Beoordeeld op 23 maart 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met uitstekend service. Wij hadden een wat duurdere kamer omdat ons vertelt was dat de standaard kamers nogal klein waren. Deze kamer was voor ons ideaal van grote . Je zit erg dicht bij de winkelstraat en op wandel afstand van madame tussaude. De andere bezienswaardigheden lagen spijtig genoeg wat verder van het hotel af. Wij hebben dit ook al enige min puntje, maar dit weet je als je het hotel boekt. Het ontbijt is overheerlijk en je hebt een heel ruime keuze. In de bar van het hotel hebben ze lekkere cocktails waar je op je gemak met een gezellig muziek kan ven genieten.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 5 januari 2017

Heel leuke buurt en echt op wandel afstand van de drukke winkelstraten
Hotelpersoneel heel vriendelijk , mooie bar en gezellige hoekjes om te zitten
Ontbijt s morgens goed , je moet wel bijbetalen als je eitjes of bacon wil of pannenkoekjes en het duurt soms wel,lang voor je je koffie aan tafel krijgt
Grote gymzaal en zwembad met kleedruimtes tiptop in orde
Heel leuk verblijf in dit hotel

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Niet dicht bij de toeristische attracties maar wel in een leuke buurt. Relatief ruime kamers voor Londen. Leuke fitness met live lessen. Aangenaam restaurant ook om gewoon iets te drinken. Vriendelijke service.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juni 2016

Het probleem van veel hotels in Londen, is dat de kamers nogal klein zijn. Dat is hier ook het geval, maar de gemeenschappelijke ruimten die er zijn, incl. de brasserie, is zo enorm plezierig dat je hier snel en graag gebruik van wilt maken. Verder uitstekende bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende ligging, dus wat ons betreft aan te raden en wij komen hier zeker een keer terug !

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016

Superior kamer is hoewel wat klein toch perfect. Alle comfort aanwezig en dankzij de vele grote spiegels (zelfs verwarmd tegen condens in de badkamer) geen benepen gevoel.
De vele lounges en de mooie bar maken het een zeer aangenaam hotel om te vertoeven, ook buiten je kamer.

Ontbijt tip: de Eggs Royal met zalm, toast en koffie.

Datum van verblijf: maart 2016