Beoordeeld op 17 mei 2017

Prima, wat ouder hotel. De ligging is uniek. Vrijwel alle bezienswaardigheden en theaters op loopafstand. Wij hebben geen ontbijt geboekt want overal in de straat kun je wel iets eten of iets te eten halen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

In de dagen tussen kerst en oud en nieuw hebben wij drie nachten overnacht in het Strand Palace hotel. Wij kwamen tot de volgende conclusies

+ punten
de wifi (deed het altijd)
Centrale ligging (op 5 min lopen van de thames en metro en recht achter covent garden)
Ontbijt (warm wat warm hoort te zijn, eigen kannetje koffie en thee)
Kamers schoon en bedden liggen goed
Douche is lekker
Usb contact voor het opladen van apparaten ipv engelse contact was heel handig!
De mannen bij de deur waren erg vriendelijk

- punten
Kamers zijn niet erg groot
Uitzicht is niet perse mooi (in ons geval een muur)
De bar in hotel rekent hoge prijzen ( 13 pond voor een cocktail)

Kortom, wij waren tevreden en zouden dit hotel voor een stedentrip weer boeken

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 28 november 2016

De ligging van het hotel was perfect. De kamer was klein maar wel schoon. Klein tweepersoons bed stond tegen de muur wat echt niet comfortabel is als je met twee personen overnacht. Voor het ontbijt moesten we in de rij staan. Het ontbijt zelf was ronduit smakeloos. Twee van de drie dagen hebben we het ontbijt buiten de deur gedaan. Refund was niet mogelijk. Receptiepersoneel was niet geïnteresseerd in onze feedback over het ontbijt. Bij uitchecken ook geen enkele vraag naar onze beleving.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 november 2016

Dit hotel is ideaal gelegen voor een citytrip in Londen. Vlak bij Covent Garden en de metro is het een goede uitvalsbasis om de bekende bezienswaardigheden van Londen te bezoeken. Het personeel is behulpzaam en het hotel straalt stijl uit. Het ontbijt is volledig en lekker. Enig minpuntje is dat de handdoeken niet werden vervangen, hoewel we ze op de grond van de badkamer hadden gedeponeerd.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 31 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel , klassiek ingericht.
Goede en schone kamers.
Het ontbijt is hier echt geweldig.
Hotel is centraal gelegen in het centrum.
Fijn om steeds weer terug te komen.
Heerlijk om uit te rusten na een drukke dag londen.

Datum van verblijf: november 2015