Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 21 mei 2018

Goed hotel, prima locatie met metrostation vlakbij, het ontbijt was heerlijk met ruime kuis. Bjjzonder vriendelijke en behulpzame staf. De volgende keer dat we naar Londen gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel.

Liesbeth B

Datum van verblijf: mei 2018
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear lies20182018,

I am delighted to read your fantastic comments on Trip Advisor following a recent stay at Park Grand Kensington.

Thank you for appreciating the wonderful things you liked about your stay and for highlighting the hotel’s ideal location.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Een hotel dat dichtbij de metro ligt, er enorm verzorgd uit ziet en waar heel vriendelijk personeel (o.a. Camy en Sebastian) werkt. De bedden waren prima voor 1 nacht, voor langere periode zoeken we naar een ander hotel. Het ontbijt was heel lekker, voldoende keuze.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2018

Dear Stefanie G,

Thank you very much for your amazing and detailed review of the Park Grand Kensington.

It is a great pleasure to read all your descriptions and positive words about your room and hospitality of Camy and Sebastian . I am thrilled that you found our fantastic location to be perfect for your needs.

We look forward to serve the opportunity of having you again with us.

Best regards,

Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Kamers zijn netjes, van goed formaat en hebben alle benodigde voorzieningen. Heerlijke bedden!
En als extra service een mobiel die je kan gebruiken voor bellen en internet.

Service hebben ze hoog in het vaandel staan.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017

Dear SophieOnderw,

Thank you for taking the time to write a 5 star review of the Park Grand Kensington.

It is a great pleasure to read your kind words about our friendly and helpful team! I am delighted you loved your room and the amenities in it.

We look forward to welcoming you again for your next stay in London.

Best regards,

Beoordeeld op 7 juni 2017

Dagelijks hetzelfde ontbijt. Maar desondanks kon je wel voor bijkomende wensen steeds terecht bij het personeel en werd er altijd gezorgd voor de juiste oplossing. Goede ligging op 10 min wandelen. van een metrostation .Gezellige restaurants in de buurt.

Kamertip: Alles was perfect. Dagelijks verse handdoeken. Bar, douch-producten steeds volledig aangevuld. Bedden steeds mooi opgemaakt met veel smaak voor perfectie.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

Dear marc_deturck,

Thank you for sharing your kind words and wonderful review on your recent Park Grand Kensington experience.

I am thrilled that you highlight our fantastic location which is well connected. I am delighted you enjoyed all aspects of your stay including your breakfast experience.

We hope to see you again very soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Was hier voor 2 nachtjes, receptie super vriendelijk, Camila deed haar uiterste best het voor iedereen naar wens te maken. Kamers waren mooi, netjes niet groot maar prima. Eten in het restaurant was echt fantastisch! De ligging is perfect maar dat hangt natuurlijk ook af waar je in London moet zijn. Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken

Wow!! Thank you Luc H for sharing such a wonderful review of your Park Grand Kensington experience!

I am absolutely thrilled to read your comments, so many nice things in one review. I am really proud of Camelia for delivering great service and made your stay so great and memorable. Our location is indeed unbeatable so I am very happy you took full advantage of it.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again on your next visit to London.

Kind regards,