34 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Peter
Zakynthos, Griekenland
Fijn hotel
5,0 van 5 bollen14 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Keurig hotel, goede locatie. Ontbijt erg goed en het personeel vriendelijk. Mustafa, Faheen en Shevangi doe alles om het verblijf goed te doen zijn.
Vanaf het hotel loop je zo naar Harrods en de underground brengt je overal………………………………..
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Algotels
1.2 km van Park Grand London Kensington
Meer hotels in Londen bekijken
Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Een mooie ruime kamer op de eerste verdieping. De bedden lagen goed. De badkamer was van normale grootte, voorzien van douche en toilet. Het ontbijt in de morgen voor £20 is vrij duur, voor waar je uit kan kiezen. Dan kun je beter buiten de deur ontbijten.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Arpan G, Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear dennisrX3950AV,

I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us at Park Grand Kensington.

Thank you for your wonderful review of the hotel and for highlighting our clean and comfortable rooms.

We are looking forward to welcoming you back to stay with us in the near future

Kind Regards

Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

We hadden een fijne kamer op de eerste verdieping aan de voorkant, goede bedden, schoon. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Vlakbij Earls Court station en allerlei winkeltjes en restaurants in overvloed.

Datum van verblijf: mei 2019
Arpan G, Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Dear edepeet,

Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us at Park Grand Kensington.

It is a pleasure to hear about your experience with us and I am thrilled that the friendly and attentive service from the team and our well appointed bedroom was highlighted in your review.

The team and I look forward to welcoming you back next time.

Kind regards,

Beoordeeld op 21 november 2018

Het is een net hotel met zeer vriendelijk personeel. Met name het personeel van de receptie (Cami en Frankie) en de portiers. Alles werd gevraagd om het ons naar de zin te maken. Hoewel de kamer aan de voorkant lag was het er lekker rustig. Als we weer eens in Londen zijn zullen we zeker weer dit hotel boeken.

Datum van verblijf: november 2018
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Dear Wander49598683072,

I am pleased to read your fantastic review which you have kindly shared on Trip Advisor. Cami & Frankie at Park Grand Kensington is thrilled to learn of your encouraging comments.

Thank you for highlighting our rooms as well.

I hope you will choose Park Grand Kensington on your next visit to London.

Kind Regards,

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Kregen eerst een kelderkamer zonder raam. Beetje jammer en vroegen dus een nieuwe. Kregen dan de optie om voor 1 nacht een piepklein kamertje te nemen en de volgende dan een grote te krijgen! Hebben dat dan ook gedaan... Klein kamertje was heel erg koud met airco en heel erg warm zonder. Dus blij dat we naar een grotere konden! Die kamer was wel perfect voor ons. Lekker ontbijt maar niet enorm veel keuze. Locatie wel echt top! Beetje jammer dat we niet direct een grotere kamer kregen want dan was het zeker een aanrader geweest! Mooie badkamer maar weer aan de kleine kant, bed wel echt goed! Ook een echt stopcontact!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Wij (mijn dochter en ik) hebben een geweldige ervaring gehad bij dit hotel. Het hotel was zelf helemaal top. Kamers, ontbijt, entree, ligging tov metro station en ook de fijne gezellige goede buurt waar het heel prettig voelde en waar we ons vooral veilig voelden. Het echte verschil maakt het personeel en dan in het bijzonder Ivan, Stan en Gaby en Gemma. Zij zijn zo behulpzaam geweest en uiterst vriendelijk dat wij ons ontzettend thuis en welkom voelden. We gingen elke dag met plezier terug naar het hotel en wisten dat wanneer we iets nodig hadden of een vraag over een uitstapje zij zicht tot het uiterste inzette om ons te helpen. Als we ooi terugkomen naar Londen zullen we zeker teruggaan naar dit hotel.

Kamertip: Top kamer! Beter konden we ons niet voorstellen.
Datum van verblijf: juni 2018
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Dear karinbalster,

Thank you for staying at the Park Grand London Kensington Hotel and for sharing your feedback with us.
I am delighted by these wonderful words, specially about the attentive and helpful staff.
Our aim is to ensure that all our guests enjoy a memorable stay and I am glad that overall you have had a good experience with us.
We shall look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards
Front Office Manager