“Erg goed bereikbaar hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
St Giles London - A St Giles Hotel
Beoordeeld als nr. 609 van 1.081 hotels in Londen
1 januari 2018 beoordeeld

Top plek voor alle attracties in Londen en aan het einde/ begin van de Oxford winkelstraat. Prima geholpen bij de receptie en bagage bij de conciërge achtergelaten. Aan het einde van de dag snel de sleutels van onze twee kamers gekregen. Ruime en schone kamers met prima bedden en badkamers. Hotel zelf heel erg vol en druk maar eigenlijk heb je daar op de kamers geen last van. Ontbijt hebben wij vanwege de kosten buiten het hotel, om de hoek, gedaan.

Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Sandra F, Public Relations Manager van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Beste Jan,

Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw tijd en dat u de locatie van ons hotel ideaal vond voor uw bezoek. We hopen in de toekomst de kans te krijgen om je weer te verwelkomen. Als u besluit opnieuw bij ons te blijven, aarzel dan niet om onze promotiecode TRIP5 te gebruiken bij het online boeken via onze website voor extra besparingen op onze best beschikbare tarieven.

Vriendelijke groeten
St Giles London Team

4 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt heel centraal in Londen. Dichtbij bij metro en ander openbaar vervoer. De kamers zijn basic maar wel proper. Het ontbijt is ook in orde. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

Een aanrader !

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2017

Beste Isabel C,

Bedankt voor uw beoordeling en om ons te informeren over uw recente verblijf in St Giles London.

We zijn blij dat onze locatie perfect voor u werkte en dat u een comfortabel bezoek had. We laten ons team ook van uw vriendelijke reacties weten, zodat ze het geweldige werk kunnen volhouden.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in de toekomst.

18 mei 2017 beoordeeld

Twee keer hebben we dit hotel al geboekt. Het hotel wordt verbouwd en aangepast. Vriendelijk personeel, ideaal gelegen. De kamers zijn basic maar in orde. Verwacht geen super de luxe als je dit soort hotels boekt. Wie tevreden is met een nette kamer, vriendelijk personeel, een standaard ontbijt en een ideale ligging is hier op zijn plaats!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Beste ErwinenPascale,

Bedankt voor uw beoordeling en om ons te informeren over uw recente verblijf. Wij waarderen uw feedback zeer goed over ons hotel en personeel.

Het is geweldig om te zien dat u van uw bezoeken met ons geniet en ons team is altijd behulpzaam. We kijken ernaar uit u te verwelkomen in de toekomst.

Bij het plannen van uw volgende reis naar Londen, zorg ervoor dat u direct bij ons reserveert en gebruik de promotiecode Trip5. Met deze code krijgt u extra besparingen op onze beste beschikbare tarieven.

30 april 2017 beoordeeld

Na het lezen van de beoordelingen had ik geen hoge verwachtingen , maar het was best goed. De kamer was schoon en ruim genoeg. De bedden waren prima. Het zware dekbed/ sprei sliep niet lekker, maar in de kast lagen dekens en die waren beter.
De badkamer was functioneel en schoon. Het was niet ontzettend gehorig. De verbouwing in de lobby is klaar. Kortom geen klachten.
Voor dit geld verwacht je misschien meer, maar het is Londen en dan is een hotel gewoon duur.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Beste Johanneke,

We zijn blij dat u een leuk bezoek heeft gehad met ons en dat er geen klachten waren. We kijken ernaar uit u te verwelkomen.

Bij het plannen van uw volgende reis naar Londen, boek direct bij ons en gebruik de promo code Trip5. Met deze code krijgt u extra besparingen op onze beste beschikbare tarieven.

14 maart 2017 beoordeeld

onze kamer was muf en het beddengoed echt vies !!!!! Dit werd direct opgelost dus voor de service een dikke pluim !!!! De kamer was klein maar de bedden prima !!! Het onbijt was voor ons ook een top ook al was het bij momenten aanschuiven aan de zaal. Voor de ligging zou ik het niet terug boeken gezien er s nachts continue sirenes te horen waren van politie en/of ambulance. Het ligt ook zeer dicht bij metro station en Britisch museum

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Covent Garden
The Z Hotel Soho
nr. 372 van 1.081 in Londen
1.757 beoordelingen
Prijzen weergeven

In St Giles London - A St Giles Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over St Giles London - A St Giles Hotel

Adres: Bedford Avenue, Londen WC1B 3GH, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 6 casinohotel in Londen
Prijsklasse: 95 € - 196 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — St Giles London - A St Giles Hotel 3*
Aantal kamers: 700
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, Ctrip TA, HotelsClick, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij St Giles London - A St Giles Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
St Giles Hotel London
London St Giles Hotel
St Giles London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?