28 november 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel was perfect. De kamer was klein maar wel schoon. Klein tweepersoons bed stond tegen de muur wat echt niet comfortabel is als je met twee personen overnacht. Voor het ontbijt moesten we in de rij staan. Het ontbijt zelf was ronduit smakeloos. Twee van de drie dagen hebben we het ontbijt buiten de deur gedaan. Refund was niet mogelijk. Receptiepersoneel was niet geïnteresseerd in onze feedback over het ontbijt. Bij uitchecken ook geen enkele vraag naar onze beleving.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
2 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is ideaal gelegen voor een citytrip in Londen. Vlak bij Covent Garden en de metro is het een goede uitvalsbasis om de bekende bezienswaardigheden van Londen te bezoeken. Het personeel is behulpzaam en het hotel straalt stijl uit. Het ontbijt is volledig en lekker. Enig minpuntje is dat de handdoeken niet werden vervangen, hoewel we ze op de grond van de badkamer hadden gedeponeerd.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel , klassiek ingericht.
Goede en schone kamers.
Het ontbijt is hier echt geweldig.
Hotel is centraal gelegen in het centrum.
Fijn om steeds weer terug te komen.
Heerlijk om uit te rusten na een drukke dag londen.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels vaker hier geweest met ouders of vriendin. Meestal een tegevaller.

Lokatie is goed voor uitjes en bezienswaardigheden. Alles is goed te bereiken ondergrondse (underground) of bus.

Het gehele hotel is in nogal veel bruine tinten uitgevoerd. Dit geeft een nogal ouderwets en gedateerd gevoel. Alles ziet er netjes uit maar geeft een afgedaan gevoel.

Kamers zijn klein en smal, tenzij je een exective kamer neemt. Dit zijn normale kamers. Let op, geen airco, die zijn weer iets duurder!
Bij een exective kamer ontbijt je in een aparte ruimte waarbij warme gerechten op bestelling worden gemaakt.

Restaurant Cavery and grill: lekker eten, vooral als er Gammon is!

Normaal kwam ik hier in het weekend, nu doordeweeks. Misschien dat dat het verschil maakt, maar personeel is nu veel vriendelijker dan vorige keren.

Let op voor minder valide/rolstoel gebruikers: hotel is alleen via de zijkant te betreden. Hier is het mogelijk om assistentie in te roepen via een intercom.
Zorg dat je een aanpaste kamer krijgt. Anders kom je in de problemen.

Zou ik hier weer komen? Waarschijnlijk niet. Dit is niet echt mijn hotel. Ik kies liever voor iets meer luxe en modernere uitstraling.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het hotel een goede ligging heeft, zijn er verder weinig pluspunten te vermelden. Het is een heel mooi statig gebouw aan de buitenzijde, echter binnen is het een ander verhaal. Hoewel er een lange rij stond aan de check-in, zijn we wel vlot geholpen geweest. De kamer is heel pover en gedateerd ingericht. Absoluut geen 4-sterren-gevoel. Ik keek uit op een binnenkoer (airconditioning). De badkamer is ondermaats en was niet proper (tandpasta van vorige gast hing nog aan de lavabo). Veel lawaai-overlast van de oude waterleidingen. Het hotel is aan een grondige renovatie toe. Omdat de ontbijtruimte volzet was, werden we naar één van de restaurants van het hotel begeleid, wat op zich niet erg was. Het ontbijt zelf was matig van keuze. Het warme bufet was niet lekker. M.a.w: een teleurstelling..

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken