346 US$
312 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

232 US$
186 US$
  • Zwembad
330 US$
  • Zwembad
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
100 US$
  • Gratis parkeren
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
167 US$
143 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 181 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
166 US$
149 US$
290 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 371 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
119 US$
Agoda.com
250 US$
200 US$
4 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt heel centraal in Londen. Dichtbij bij metro en ander openbaar vervoer. De kamers zijn basic maar wel proper. Het ontbijt is ook in orde. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

Een aanrader !

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2017

Beste Isabel C,

Bedankt voor uw beoordeling en om ons te informeren over uw recente verblijf in St Giles London.

We zijn blij dat onze locatie perfect voor u werkte en dat u een comfortabel bezoek had. We laten ons team ook van uw vriendelijke reacties weten, zodat ze het geweldige werk kunnen volhouden.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in de toekomst.

18 mei 2017 beoordeeld

Twee keer hebben we dit hotel al geboekt. Het hotel wordt verbouwd en aangepast. Vriendelijk personeel, ideaal gelegen. De kamers zijn basic maar in orde. Verwacht geen super de luxe als je dit soort hotels boekt. Wie tevreden is met een nette kamer, vriendelijk personeel, een standaard ontbijt en een ideale ligging is hier op zijn plaats!

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Beste ErwinenPascale,

Bedankt voor uw beoordeling en om ons te informeren over uw recente verblijf. Wij waarderen uw feedback zeer goed over ons hotel en personeel.

Het is geweldig om te zien dat u van uw bezoeken met ons geniet en ons team is altijd behulpzaam. We kijken ernaar uit u te verwelkomen in de toekomst.

Bij het plannen van uw volgende reis naar Londen, zorg ervoor dat u direct bij ons reserveert en gebruik de promotiecode Trip5. Met deze code krijgt u extra besparingen op onze beste beschikbare tarieven.

30 april 2017 beoordeeld

Na het lezen van de beoordelingen had ik geen hoge verwachtingen , maar het was best goed. De kamer was schoon en ruim genoeg. De bedden waren prima. Het zware dekbed/ sprei sliep niet lekker, maar in de kast lagen dekens en die waren beter.
De badkamer was functioneel en schoon. Het was niet ontzettend gehorig. De verbouwing in de lobby is klaar. Kortom geen klachten.
Voor dit geld verwacht je misschien meer, maar het is Londen en dan is een hotel gewoon duur.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Jamie P, Social Guest Relations Executive van St Giles London - A St Giles Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Beste Johanneke,

We zijn blij dat u een leuk bezoek heeft gehad met ons en dat er geen klachten waren. We kijken ernaar uit u te verwelkomen.

Bij het plannen van uw volgende reis naar Londen, boek direct bij ons en gebruik de promo code Trip5. Met deze code krijgt u extra besparingen op onze beste beschikbare tarieven.

14 maart 2017 beoordeeld

onze kamer was muf en het beddengoed echt vies !!!!! Dit werd direct opgelost dus voor de service een dikke pluim !!!! De kamer was klein maar de bedden prima !!! Het onbijt was voor ons ook een top ook al was het bij momenten aanschuiven aan de zaal. Voor de ligging zou ik het niet terug boeken gezien er s nachts continue sirenes te horen waren van politie en/of ambulance. Het ligt ook zeer dicht bij metro station en Britisch museum

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie, hotel wordt verbouwd bij ingang, weinig overlast van gehad. Bedden perfect, douche was minder ( zachte straal en water was 2 de dag niet heel warm) persoonlijk hou ik niet zo van vloerbedekking.. prijs kwaliteit is dit prima, vooral de locatie is echt ideaal.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie