289 US$
219 US$
  • Restaurant
Doubletree by Hilton – London Islington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
205 US$
178 US$
Doubletree
  • Restaurant
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
154 US$
  • Zwembad
197 US$
174 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
259 US$
93 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
88 US$
78 US$
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier voor 2 nachtjes, receptie super vriendelijk, Camila deed haar uiterste best het voor iedereen naar wens te maken. Kamers waren mooi, netjes niet groot maar prima. Eten in het restaurant was echt fantastisch! De ligging is perfect maar dat hangt natuurlijk ook af waar je in London moet zijn. Ik kom zeker terug!

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Wow!! Thank you Luc H for sharing such a wonderful review of your Park Grand Kensington experience!

I am absolutely thrilled to read your comments, so many nice things in one review. I am really proud of Camelia for delivering great service and made your stay so great and memorable. Our location is indeed unbeatable so I am very happy you took full advantage of it.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again on your next visit to London.

Kind regards,
Arpan Ghosh

13 maart 2017 beoordeeld

Hotel ligt op loopafstand van Earls Court ondergrondse station. Ontvangst was prima, dames van de receptie zijn bijzonder aardig en behulpzaam. Kamer was prima, voor Londense begrippen zelfs groot! Ontbijt is goed, veel keuze. Wij komen zeker terug!

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Arpan G, Front Office Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Dear niconelleke,

Thank you for sharing your kind words and wonderful review following your stay with us at Park Grand Kensington.

I am delighted to hear that you enjoyed your experience and that our wonderful location, breakfast offerings and the service delivered by our friendly reception team were a highlight for you.

It is a pleasure to read that you will choose to stay with us again and we look forward to seeing you again soon.

Kind regards,
Arpan Ghosh
Front Office Manager

9 november 2016 beoordeeld

Was daar voor twee nachtjes, samen met zoon. Hygiene prima in orde, goede bedden. Doucheruimte en toilet zijn erg klein. Behulpzame receptie. Veel oost-europees personeel, waardoor veel Engels met sterke accenten soms moeilijk te verstaan zijn.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst door Italiaanse receptioniste die er alles aan deed om het ons naar de zij te maken. Helaas de weg naar de kamers erg sluip kruip door en de gangen echtbaan renovatie toe. De kamers op de begane grond daarentegen zijn keurig op enkele kleine verbeterpunten na. Kortom als deze zijn opgelost kom ik zeker en graag terug.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
ClaytonCaredda, Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Peter L,

Thank you for your constructive feedback of which we will of course look into.

Do let us know when we should expect you back.

With Kind Regards,
Clayton

Clayton Caredda
House Manager

13 oktober 2016 beoordeeld

locatie is in mooie wijk en dicht bij Earls Court metro. Zeer attente service van de receptie en prima, uitgebreid ontbijt. Kamers te klein en matig uitzicht. Door dure Londense prijs niveau klopt de prijs kwaliteit niet.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
ClaytonCaredda, Manager van Park Grand London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Dear dick f,

Thank you for your review, i'm very happy to understand that you had found our staff to be attentive to your needs.

Please do let us know if we can help with anything else.

Many Thanks
Clayton