“Net hotel voor een stedentrip”
Beoordeling van Strand Palace Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Strand Palace Hotel
Beoordeeld als nr. 462 van 1.076 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Goud
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de dagen tussen kerst en oud en nieuw hebben wij drie nachten overnacht in het Strand Palace hotel. Wij kwamen tot de volgende conclusies

+ punten
de wifi (deed het altijd)
Centrale ligging (op 5 min lopen van de thames en metro en recht achter covent garden)
Ontbijt (warm wat warm hoort te zijn, eigen kannetje koffie en thee)
Kamers schoon en bedden liggen goed
Douche is lekker
Usb contact voor het opladen van apparaten ipv engelse contact was heel handig!
De mannen bij de deur waren erg vriendelijk

- punten
Kamers zijn niet erg groot
Uitzicht is niet perse mooi (in ons geval een muur)
De bar in hotel rekent hoge prijzen ( 13 pond voor een cocktail)

Kortom, wij waren tevreden en zouden dit hotel voor een stedentrip weer boeken

Verbleef: December, 2016, reisde met familie

28 november 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel was perfect. De kamer was klein maar wel schoon. Klein tweepersoons bed stond tegen de muur wat echt niet comfortabel is als je met twee personen overnacht. Voor het ontbijt moesten we in de rij staan. Het ontbijt zelf was ronduit smakeloos. Twee van de drie dagen hebben we het ontbijt buiten de deur gedaan. Refund was niet mogelijk. Receptiepersoneel was niet geïnteresseerd in onze feedback over het ontbijt. Bij uitchecken ook geen enkele vraag naar onze beleving.

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
2 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is ideaal gelegen voor een citytrip in Londen. Vlak bij Covent Garden en de metro is het een goede uitvalsbasis om de bekende bezienswaardigheden van Londen te bezoeken. Het personeel is behulpzaam en het hotel straalt stijl uit. Het ontbijt is volledig en lekker. Enig minpuntje is dat de handdoeken niet werden vervangen, hoewel we ze op de grond van de badkamer hadden gedeponeerd.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel , klassiek ingericht.
Goede en schone kamers.
Het ontbijt is hier echt geweldig.
Hotel is centraal gelegen in het centrum.
Fijn om steeds weer terug te komen.
Heerlijk om uit te rusten na een drukke dag londen.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels vaker hier geweest met ouders of vriendin. Meestal een tegevaller.

Lokatie is goed voor uitjes en bezienswaardigheden. Alles is goed te bereiken ondergrondse (underground) of bus.

Het gehele hotel is in nogal veel bruine tinten uitgevoerd. Dit geeft een nogal ouderwets en gedateerd gevoel. Alles ziet er netjes uit maar geeft een afgedaan gevoel.

Kamers zijn klein en smal, tenzij je een exective kamer neemt. Dit zijn normale kamers. Let op, geen airco, die zijn weer iets duurder!
Bij een exective kamer ontbijt je in een aparte ruimte waarbij warme gerechten op bestelling worden gemaakt.

Restaurant Cavery and grill: lekker eten, vooral als er Gammon is!

Normaal kwam ik hier in het weekend, nu doordeweeks. Misschien dat dat het verschil maakt, maar personeel is nu veel vriendelijker dan vorige keren.

Let op voor minder valide/rolstoel gebruikers: hotel is alleen via de zijkant te betreden. Hier is het mogelijk om assistentie in te roepen via een intercom.
Zorg dat je een aanpaste kamer krijgt. Anders kom je in de problemen.

Zou ik hier weer komen? Waarschijnlijk niet. Dit is niet echt mijn hotel. Ik kies liever voor iets meer luxe en modernere uitstraling.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Soho
3.748 beoordelingen
Covent Garden
Travelodge London Covent Garden
Prijzen weergeven

In Strand Palace Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Strand Palace Hotel

Adres: 372 Strand, Londen WC2R 0JJ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Covent Garden
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 eco-hotel in Londen
Nr. 259 romantisch hotel in Londen
Nr. 300 luxe hotel in Londen
Nr. 344 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 116 € - 225 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Strand Palace Hotel 4*
Aantal kamers: 785
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, Nozio Netplan srl, TripOnline SA, HotelsClick, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Strand Palace Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Strand Palace Hotel London
Hotel Strand Palace
Strand Palace London
Strand Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?