Beoordeeld op 13 september 2018

Een beter hartelijk ontvangst konden we ons niet voorstellen, onze complimenten. Toen we in onze mooie, nette kamer kwamen waren we verrast door de luxueuze uitstraling van de kamer en van het fenomenale uitzicht op de Tower Bridge. Elke keer was dat zo leuk wakker worden. Vanessa en Kris, many thanks voor het geweldige verblijf, we voelden ons helemaal thuis! Jullie weten echt wat gastvrijheid betekent. We vinden de Tower hotel ideaal om hier London te ontdekken. Omdat we intens hebben genoten van de stad en van het behaaglijke verblijf in het hotel is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2018
Bechir M, General Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Dear DebbieWolters,

Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to
hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain
in our hotel. Hoping to see you again soon.

Beoordeeld op 14 augustus 2018

Dit hotel heeft de ideale ligging voor jouw citytrip in Londen. Alles is goed bereikbaar vanaf het hotel al dan niet door gebruik te maken van de metro. Enige nadeel is dat het een enorm groot hotel is dus verwacht je maar aan een lange rij bij het ontbijt en het feit dat niet alle kamers uitzicht hebben op de Tower Bridge. Zelf keken wij uit op de kleine haven die achteraan het hotel ligt, wat ook een enorm fijn zicht was. Personeel is vriendelijk en er is de mogelijkheid om je bagage achter te laten bij de conciërge voor het inchecken of na het uitchecken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Bechir M, Hotel Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear hanneloregeysen,

Thank you for staying with us at The Tower Hotel.
I am glad to read that you enjoyed your stay with us. The view above the St. Kathrine's Dock is indeed as beautiful as the view above the tower bridge. Our breakfast restaurant can get very busy, I recommend to go earlier then our peak time starting at 8 am.
We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Oude hotel maar zeer goede locatie , dicht bij de metro dan ben je zo in de Centrum Kamers met uitzicht op de brug Tower Brigde is erg mooi , zelf jammer om te slapen ik kom daar zeker terug Bedining bij de Xi bar mach wat sneller

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen

Dear Monika v,

Thank you for staying eith us at The tower hotel and for your feedback.
We hope to welcome you back.

Beoordeeld op 31 juli 2018

The Tower hotel is een prima hotel op een perfecte locatie. Uitzicht op Tower Bridge en 5 minuten lopen van de Underground. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kamer klein, maar comfortabel, prima bed en badkamer, erg schoon. Enige dat ontbrak was koelkastje om zelf wat drinken koud te houden. Inrichting van het hotel was wat verouderd qua uitstraling (misschien gewoon classy English style), maar onderhoudstechnisch prima in orde.

Datum van verblijf: juli 2018
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dear NelianHoeksema,

Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering
to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area gain soon, don't
hesitate to call us.

Bechir Messoud

Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Schitterend uitzicht op de Towerbridge.Vriendelijk personeel,was tandenborstel vergeten werd meteen geregeld.Nederlands meisje bij de incheckbalie(Chantal)gaf goeie tips over aanbiedingen en reizen met de metro.Schone Suite met badjassen en slippers,uitgebreid ontbijt..Ons uitzicht...

Datum van verblijf: juli 2018
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Bernadien F,

Thank you for your kind comments. I will be sure to let our staff know how much of an
impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when
you're at the area.

Kindest regards,