The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
126 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 159 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
279 US$
170 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 188 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
195 US$
132 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
109 US$
253 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
99 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
Agoda.com
526 US$
442 US$
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten hier blijven slapen. Het hotel is perfect gelegen op wandelafstand van de belangrijkste attracties in het centrum en vlak aan de metro. Ideaal om een musical mee te pikken. Beste klantenservice ooit gekregen: glas schuimwijn bij ontvangst, fruit, water, espresso, ... alles inbegrepen! Personeel is zeer vriendelijk en werkt proactief om een 5* service te garanderen. Prima hotel, ik heb mijn vaste uitvalsbasis gevonden in Londen.

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Prashant M, Manager van The Piccadilly London West End, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Dear Kristof_db9

Thank you for your lovely feedback about the Piccadilly London West End following your recent visit.

We are Pleased to know that you enjoyed your stay with us and we will be your regular choice in recent future. Thank you for mentioning the customer services and friendly staff.

We look forward to welcome you again

Warm Regards

Prashant Marne

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals een goed hotel moet zijn. Schoon en voorzien van leuke luxe items, zoals een gevulde ijskast, Nespresso op de kamer en vers fruit. Mooie badkamer. Heerlijk bed. Alleen is het s ochtends stiller op straat dan s nachts. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Zeer vriendelijke Indiase bediening. Echt een aanrader!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Prashant M, Manager van The Piccadilly London West End, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Cher Monsieur Hwie-Yang K,

Nous vous remercions de votre belle rétroaction.

Notre équipe est heureuse de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous.

Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.

Meilleures salutations,

Prashant Marne