“Perfecte ligging, wel wat gedateerd ”
Beoordeling van Strand Palace Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Strand Palace Hotel
Beoordeeld als nr. 462 van 1.076 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Goud
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie vlak achter covent garden.
Kamers gedateerd, badkamer ook wat oud maar verder wel schoon.
Goed bed en rustig hotel, prima geslapen. Ik had een kamer aan de binnenplaats. Geen uitzicht maar ook geen verkeer wat langs raast. Geen airco of luchtverversing, beetje bedompt, dus dan maar het raam open.
Het ontbijt is prima met vers fruit en voldoende keus aan broodjes en zuivel. In- en uitchecken gaat razendsnel.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken

17 mei 2017 beoordeeld

Prima, wat ouder hotel. De ligging is uniek. Vrijwel alle bezienswaardigheden en theaters op loopafstand. Wij hebben geen ontbijt geboekt want overal in de straat kun je wel iets eten of iets te eten halen.

Verbleef: Maart, 2017
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de dagen tussen kerst en oud en nieuw hebben wij drie nachten overnacht in het Strand Palace hotel. Wij kwamen tot de volgende conclusies

+ punten
de wifi (deed het altijd)
Centrale ligging (op 5 min lopen van de thames en metro en recht achter covent garden)
Ontbijt (warm wat warm hoort te zijn, eigen kannetje koffie en thee)
Kamers schoon en bedden liggen goed
Douche is lekker
Usb contact voor het opladen van apparaten ipv engelse contact was heel handig!
De mannen bij de deur waren erg vriendelijk

- punten
Kamers zijn niet erg groot
Uitzicht is niet perse mooi (in ons geval een muur)
De bar in hotel rekent hoge prijzen ( 13 pond voor een cocktail)

Kortom, wij waren tevreden en zouden dit hotel voor een stedentrip weer boeken

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
28 november 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel was perfect. De kamer was klein maar wel schoon. Klein tweepersoons bed stond tegen de muur wat echt niet comfortabel is als je met twee personen overnacht. Voor het ontbijt moesten we in de rij staan. Het ontbijt zelf was ronduit smakeloos. Twee van de drie dagen hebben we het ontbijt buiten de deur gedaan. Refund was niet mogelijk. Receptiepersoneel was niet geïnteresseerd in onze feedback over het ontbijt. Bij uitchecken ook geen enkele vraag naar onze beleving.

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
2 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is ideaal gelegen voor een citytrip in Londen. Vlak bij Covent Garden en de metro is het een goede uitvalsbasis om de bekende bezienswaardigheden van Londen te bezoeken. Het personeel is behulpzaam en het hotel straalt stijl uit. Het ontbijt is volledig en lekker. Enig minpuntje is dat de handdoeken niet werden vervangen, hoewel we ze op de grond van de badkamer hadden gedeponeerd.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Soho
3.748 beoordelingen
Covent Garden
Travelodge London Covent Garden
Prijzen weergeven

In Strand Palace Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Strand Palace Hotel

Adres: 372 Strand, Londen WC2R 0JJ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Covent Garden
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 eco-hotel in Londen
Nr. 259 romantisch hotel in Londen
Nr. 300 luxe hotel in Londen
Nr. 344 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 116 € - 225 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Strand Palace Hotel 4*
Aantal kamers: 785
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, Nozio Netplan srl, TripOnline SA, HotelQuickly, HotelsClick en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Strand Palace Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Strand Palace Hotel London
Hotel Strand Palace
Strand Palace London
Strand Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?