Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Schoon en verzorgd hotel op 1 minuut loopafstand van het underground (metro) station Russel square, pret a manger en tesco lotus supermarkt. Kamers zijn prima, maar het is eerder een 3 sterrenhotel dan 4, er was namelijk niet eens een minibar/koelkast aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 29 november 2018

Goed hotel, kamers zijn niet erg groot, maar alles is aanwezig. Schoonmaak is goed. Ontbijt is eenvoudig, maar genoeg. Talloze eetgelegenheden op loopafstand. Tegenover een klein, maar gezellig winkelcentrum.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik ben al tweemaal in dit hotel geweest en zou zeker nogmaals terugkeren! Centraal gelegen, dichtbij Russel Square metrostation en op loopafstand van Oxford Street. Mooie, schone kamers, vriendelijk personeel. Wel erg duur ontbijt, dit hebben wij er dan ook niet bij genomen. Er zijn meer dan genoeg leuke ontbijttentjes in de buurt als alternatief!

Datum van verblijf: juni 2018
HIBloomsburyTeam, Guest Relations Manager van Holiday Inn London Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Dear veradegoede,
Thank you for reviewing your recent stay with us on TripAdvisor.
It is with great pleasure that I read your feedback and I know that you enjoyed a lot your stay with us and your room was comfortable and clean, and our location convenient.
I am looking forward to welcoming you back for another stay in London.
Many Thanks,

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor ons bezoek aan een expo hebben wij met ons team hier gelogeerd. Het hotel heeft misschien wel eens een opknapbeurtje nodig maar omdat hier alles zo goed was kijk je daar al snel overheen. De ligging kon echt niet beter. Zowel op wandelafstand van de metro als St. Pancras.
Het personeel is supervriendelijk en niets is teveel. Ook het verzoek om tijdens het ontbijt, dat ook een hele grote keus gaf in buffetvorm, enkele dingen aan te passen was totaal geen probleem integendeel zij kwamen zelf met suggesties.
Het restaurant is heel betaalbaar, lekker en goed verzorgd.
Kortom wil je voor een goede prijs in Londen verblijven kan ik dit echt aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2018
HIBloomsburyTeam, Guest Relations Manager van Holiday Inn London Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear Kaatbart,
Thank you for your review of your stay at the Holiday Inn London Bloomsbury.
We are very pleased to read your positive feedback about your experience and are delighted that you enjoyed your stay and your time with us.
We are grateful that you have taken the time to leave such wonderful feedback and we hope to welcome you back soon.
Sincerely,

Beoordeeld op 5 januari 2018

Op steenworp afstand van metrostation Russel Square.
In het hotel word je vriendelijk ontvangen. Gebruik van de lift kan alleen met je pasje. Ik vond dat wat omslachtig. Wij hadden een kamer met een tweepersoonsbed. De kamer was netjes, maar klein. De ramen konden niet open. De kamer was erg warm (december) en de airco biedt dan verkoeling. Weinig ruimte om je bagage weg te zetten. Zorg dat je kleine koffers mee hebt. De badkamer is ook klein. De douche is in het bad, toilet er direct naast. De badkamerdeur draait naar binnen langs het toilet: 1 cm ruimte is over.
Het ontbijt is erg uitgebreid: aanrader!
Cornflakes, veel (vers) fruit, pannenkoekmachine, toast, worstjes, drie verschillende bereidingswijze van ei: gebakken, scrumbled, gepocheerd. Uitmuntende bacon erbij, witte bonen.

Kamertip: Ik zou niet meer voor een kamer met tweepersoonsbed kiezen.
Datum van verblijf: december 2017
HIBloomsburyTeam, Guest Relations Manager van Holiday Inn London Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Bianca2512,
Thank you for reviewing your stay at Holiday Inn London Bloomsbury.
I am glad that you enjoyed our convenient location and our breakfast.
I am sorry to read that you did not like the size of your room. Our standard room, though they are not generous in size, they are fully equipped with what needed for a stay. We do have as well executive room, that are larger in size and where upon availability you can upgrade for as little as £35 per night.
We hope to welcome you back soon.
Sincerely,