Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Amba Hotel Charing Cross
Hotels in de buurt
354 US$
319 US$
Hilton
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
K+K Hotel George(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel 41(Londen)
880 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Park Grand London Lancaster Gate(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
166 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
247 US$
200 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
213 US$
170 US$
CrownePlaza.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
660 US$
622 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
358 US$
294 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Arch London(Londen)
394 US$
293 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
371 US$
351 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (4.336)
Beoordelingen filteren
4.336 resultaten
Waardering van reizigers
3.593
650
71
16
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.593
650
71
16
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 4.336 beoordelingen
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging, zeer fijn personeel, goede schone kamers. Bed is iets te klein voor mij (ben 1.92) douche daarentegen hoog genoeg. Kamer was prima, mocht gebruik maken van koffie (Nespresso), thee fris en snoepgoed. Enige nadeel was dat er geen raam open kon voor wat frisse lucht.
Het ontbijt was super!!

Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken
Bedank PJBlokkie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017
Google-vertaling

Dear PJBlokkie,

Thank you for choosing to stay with us at Amba Hotel Charing Cross and for sharing your kind words of your recent stay.

I am delighted to read your kind words about our hotel. It is a pleasure to hear that you enjoyed your room and that you found the breakfast wonderful.

We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel.

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk verblijf gehad gedurende lang weekend in dit hotel. Prachtig hotel met uitstekende ligging in hartje Londen. Volop genoten van het hotel. Uitstekende service, in het bijzonder verleend door Nelli en Amira!

  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank dickvanrhee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017
Google-vertaling

Dear dickvanrhee,

Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us at Amba Hotel Charing Cross.

I am thrilled that our central location was a highlight for you and that you mention the impressive levels of service that you received from Nelly and Amira.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to stay with us again next time you are visiting London.

Kind regards,
Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com





Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 augustus 2017 beoordeeld

We zijn net terug van een citytrip naar Londen. We hadden veel positieve commentaar gelezen over dit Hotel. De ligging van het Hotel is gewoon perfect! De service is ook niets aan te merken. Uiterst vriendelijk personeel! Tot we in de kamer aankwamen.
We kregen een heel klein kamertje wat de zogenaamde standaardkamer was? Ik dacht eerder dat dit een budgetkamer was? Het raampje was voor de helft afgeplakt en kwam amper licht binnen. Toen ik naar buiten keek, begreep ik direct waarom dit was afgeplakt.
Toen ik dit ging melden, kreeg ik direct een zogenaamde upgrade naar een andere kamer. Hij was inderdaad groter, maar wel volledig afgeleefd! De bedden zijn veel te klein voor 2 persoons, ook bij onze vrienden die een zogenaamde upgrade hadden gekregen. De kamers zijn alles behalve proper! De douchekop hangt vol met kalk, er lag een dood insect op de kamer en de douche had zeker zijn beste tijd gehad! Onze upgrade kamer was naast een ander gebouw waar verluchting schouwen op uitkwamen, waardoor wij heel de nacht een zoemend geluid hadden (vreselijk). Het ochtendontbijt is op zen Engels en voor Europese normen echt wel onvoldoende en dan heb ik het over hartig beleg. Dit Hotel heeft zijn naam wel te danken aan de goede service en ligging, maar daarmee is ook alles gezegd. Het kan dan wel Londen zijn, maar dit wil niet zeggen dat kamers niet proper moeten zijn!

Kamertip: Misschien de hoogste verdieping om geen last te hebben van het lawaai?
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Antonio P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Antonio P,

I would like to thank you for choosing the Amba Hotel Charing Cross for your recent stay in London. I appreciate you taking your time to make us aware of your experience, your feedback is certainly highly valued.

I have contacted you directly regarding your stay and I very much look forward to hearing back from you.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 juli 2017 beoordeeld

Echt een geweldig hotel dat heerlijk midden in het centrum van Londen ligt. De Big Ben en Londen Eye zijn maar op 5 minuten loopafstand! Ook op de service is niks aan te merken. Eenmaal in de kamer, een prachtige ruime kamer met een heerlijke regendouche, kregen we een fles champagne met 4 grote american chocolate chip cookies. Ook de minibar was heerlijk rijk gevuld met voor ieders wat wil! Je hoefde ook maar even de roomservice te bellen en binnen 5 minuten stond er iemand voor je deur om de minibar bij te vullen. Het ontbijt was ook kostelijk. Je had een menukaart waar je verschillende ontbijtgerechten uit kon kiezen. Tevens was er een a la carte, waardoor je niks tekort kwam! Het personeel is heel vriendelijk en staat je altijd goed te woord. Met name mijn complimenten aan de studentstagiair Cas! Het hotel zelf is ook heel mooi en chique ingericht, dus zeker een aanrader!

  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank 323fiona
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017
Google-vertaling

Dear 323fiona,

Thank you very much for your amazing review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am absolutely thrilled that you loved so many things about our hotel. I am delighted that you mention our superstar Cas! They really do try to create that 'home away from home' feeling and I am glad they delivered.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for your next stay in London.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gigantisch fijn hotel. Werd in het Nederlands geholpen, is niet noodzakelijk, maar wel aangenaam. Kreeg een umbrella mee om naar de stad te wandelen en kon water en wijn krijgen bij het inchecken. Het ontbijt was fantastisch! Echt van alles was er, verdeeld over diverse plekken.

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
1  Bedank PJBlokkie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017
Google-vertaling

Dear PJBlokkie,

Thank you for taking the time to write a review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am thrilled that you loved our Dutch interns in the reception and appreciated that they could speak your language. It is a pleasure to read how much you loved the breakfast.

We hope to welcome you again for your next stay in London.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken