The Marylebone
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
315 US$
  • Zwembad
265 US$
254 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Doubletree
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
209 US$
195 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
153 US$
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
197 US$
157 US$
Agoda.com
  • Bar/lounge
286 US$
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
  • Restaurant
The Nadler Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
135 US$
Agoda.com
FilterenAlle talen
10 juli 2017 beoordeeld

Dit is een hotel van super kwaliteit. Iets duurder in prijs maar dit is het zeker waard. Heel vriendelijk personeel, hygiëne absoluut top. Super zwembad en fitness waar ook hotelgasten gebruik van kunnen maken, heel gevarieerd ontbijt. Een aanrader!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met uitstekend service. Wij hadden een wat duurdere kamer omdat ons vertelt was dat de standaard kamers nogal klein waren. Deze kamer was voor ons ideaal van grote . Je zit erg dicht bij de winkelstraat en op wandel afstand van madame tussaude. De andere bezienswaardigheden lagen spijtig genoeg wat verder van het hotel af. Wij hebben dit ook al enige min puntje, maar dit weet je als je het hotel boekt. Het ontbijt is overheerlijk en je hebt een heel ruime keuze. In de bar van het hotel hebben ze lekkere cocktails waar je op je gemak met een gezellig muziek kan ven genieten.

Verbleef: Maart, 2017
5 januari 2017 beoordeeld

Heel leuke buurt en echt op wandel afstand van de drukke winkelstraten
Hotelpersoneel heel vriendelijk , mooie bar en gezellige hoekjes om te zitten
Ontbijt s morgens goed , je moet wel bijbetalen als je eitjes of bacon wil of pannenkoekjes en het duurt soms wel,lang voor je je koffie aan tafel krijgt
Grote gymzaal en zwembad met kleedruimtes tiptop in orde
Heel leuk verblijf in dit hotel

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dicht bij de toeristische attracties maar wel in een leuke buurt. Relatief ruime kamers voor Londen. Leuke fitness met live lessen. Aangenaam restaurant ook om gewoon iets te drinken. Vriendelijke service.

Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
13 juni 2016 beoordeeld

Het probleem van veel hotels in Londen, is dat de kamers nogal klein zijn. Dat is hier ook het geval, maar de gemeenschappelijke ruimten die er zijn, incl. de brasserie, is zo enorm plezierig dat je hier snel en graag gebruik van wilt maken. Verder uitstekende bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende ligging, dus wat ons betreft aan te raden en wij komen hier zeker een keer terug !

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner