Beoordeeld op 7 juni 2017

Dagelijks hetzelfde ontbijt. Maar desondanks kon je wel voor bijkomende wensen steeds terecht bij het personeel en werd er altijd gezorgd voor de juiste oplossing. Goede ligging op 10 min wandelen. van een metrostation .Gezellige restaurants in de buurt.

Kamertip: Alles was perfect. Dagelijks verse handdoeken. Bar, douch-producten steeds volledig aangevuld. Bedden steeds mooi opgemaakt met veel smaak voor perfectie.
Datum van verblijf: mei 2017
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

Dear marc_deturck,

Thank you for sharing your kind words and wonderful review on your recent Park Grand Kensington experience.

I am thrilled that you highlight our fantastic location which is well connected. I am delighted you enjoyed all aspects of your stay including your breakfast experience.

We hope to see you again very soon.

Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Was hier voor 2 nachtjes, receptie super vriendelijk, Camila deed haar uiterste best het voor iedereen naar wens te maken. Kamers waren mooi, netjes niet groot maar prima. Eten in het restaurant was echt fantastisch! De ligging is perfect maar dat hangt natuurlijk ook af waar je in London moet zijn. Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken

Wow!! Thank you Luc H for sharing such a wonderful review of your Park Grand Kensington experience!

I am absolutely thrilled to read your comments, so many nice things in one review. I am really proud of Camelia for delivering great service and made your stay so great and memorable. Our location is indeed unbeatable so I am very happy you took full advantage of it.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again on your next visit to London.

Beoordeeld op 13 maart 2017

Hotel ligt op loopafstand van Earls Court ondergrondse station. Ontvangst was prima, dames van de receptie zijn bijzonder aardig en behulpzaam. Kamer was prima, voor Londense begrippen zelfs groot! Ontbijt is goed, veel keuze. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2017
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2017

Dear niconelleke,

Thank you for sharing your kind words and wonderful review following your stay with us at Park Grand Kensington.

I am delighted to hear that you enjoyed your experience and that our wonderful location, breakfast offerings and the service delivered by our friendly reception team were a highlight for you.

It is a pleasure to read that you will choose to stay with us again and we look forward to seeing you again soon.

Front Office Manager

Beoordeeld op 9 november 2016

Was daar voor twee nachtjes, samen met zoon. Hygiene prima in orde, goede bedden. Doucheruimte en toilet zijn erg klein. Behulpzame receptie. Veel oost-europees personeel, waardoor veel Engels met sterke accenten soms moeilijk te verstaan zijn.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst door Italiaanse receptioniste die er alles aan deed om het ons naar de zij te maken. Helaas de weg naar de kamers erg sluip kruip door en de gangen echtbaan renovatie toe. De kamers op de begane grond daarentegen zijn keurig op enkele kleine verbeterpunten na. Kortom als deze zijn opgelost kom ik zeker en graag terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
ClaytonCaredda, Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2016

Dear Peter L,

Thank you for your constructive feedback of which we will of course look into.

Do let us know when we should expect you back.

With Kind Regards,
Clayton