St Martins Lane London Hotel
  • Bar/lounge
Hotel Indigo(Londen)
FilterenAlle talen
30 november 2016 beoordeeld

Centraal gelegen hotel, op wandelafstand van Trafalgar Square, Leicester Square en Picadilly. Eigenzinnige stijlvolle moderne inrichting. Mooie en ruime ‘witte’ kamers met sfeervolle goede LEDverlichting. Het commercieel tintje met veel items op de (toch wel al zeer dure, +/- 250£) kamer waar extra voor moet betaald worden stoorde mij. Ontbijt bleek ook niet inbegrepen te zijn en was een extra van 30£ voor een schraal buffet en een eitje. Trage service in het ontbijtrestaurant en over het algemeen toch niet echt klantvriendelijk personeel.

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Isabelle F, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016

ChrisVanRoey,

Thank you for the feedback from your stay with us and I am so pleased that our beautiful bedrooms were a highlight of your stay.

It is extremely disappointing to hear that you found the team unfriendly as our aim is to always wow our guests with fun and friendly service so please let me apologise for letting you down.

Please contact me before your next stay so that I can ensure that you receive a warm welcome back as we would love for you to join us again. Catch me on isabelle.fowkes@mhgc.com.

Warm wishes,

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef hier van maandag op dinsdag. Receptie goeie ontvangst. Onze kamer lag aan de linkerkant van het hotel op de eerste verdieping. Jammer genoeg moet ik vermelden dat ik geen goede nachtrust heb gehad. De kamer was en zag uit op een vieze steeg,waar ik tweemaal ben wakker geworden door de slechte isolatie van het raam waardoor ik letterlijk de conversaties kon volgen van feestende en rokende mensen,blijkbaar was er beneden een club.
De bedden waren het enige pluspunt.
De Foto's ogen mooier dan de werkelijkheid!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2016

Tommella,

I am delighted that you thought that our lovely Front Desk team was good but I am so sorry that you did not have a good nights sleep!

Please contact me on isabelle.fowkes@mhgc.com when you plan on joining us again so that I can ensure you are on a high floor and will not be disturbed.

7 januari 2016 beoordeeld

Prachtig mooi design hotel op super locatie in de binnenstad. Alles wit, schoon en heerlijke bedden!! Zelden zo goed geslapen in een hotel. Vanaf hier korte wandelingen naar metro stations, Leicester Square, Trafalgar Square...noem maar op. Geschikt voor winkeltrip, musicaltrip, staptrip, cultuurtrip....welke trip je ook wil maken in Londen, vanaf hier begin je goed uitgerust.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde voor zaken
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2016

Dear Jaschenka T

Thank you so much for this fabulous review of your recent experience at St Martins Lane!

I’m delighted to hear what a great time you had exploring the local area and it sounds like you got to do lots of fun things! Thank you also for your glowing feedback on our gorgeous white beds which are like sleeping on a cloud!

I can't wait to welcome you back on your next stay!

23 november 2015 beoordeeld

Het hotel ligt zó centraal dat je bijna bij alle toeristische plaatsen binnen 5 minuten lopend kunt komen. Denk hierbij aan Covent Garden, Leicester Square, Picadilly Circus, Regent Street, Soho (& China Town) en uiteraard Trafalgar Square. De straat zelf is juist lekker rustig en kent eenrichtingsverkeer, dus geen last van files of razende auto's.

Het hotel ademt luxe uit en ruikt dus vanaf de eerste stap over de drempel heerlijk. Wij hadden een Deluxe kamer voor twee nachten in het weekend geboekt. Dit is een mooie ruime kamer, met een kingsize bed en een bureau, twee stoelen en een kruk. Op het bureau aan het uiteinde van het bed staat een mooie flatscreen tv met interactieve diensten voor films, series, internet, youtube, tv-zenders en muziek.
De bedden waren comfortabel en voorzien van 4 grote en fijne kussens. De bedden werden na de eerste nacht al volledig verschoond.
De kamers zijn strak en wit uitgevoerd met een soort luipaardtapijt. De sfeerverlichting kan naar wens in verschillende kleuren worden ingesteld.

De badkamer was mooi ruim en voorzien van twee separate grote spiegels en gaf een warme en rustieke sfeer af. Ook de douche was lekker ruim met een vaste douchekop en een extra losse douchekop (die helaas niet tegelijk gebruikt konden worden).
De verzorgingsproducten van het merk Malin+Goetz waren goddelijk. Zo waren er o.a. een body moisturizer, shampoo & haar conditioner, allen het proberen waard.

De kamers zijn vrijwel geluiddicht, slechts 1 keer heb ik iemand horen hoesten en ook heb ik op beide avonden een keer een politiewagen/brandweer/ambulance langs horen komen. Verder was het heerlijk rustig.

Nadeel was wel dat het ontbijt niet inbegrepen was, slechts tegen bijbetaling (18 pond per persoon voor Europees ontbijt, 25 pond voor Engels ontbijt) hadden we kunnen genieten van het ontbijt uit het hotel. Gezien de locatie is dit echter helemaal niet nodig en kun je uitstekend (goedkoper) in een van de vele eetgelegenheden in de buurt en in de straat een hapje eten. Aanrader is wat dat betreft de koffiebar Notes een paar deuren verderop. Tevens is er voor de liefhebber een Starbucks recht tegenover het hotel.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2015

Dear 114martin

Thank you so much for your outstanding review of St Martins Lane!

I am absolutely thrilled that you loved our central location and delicious lobby scent.

Thank you for your comments about our stunning bedrooms The newly designed rooms by Tim Andreas of Banjo evoke a sense of spaciousness and luxury by using a mix of both naturally inspired and modern materials such as linen draperies, a pale leopard print carpet with white lacquer, and etched glass surfaces that shift in colour as the guest moves around the room. The overall effect is an ethereal, yet sensuous experience.Our Luxurious Malin+Goetz amenities help soothe the soul and you're right our rooms are so quiet and relaxing.

Asia de Cuba's delicious breakfast is definitely worth that bit extra cost. Next time you join us you can always book a breakfast package yo ensure it is included for you.

I look forward to welcoming you back soon!

16 augustus 2015 beoordeeld

Wij gingen voor 3 nachten naar Londen en waren zeer tevreden over dit hotel. De locatie was echt top, héél dicht bij het uitgangsleven maar we hadden er helemaal geen last van. St Martins Lane is een vrij rustige straat, vergeleken met Leicester Square. Dit is trouwens maar net achter het hoekje. Maar geen geluidsoverlast van feestende mensen. Ook de metro is vlakbij.

De kamer zelf was ruim, veel licht, proper. Rond 19u werd de kamer klaar gemaakt voor de nacht. Sfeerlicht aan, kaarsje aan in de badkamer. Heel gezellig thuis komen. De airco / verwarming werkt ook zeer goed. Supergoed bed! Ruime bureau.
Heel vriendelijk en vlot personeel. We leenden de fietsen van het hotel een dagje uit. Goede fietsen, heel leuk om Londen om deze manier te ontdekken.

We hebben niet ontbeten in het hotel. Genoeg mogelijkheden in de omgeving.

Het enige minpuntje: de douche was niet helemaal 100% proper. Maar nu ben ik echt aan muggenziften.

In het algemeen: zeer aangenaam verblijf, we zouden het (mits een prijs promotie) zeker opnieuw doen!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
IsabelleFowkes, Guest Experience Manager van St Martins Lane London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Dear Evelien G

I am delighted that you enjoyed your three night at St Martins Lane and found your stay to be so comfortable and relaxing and especially enjoyed our gorgeous turn down service each night from our wonderful Housekeeping team. If there are any instances where you find your room to be in anything less than pristine condition then please do not hesitate to contact them and a maid will be up to your room in minutes!

It sounds that you had a fantastic time riding around London on the bikes you can use during your stay at St Martins Lane, I thrilled that this made your stay so memorable. Thank you for also highlighting our friendly and attentive team.

I am looking forward to welcoming you back for future stays here with us at St Martins Lane!