“iets te hip hotel op top locatie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
St Martins Lane London Hotel
Beoordeeld als nr. 79 van 1.077 hotels in Londen
30 november 2017 beoordeeld

Strak hip hotel met mooie kamers, top bedden prima inrichting alles zeer netjes.
restaurant wat onduidelijk soort Asian Zuid Amerikaanse twist , wel spannend.
Bar zeer teleurstellend, een hotelbar waar je moet reserveren anders kom je er als hotelgast niet in, niet van deze tijd lijkt me....
Prima ontbijt , alhoewel de ochtend shift nog wat moet doen aan de service !

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Peter M, Hotel Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Dear Frans B

Many thanks for taking the time to review St Martins Lane and we really appreciate the feedback. We will share this with the teams.

Very pleased to hear you enjoyed our quirky design, amazingly comfortable beds in our fabulous West End location.

We do hope to see you again next time you are back in London.

Best wishes from all the team.

Peter

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, goed bereikbaar met underground. Ruime kamer en badkamer. Uitgebreid ontbijt, wel aan de prijzige kant. Leuke bar in hetzelfde pand als het hotel. Vriendelijke medewerkers en savonds alle gordijnen netjes voor je dicht gedaan

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Isabelle F, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016

Daanpan,

Thank you so much for your review and lovley feedback about our great location, beautiful bedrooms and friendly team.

I hope to be able to welcome you back to St Martins Lane in the future.

Warm wishes,

30 november 2016 beoordeeld

Centraal gelegen hotel, op wandelafstand van Trafalgar Square, Leicester Square en Picadilly. Eigenzinnige stijlvolle moderne inrichting. Mooie en ruime ‘witte’ kamers met sfeervolle goede LEDverlichting. Het commercieel tintje met veel items op de (toch wel al zeer dure, +/- 250£) kamer waar extra voor moet betaald worden stoorde mij. Ontbijt bleek ook niet inbegrepen te zijn en was een extra van 30£ voor een schraal buffet en een eitje. Trage service in het ontbijtrestaurant en over het algemeen toch niet echt klantvriendelijk personeel.

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken

ChrisVanRoey,

Thank you for the feedback from your stay with us and I am so pleased that our beautiful bedrooms were a highlight of your stay.

It is extremely disappointing to hear that you found the team unfriendly as our aim is to always wow our guests with fun and friendly service so please let me apologise for letting you down.

Please contact me before your next stay so that I can ensure that you receive a warm welcome back as we would love for you to join us again. Catch me on isabelle.fowkes@mhgc.com.

Warm wishes,

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef hier van maandag op dinsdag. Receptie goeie ontvangst. Onze kamer lag aan de linkerkant van het hotel op de eerste verdieping. Jammer genoeg moet ik vermelden dat ik geen goede nachtrust heb gehad. De kamer was en zag uit op een vieze steeg,waar ik tweemaal ben wakker geworden door de slechte isolatie van het raam waardoor ik letterlijk de conversaties kon volgen van feestende en rokende mensen,blijkbaar was er beneden een club.
De bedden waren het enige pluspunt.
De Foto's ogen mooier dan de werkelijkheid!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2016

Tommella,

I am delighted that you thought that our lovely Front Desk team was good but I am so sorry that you did not have a good nights sleep!

Please contact me on isabelle.fowkes@mhgc.com when you plan on joining us again so that I can ensure you are on a high floor and will not be disturbed.

Warmest wishes

7 januari 2016 beoordeeld

Prachtig mooi design hotel op super locatie in de binnenstad. Alles wit, schoon en heerlijke bedden!! Zelden zo goed geslapen in een hotel. Vanaf hier korte wandelingen naar metro stations, Leicester Square, Trafalgar Square...noem maar op. Geschikt voor winkeltrip, musicaltrip, staptrip, cultuurtrip....welke trip je ook wil maken in Londen, vanaf hier begin je goed uitgerust.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde voor zaken
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2016

Dear Jaschenka T

Thank you so much for this fabulous review of your recent experience at St Martins Lane!

I’m delighted to hear what a great time you had exploring the local area and it sounds like you got to do lots of fun things! Thank you also for your glowing feedback on our gorgeous white beds which are like sleeping on a cloud!

I can't wait to welcome you back on your next stay!

Warmest wishes

Belle

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Covent Garden
ME London
nr. 74 van 1.077 in Londen
2.915 beoordelingen
Prijzen weergeven

In St Martins Lane London Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over St Martins Lane London Hotel

Adres: 45 St. Martin's Lane, Londen WC2N 4HX, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Covent Garden
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 58 zakenhotel in Londen
Nr. 62 romantisch hotel in Londen
Nr. 75 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 227 € - 417 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — St Martins Lane London Hotel 5*
Aantal kamers: 204
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij St Martins Lane London Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
St Martins Lane London Hotel London
Hotel St Martins Lane

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?