Beoordeeld op 16 augustus 2018

Prachtig hotel met ruime kamers, heerlijke bedden en mooie inrichting. De service was super in dit hotel, heel persoonlijk en vriendelijk. Het ontbijt was fantastisch. Het is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld. Een aanrader! Locatie ook heel centraal.

Datum van verblijf: augustus 2018
Remus P, Hotel Manager van Rosewood London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beste camillahilversum,

We willen u graag bedanken voor het delen van uw fantastische feedback. Uw menig wordt heel erg gewaardeerd.
Wij hopen uw gauw weer to mogen verwelkomen in Rosewood London.

Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel met onze kinderen. De straat waar het hotel in ligt oogt wat ongezellig, maar het ligt op een praktische locatie nabij Covent Garden. Het hotel zelf ademt binnen en buiten grandeur, de staff is enorm behulpzaam en van hoog niveau. De kamers hebben een hoge afwerkingsgraad en zijn comfortabel. En onze kids waren in hun nopjes met de volière bij de trap en de hotel-hond die rustig in z’n mand bij de ingang lag.

Verbeterpunten? Ik vind de prijs/kwaliteit wel behoorlijk uit verhouding maar misschien moet je voor een 5-sterren hotel in central Londen die vraag maar niet stellen... Er was één punt waar het hotel z’n hoge standaard niet kon waarmaken en dat was het ontbijt - dat is nl. à la carte. Op zich geen punt maar 50 minuten wachten op je ontbijt is geen feest, zeker niet met jonge kids.

Jammer van de service in het restaurant, maar verder zeker een aanrader - ook voor gezinnen. Niet je goed gevulde portemonnee vergeten.

Datum van verblijf: juni 2018
Remus P, Hotel Manager van Rosewood London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Beste Alexander_Min,

We willen u graag bedanken voor uw feedback.
Onze oprechte excuses voor de tekortkoming bij het ontbijt. Uw menig is belangrijk voor ons omdat wij ons dan kunnen blijven verwelkoming.
Onze Duty manager zal uw binnenkort contacteren om er voor te zorgen dat uw volgende verblijf beter zal laten verlopen.

Wij hopen uw binnenkort weer mogen te verwelkomen in Rosewood London.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 24 februari 2018

We wilden een exclusieve High tea; De bediening was zeker ok en het was echt lekker,
maar het was eigenlijk niet "british" en dat wil je nu toch wel als je in London bent. Veel bling bling in een dure zaal, maar eigenlijk zonder ziel. Een gemiste kans want het gebouw ziet er langs buiten indrukwekkend uit.
Alles betaald 65 GBP per persoon is het zeker niet waard - en dat was nog maar de "basis" afternoon tea..

Kamertip: Choose another hotel
Datum van verblijf: februari 2018
Daniele A, Assistant Director of Food & Beverage van Rosewood London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Dear WGC64,

Thank you very much for taking the time of sharing your feedback following your recent visit at Rosewood London.

I am sad to read that you were disappointed by your afternoon tea experience. Although our Art Afternoon Tea follows the traditional structure, we are striving for a more modern approach, with innovative pastries inspired by London’s vibrant art scene, which was recently awarded best contemporary afternoon tea. I can however understand how your expectations of a traditional British experience were not met.

I hope that we will have the chance to welcome you back very soon to give you the great afternoon tea experience our guests have grown so fond of.

Beoordeeld op 1 februari 2018

Van het binnenkomen tot het vertrekken is alles perfect in orde. Het is werkelijk een parel met grandeur. Service van hoog niveau en niets is teveel. Niet goedkoop maar wel absoluut zijn geld meer dan waard.

Datum van verblijf: maart 2017
Remus P, Hotel Manager van Rosewood London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Dear L2458PWtomc,

Thank you so much for your kind words. I have shared them with our talented team of associates.
We look forward to your return,

Beoordeeld op 23 november 2017

Het hotel heeft een fijne ligging Om de hoek het metrostation Holborn en op loopafstand de shopping op Regentstreet .en ook de theaters liggen kortbij . Een fijne bar om na een vermoeiende dag een heerlijk drankje te drinken .het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam . Je bent hier echt te gast .

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rosewood Hotels & Resorts
MichaelBonsor, Managing Director van Rosewood London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Dear 108lies,
Thank you very much sharing your positive feedback following your stay with us. Rosewood London is indeed located conveniently, with the underground station, shopping and theatre districts within short walking distances. Our Scarfes Bar is the ideal destination for a night cap after a long day of exploring the capital. I appreciate your lovely comments about our dedicated associates who looked after you so well and I do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to your home away from home very soon.
Warmest regards, Michael Bonsor