Amba Hotel Charing Cross
238 US$
213 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
208 US$
163 US$
Doubletree
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
263 US$
233 US$
275 US$
228 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
212 US$
196 US$
320 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
244 US$
117 US$
414 US$
  • Restaurant
Rhodes Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
126 US$
FilterenAlle talen
9 november 2017 beoordeeld

Voor een weekend naar Londen geweest en hebben een fantastisch verblijf gehad. Mooie ruime kamer aan de voorzijde, Geweldige bedden en voor als je tijd hebt een grote TV. Wij hebben ontbeten in de speciale lounge waar je ook later een drankje en een hapje kan krijgen. De locatie is super, op een paar minuten lopen van Trafalgar Square, Leicester Square, Piccadilly Circus etc. De winkelstraten vlakbij met als hoogtepunt New Bond Street, een must go!
Personeel is erg aardig en doen echt hun best om je een mooi verblijf te laten ervaren. Een aantal spreekt ook Nederlands. Wij komen snel weer terug.

Kamertip: Mooi uitzicht aan de voorkant van het hotel
  • Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Taco v,

Thank you very much for taking the time to write a review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am delighted that you loved your room and the amenities in it. It is a great pleasure to read your kind words about our staff & I am thrilled that you enjoyed our proximity to London's shopping areas.

We hope to have the honour of welcoming you back again in the future.

Warm regards,

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging, zeer fijn personeel, goede schone kamers. Bed is iets te klein voor mij (ben 1.92) douche daarentegen hoog genoeg. Kamer was prima, mocht gebruik maken van koffie (Nespresso), thee fris en snoepgoed. Enige nadeel was dat er geen raam open kon voor wat frisse lucht.
Het ontbijt was super!!

Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear PJBlokkie,

Thank you for choosing to stay with us at Amba Hotel Charing Cross and for sharing your kind words of your recent stay.

I am delighted to read your kind words about our hotel. It is a pleasure to hear that you enjoyed your room and that you found the breakfast wonderful.

We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel.

19 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk verblijf gehad gedurende lang weekend in dit hotel. Prachtig hotel met uitstekende ligging in hartje Londen. Volop genoten van het hotel. Uitstekende service, in het bijzonder verleend door Nelli en Amira!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear dickvanrhee,

Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us at Amba Hotel Charing Cross.

I am thrilled that our central location was a highlight for you and that you mention the impressive levels of service that you received from Nelly and Amira.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to stay with us again next time you are visiting London.

Kind regards,

16 augustus 2017 beoordeeld

We zijn net terug van een citytrip naar Londen. We hadden veel positieve commentaar gelezen over dit Hotel. De ligging van het Hotel is gewoon perfect! De service is ook niets aan te merken. Uiterst vriendelijk personeel! Tot we in de kamer aankwamen.
We kregen een heel klein kamertje wat de zogenaamde standaardkamer was? Ik dacht eerder dat dit een budgetkamer was? Het raampje was voor de helft afgeplakt en kwam amper licht binnen. Toen ik naar buiten keek, begreep ik direct waarom dit was afgeplakt.
Toen ik dit ging melden, kreeg ik direct een zogenaamde upgrade naar een andere kamer. Hij was inderdaad groter, maar wel volledig afgeleefd! De bedden zijn veel te klein voor 2 persoons, ook bij onze vrienden die een zogenaamde upgrade hadden gekregen. De kamers zijn alles behalve proper! De douchekop hangt vol met kalk, er lag een dood insect op de kamer en de douche had zeker zijn beste tijd gehad! Onze upgrade kamer was naast een ander gebouw waar verluchting schouwen op uitkwamen, waardoor wij heel de nacht een zoemend geluid hadden (vreselijk). Het ochtendontbijt is op zen Engels en voor Europese normen echt wel onvoldoende en dan heb ik het over hartig beleg. Dit Hotel heeft zijn naam wel te danken aan de goede service en ligging, maar daarmee is ook alles gezegd. Het kan dan wel Londen zijn, maar dit wil niet zeggen dat kamers niet proper moeten zijn!

Kamertip: Misschien de hoogste verdieping om geen last te hebben van het lawaai?
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Antonio P,

I would like to thank you for choosing the Amba Hotel Charing Cross for your recent stay in London. I appreciate you taking your time to make us aware of your experience, your feedback is certainly highly valued.

I have contacted you directly regarding your stay and I very much look forward to hearing back from you.

Best regards,

27 juli 2017 beoordeeld

Echt een geweldig hotel dat heerlijk midden in het centrum van Londen ligt. De Big Ben en Londen Eye zijn maar op 5 minuten loopafstand! Ook op de service is niks aan te merken. Eenmaal in de kamer, een prachtige ruime kamer met een heerlijke regendouche, kregen we een fles champagne met 4 grote american chocolate chip cookies. Ook de minibar was heerlijk rijk gevuld met voor ieders wat wil! Je hoefde ook maar even de roomservice te bellen en binnen 5 minuten stond er iemand voor je deur om de minibar bij te vullen. Het ontbijt was ook kostelijk. Je had een menukaart waar je verschillende ontbijtgerechten uit kon kiezen. Tevens was er een a la carte, waardoor je niks tekort kwam! Het personeel is heel vriendelijk en staat je altijd goed te woord. Met name mijn complimenten aan de studentstagiair Cas! Het hotel zelf is ook heel mooi en chique ingericht, dus zeker een aanrader!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Dear 323fiona,

Thank you very much for your amazing review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am absolutely thrilled that you loved so many things about our hotel. I am delighted that you mention our superstar Cas! They really do try to create that 'home away from home' feeling and I am glad they delivered.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for your next stay in London.

Best regards,