Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.877)
Beoordelingen filteren
4.877 resultaten
Waardering van reizigers
3.997
752
93
21
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.997
752
93
21
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 4.877 beoordelingen
Beoordeeld op 16 augustus 2017

We zijn net terug van een citytrip naar Londen. We hadden veel positieve commentaar gelezen over dit Hotel. De ligging van het Hotel is gewoon perfect! De service is ook niets aan te merken. Uiterst vriendelijk personeel! Tot we in de kamer aankwamen.
We kregen een heel klein kamertje wat de zogenaamde standaardkamer was? Ik dacht eerder dat dit een budgetkamer was? Het raampje was voor de helft afgeplakt en kwam amper licht binnen. Toen ik naar buiten keek, begreep ik direct waarom dit was afgeplakt.
Toen ik dit ging melden, kreeg ik direct een zogenaamde upgrade naar een andere kamer. Hij was inderdaad groter, maar wel volledig afgeleefd! De bedden zijn veel te klein voor 2 persoons, ook bij onze vrienden die een zogenaamde upgrade hadden gekregen. De kamers zijn alles behalve proper! De douchekop hangt vol met kalk, er lag een dood insect op de kamer en de douche had zeker zijn beste tijd gehad! Onze upgrade kamer was naast een ander gebouw waar verluchting schouwen op uitkwamen, waardoor wij heel de nacht een zoemend geluid hadden (vreselijk). Het ochtendontbijt is op zen Engels en voor Europese normen echt wel onvoldoende en dan heb ik het over hartig beleg. Dit Hotel heeft zijn naam wel te danken aan de goede service en ligging, maar daarmee is ook alles gezegd. Het kan dan wel Londen zijn, maar dit wil niet zeggen dat kamers niet proper moeten zijn!

Kamertip: Misschien de hoogste verdieping om geen last te hebben van het lawaai?
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Antonio P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Antonio P,

I would like to thank you for choosing the Amba Hotel Charing Cross for your recent stay in London. I appreciate you taking your time to make us aware of your experience, your feedback is certainly highly valued.

I have contacted you directly regarding your stay and I very much look forward to hearing back from you.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2017

Echt een geweldig hotel dat heerlijk midden in het centrum van Londen ligt. De Big Ben en Londen Eye zijn maar op 5 minuten loopafstand! Ook op de service is niks aan te merken. Eenmaal in de kamer, een prachtige ruime kamer met een heerlijke regendouche, kregen we een fles champagne met 4 grote american chocolate chip cookies. Ook de minibar was heerlijk rijk gevuld met voor ieders wat wil! Je hoefde ook maar even de roomservice te bellen en binnen 5 minuten stond er iemand voor je deur om de minibar bij te vullen. Het ontbijt was ook kostelijk. Je had een menukaart waar je verschillende ontbijtgerechten uit kon kiezen. Tevens was er een a la carte, waardoor je niks tekort kwam! Het personeel is heel vriendelijk en staat je altijd goed te woord. Met name mijn complimenten aan de studentstagiair Cas! Het hotel zelf is ook heel mooi en chique ingericht, dus zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank 323fiona
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017
Google-vertaling

Dear 323fiona,

Thank you very much for your amazing review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am absolutely thrilled that you loved so many things about our hotel. I am delighted that you mention our superstar Cas! They really do try to create that 'home away from home' feeling and I am glad they delivered.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for your next stay in London.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Wat een gigantisch fijn hotel. Werd in het Nederlands geholpen, is niet noodzakelijk, maar wel aangenaam. Kreeg een umbrella mee om naar de stad te wandelen en kon water en wijn krijgen bij het inchecken. Het ontbijt was fantastisch! Echt van alles was er, verdeeld over diverse plekken.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank PJBlokkie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017
Google-vertaling

Dear PJBlokkie,

Thank you for taking the time to write a review of the Amba Hotel Charing Cross.

I am thrilled that you loved our Dutch interns in the reception and appreciated that they could speak your language. It is a pleasure to read how much you loved the breakfast.

We hope to welcome you again for your next stay in London.

Best regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Een super hotel met alles erop en eraan. Erg gastgericht en denken goed met je mee. Iedere dag een heerlijk schone kamer en een fris bed, plus de minibar weer helemaal aangevuld. Pure luxe! Jessica hartelijk dank voor je servicegerichtheid en voor het uitprinten van mijn boardingpass. En hopelijk tot een volgende keer!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Bas H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017
Google-vertaling

Dear Bas H,

Thank you for taking the time to share your 5 star review of the Amba Hotel Charing Cross.

I really appreciate your comments highlighting our clean rooms and fresh beds. I am delighted to hear about the warm welcome on arrival and the attentive service that you received throughout your stay.

We very much look forward to welcoming you and your family back again in the future.

Kind regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2017

Geweldig hotel in hartje Londen. Al bij binnenkomst geven de medewerkers van de Front Office en de conciërge je een erg welkom gevoel! Gastvrijheid, behulpzaam, vriendelijk, goede service zijn een paar steekwoorden die spreken voor alle medewerkers.
Kamers zijn ruim, schoon en het ontbijt is meer dan uitgebreid, met wederom deze gastvrijheid en vriendelijkheid. Echt een aanrader!!!

Kamertip: Kamers aan voorkant geven een mooi uitzicht, geen verkeersoverlast
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank pschampers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charing X, General Manager van Amba Hotel Charing Cross, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017
Google-vertaling

Dear pschampers,

Thank you for sharing your 5 star review of the Amba Hotel
Charing Cross.

I am delighted to hear about the superb welcome that you received on your arrival and your comments highlighting the comfort and cleanliness of your room is very much appreciated.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to stay with us again in the future.

Kind regards,

Steve Cane
General Manager
steve.cane@amba-hotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken