Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.045)
Beoordelingen filteren
5.045 resultaten
Waardering van reizigers
4.132
776
98
24
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
4.132
776
98
24
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 5.045 beoordelingen
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ben hier al een aantal keer geweest, en wanneer het past ga ik hier zeker weer heen. Enorm net en fijn ontvangst door keurige medewerkers. Kamers zijn top, schoon ruim. Ontbijt....heerlijk. En ook hier is de bediening top. Geen lege borden die blijven staan, wanneer je koffie/thee op is vraagt men of je nog meer wilt etc.
Een hele dikke aanrader!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank PJBlokkie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018
Google-vertaling

Dear PJBlokkie

What can I say more than thank you for such a lovely review of the Amba Hotel Charing Cross!

It is wonderful to read how our fantastic team is able to exceed your expectations whenever you return for another visit. I am very happy to know how much you like the comfort of our rooms and the quality of the breakfast.

Your words of recommendation are a great compliment and it will be a pleasure to welcome you back for many more times.
When you have decided to return please feel free to contact me directly as it would be my pleasure to oversee your booking.

Best regards,

Pedro da Silva
General Manager
pedro.dasilva@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier met een aantal vriendinnen blijven slapen. Kamer was erg groot en bedden lagen erg fijn. Personeel was allemaal erg gastvrij, in het bijzonder Fleur en Alicia. Ik zou zo dit hotel nog een keer bezoeken wanneer ik weer naar Londen ga!
De ligging is midden in het centrum, veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand te bezoeken.
Het ontbijt is erg luxe en er is voor ieder wat wils!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank annefleur2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018
Google-vertaling

Dear annefleur2018,

What a fantastic review! Thank you so much for taking the time to share your experience at Amba Hotel Charing Cross within the Tripadvisor community.

I am so thrilled to know that we were able to met your expectations in so many ways during your time with us and I am delighted to hear about the impressive levels of service that you received from our superstars Fleur and Alicia.

I look forward to welcoming you back to stay with us for your next visit to London. Please contact me prior to your next stay as it will be my pleasure to oversee the details of your booking.

Best regards,

Vicky Marshman
Interim General Manager
vicky.marshman@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk weekend gehad in Amba Charing Cross. Zeer gastvrij personeel, goede roomservice en heerlijk ontbijt. De kamer was schoon, luxe en comfortabel. Vanuit de ontbijtzaal (terras) mooi uitzicht over het plein. Een heerlijk hotel met fantastische ligging.

Datum van verblijf: maart 2018
Bedank Jokolato
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018
Google-vertaling

Dear Jokolato,

Thank you for writing a 5 star review of the Amba Hotel Charing Cross.

It is a great pleasure to read your kind words about our staff and how we were able to make you feel welcome. I am thrilled that you loved your luxurious room and all of the amenities in it. I am delighted that you loved your breakfast and all the offerings from our kitchen & restaurant.

I hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. If you decide to return please feel free to contact me directly as it would be my pleasure to oversee the details of your booking.

Warm regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2018

Hét grote voordeel van dit imposante hotel is dat het op wandelafstand ligt van zowat alle bezienswaardigheden in Londen en van de vele theaters op West-End. Het hotel is een oud gebouw, maar de kamers en het interieur zijn volledig vernieuwd en voorzien van de laatste snufjes. Een ipad met verbinding op internet ligt gratis ter beschikking in de kamer. De drankjes (water en cola) van de minibar zijn inbegrepen in de kamerprijs. Het is een groot hotel, maar de knusse sfeer hebben ze wonderwel weten te bewaren. Voorzien van een aangename bar en restaurant met zicht op de straat "Strand" is dit een aanrader in het centrum van Londen. Uiterst vriendelijk personeel maakt een verblijf hier helemaal af. Een aangename ervaring.
Tip: als u van Europa komt en betaalt met een credit kaart, laat dan de afrekening maken in ponden en niet in euro (want die mogelijkheid wordt u wel geboden). De omrekeningskoers die het hotel gebruikt is steeds in uw nadeel.

Kamertip: Sommige kamers liggen op het einde van heel lange gang
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank PaulVERH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018
Google-vertaling

Dear PaulVERH,

Thank you very much for writing such a lovely and detailed review of your recent Amba Hotel Charing Cross experience.

I am thrilled that you highlight our fantastic central location and access to local sightseeing attractions. I am absolutely delighted that you loved your room and all the amenities in it. It is a great pleasure to read your kind comments about the team. Please be assured that I will pass on the message.

I hope to have the pleasure of welcoming you back again in the near future. If you decide to return please feel free to contact me directly as it would be my pleasure to oversee your booking.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2017

Ontzettend goede service en behulpzaam personeel. Ik en mijn vriendin moesten tickets printen voor Winter Wonderland en ook dat werd door het hotel gedaan. Werden direct geholpen. Daarnaast zag het hotel er super mooi uit!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank myrtebudding
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2017
Google-vertaling

Dear myrtebudding,

Thank you for writing a review of your recent Amba Hotel Charing Cross experience.

I am absolutely thrilled that your loved our helpful and friendly service. It is a great pleasure to read your kind word about the staff and they way that we were able to make your stay more special.

We hope to be welcoming you back again for your next stay in London.

Kind regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken