“super locatie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Marylebone
Beoordeeld als nr. 71 van 1.077 hotels in Londen
11 november 2017 beoordeeld

Gelegen op 2' van Oxford Street, ideaal om al je aankopen naar je kamer te brengen en verder te shoppen !!! Super ontvangst, goeie bedden behalve de kussens dan. Super vriendelijke heren aan de deur, je moet zelf niet sleuren met bagage of deuren open doen :-) Het was mijn tweede verblijf en ik kom zéker nog eens terug ! Niet goedkoop but worth it !!!
Eén minpunt : vast tapijt in de kamer !

• Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden

10 juli 2017 beoordeeld

Dit is een hotel van super kwaliteit. Iets duurder in prijs maar dit is het zeker waard. Heel vriendelijk personeel, hygiëne absoluut top. Super zwembad en fitness waar ook hotelgasten gebruik van kunnen maken, heel gevarieerd ontbijt. Een aanrader!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met uitstekend service. Wij hadden een wat duurdere kamer omdat ons vertelt was dat de standaard kamers nogal klein waren. Deze kamer was voor ons ideaal van grote . Je zit erg dicht bij de winkelstraat en op wandel afstand van madame tussaude. De andere bezienswaardigheden lagen spijtig genoeg wat verder van het hotel af. Wij hebben dit ook al enige min puntje, maar dit weet je als je het hotel boekt. Het ontbijt is overheerlijk en je hebt een heel ruime keuze. In de bar van het hotel hebben ze lekkere cocktails waar je op je gemak met een gezellig muziek kan ven genieten.

Verbleef: Maart, 2017
5 januari 2017 beoordeeld

Heel leuke buurt en echt op wandel afstand van de drukke winkelstraten
Hotelpersoneel heel vriendelijk , mooie bar en gezellige hoekjes om te zitten
Ontbijt s morgens goed , je moet wel bijbetalen als je eitjes of bacon wil of pannenkoekjes en het duurt soms wel,lang voor je je koffie aan tafel krijgt
Grote gymzaal en zwembad met kleedruimtes tiptop in orde
Heel leuk verblijf in dit hotel

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dicht bij de toeristische attracties maar wel in een leuke buurt. Relatief ruime kamers voor Londen. Leuke fitness met live lessen. Aangenaam restaurant ook om gewoon iets te drinken. Vriendelijke service.

Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Mandeville Hotel
The Arch London
nr. 16 van 1.077 in Londen
1.824 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Marylebone geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Marylebone

Adres: 47 Welbeck Street, Londen W1G 8DN, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Marylebone
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 24 zakenhotel in Londen
Nr. 28 spahotel in Londen
Nr. 48 familiehotel in Londen
Nr. 55 romantisch hotel in Londen
Nr. 67 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 185 € - 336 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Marylebone 4*
Aantal kamers: 252
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Doyle Collection, Ctrip TA, Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Marylebone met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marylebone Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?