“Prachtige locatie met geweldig personeel”
Beoordeling van The Tower

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Tower
Beoordeeld als nr. 259 van 1.077 hotels in Londen
21 november 2017 beoordeeld

Mijn verblijf bij The Tower A Guoman Hotel heb ik als uitstekend ervaren. Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie en de hotelkamer met uitzicht op de Tower Bridge maakte dit natuurlijk af. Ook het personeel is uiterst vriendelijk en zette alles op alles om ons verblijft naar onze zin te maken. Vooral Stan heeft ons bij zowel het in- als uitchecken ontzettend goed geholpen en ons naar plekjes in Londen geleid waar wij normaal gesproken niet zouden komen.

• Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Beste Meike,

Hartelijk dank om ons uw commentaar te sturen betreffende uw verblijf in The Tower. Het doet ons enorm plezier dat u echt van het uitzicht heeft genoten en dat u zo onder de indruk was van de Tower Bridge. Wij zullen uw feedback over ons personeel zeker en vast doorspelen naar de betrokken departementen.
Wij hopen u snel opnieuw te kunnen verwelkomen.

14 november 2017 beoordeeld

Super, mooi uitzicht. Luxe modern. Ziet er prima uit. Geen tips. Metro pakken met n dag kaart is n goeie optie. Taxi’s duur. Hotel zit echt aan tower bridge dus die pak je standaard mee. Engelse mensen erg aardig!!

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste Rik,

Hartelijk dank voor uw lovende commentaar over uw verblijf in ons hotel. Het uitzicht op Tower Bridge is inderdaad spectaculair en het verheugt ons te lezen dat u echt van uw verblijf genoten hebt.
Wij kijken ernaar uit, u spoedig opnieuw te mogen begroeten.

10 november 2017 beoordeeld

De lokatie en de hospatality van dit hotel verdienen een 9.
Ook al blinkt de architectuur van dit hotel niet uit, de lokatie, de mensen en het interieur verdienen een 9.
Had het genoegen om een kamer te hebben met uitzicht op the Tower Bridge. Het personeel is geweldig. Niets is te veel en ze willen maar 1 ding: Het ons naar de zin maken.

• Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Harry,

Thank you very much for staying at The Tower Hotel and taking the time to write us a fantastic review. We are glad to read that our location contributed to a wonderful stay. The views from our bridge view rooms are indeed truly amazing and we are happy that you have enjoyed these. I would like to thank you especially for pointing out our lovely staff, we are pleased to provide the best services for all our guest.

We are looking forward to receive you again in the near future.

Kindest Regards,

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was samen met mijn beste vriend in dit hotel en hebben ontzettend van het hotel en de omgeving genoten. Perfect gelegen in het centrum en dicht bij een metro station. Service in het hotel was vriendelijk en professioneel. Vooral Stan bij check in was ontzettend vriendelijk en gaf ons zelfs een kamer met uitzicht op de brug. En we konden zelfs Nederlands praten!

Een ding voor de toekomst, misschien overwegen om een airco te installeren in de kamer.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Beste gast Weikenboom,

Hartelijk dank voor uw uitmuntende commentaar bij uw verblijf in ons hotel. Het doet ons enorm plezier dat u heeft genoten van onze service en de adembenemende uitzichten op de Tower Bridge.
Wij hebben uw feedback ook aan Stan doorgegeven.

Hopelijk zien we u in de nabije toekomst terug in The Tower.

13 oktober 2017 beoordeeld

Meest aangename element van het hotel is de omgeving. Vanuit de bar en sommige kamers heb je zicht op de Tower Bridge. Vanuit andere kamers op de haven.
Onthaal in erg mooie, ruime en moderne lobby.
Mijn kamer, op 9de verdieping aan haven zijde, was weliswaar mooi, maar klaar voor renovatie. Badkamer niet erg ruim.
Ontbijtbuffet is zeer goed.
Restaurant is erg goed en vriendelijk personeel.

Kamertip: Zicht op bridge!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie leuke en positieve commentaren over The Tower.
Het pleziert ons te lezen dat jullie een aangenaam en mooi verblijf hebben beleefd.

Met vriendelijke groeten,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Southwark
The Westbridge Hotel
nr. 98 van 1.077 in Londen
1.505 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Tower geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Tower

Adres: St Katharine's Way, Londen E1W 1LD, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 129 familiehotel in Londen
Nr. 190 luxe hotel in Londen
Nr. 200 romantisch hotel in Londen
Nr. 291 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 86 € - 237 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Tower 4*
Aantal kamers: 801
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij The Tower met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Tower Hotel London
The Tower London
Hotel Thistle
London The Tower

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?