272 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
116 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
172 US$
147 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
89 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
107 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 137 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
288 US$
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 346 US$ per nacht.

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met uitstekend service. Wij hadden een wat duurdere kamer omdat ons vertelt was dat de standaard kamers nogal klein waren. Deze kamer was voor ons ideaal van grote . Je zit erg dicht bij de winkelstraat en op wandel afstand van madame tussaude. De andere bezienswaardigheden lagen spijtig genoeg wat verder van het hotel af. Wij hebben dit ook al enige min puntje, maar dit weet je als je het hotel boekt. Het ontbijt is overheerlijk en je hebt een heel ruime keuze. In de bar van het hotel hebben ze lekkere cocktails waar je op je gemak met een gezellig muziek kan ven genieten.

Verbleef: maart 2017
5 januari 2017 beoordeeld

Heel leuke buurt en echt op wandel afstand van de drukke winkelstraten
Hotelpersoneel heel vriendelijk , mooie bar en gezellige hoekjes om te zitten
Ontbijt s morgens goed , je moet wel bijbetalen als je eitjes of bacon wil of pannenkoekjes en het duurt soms wel,lang voor je je koffie aan tafel krijgt
Grote gymzaal en zwembad met kleedruimtes tiptop in orde
Heel leuk verblijf in dit hotel

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet dicht bij de toeristische attracties maar wel in een leuke buurt. Relatief ruime kamers voor Londen. Leuke fitness met live lessen. Aangenaam restaurant ook om gewoon iets te drinken. Vriendelijke service.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
13 juni 2016 beoordeeld

Het probleem van veel hotels in Londen, is dat de kamers nogal klein zijn. Dat is hier ook het geval, maar de gemeenschappelijke ruimten die er zijn, incl. de brasserie, is zo enorm plezierig dat je hier snel en graag gebruik van wilt maken. Verder uitstekende bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende ligging, dus wat ons betreft aan te raden en wij komen hier zeker een keer terug !

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
8 maart 2016 beoordeeld

Superior kamer is hoewel wat klein toch perfect. Alle comfort aanwezig en dankzij de vele grote spiegels (zelfs verwarmd tegen condens in de badkamer) geen benepen gevoel.
De vele lounges en de mooie bar maken het een zeer aangenaam hotel om te vertoeven, ook buiten je kamer.

Ontbijt tip: de Eggs Royal met zalm, toast en koffie.

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden