14 november 2017 beoordeeld

Super, mooi uitzicht. Luxe modern. Ziet er prima uit. Geen tips. Metro pakken met n dag kaart is n goeie optie. Taxi’s duur. Hotel zit echt aan tower bridge dus die pak je standaard mee. Engelse mensen erg aardig!!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste Rik,

Hartelijk dank voor uw lovende commentaar over uw verblijf in ons hotel. Het uitzicht op Tower Bridge is inderdaad spectaculair en het verheugt ons te lezen dat u echt van uw verblijf genoten hebt.
Wij kijken ernaar uit, u spoedig opnieuw te mogen begroeten.

10 november 2017 beoordeeld

De lokatie en de hospatality van dit hotel verdienen een 9.
Ook al blinkt de architectuur van dit hotel niet uit, de lokatie, de mensen en het interieur verdienen een 9.
Had het genoegen om een kamer te hebben met uitzicht op the Tower Bridge. Het personeel is geweldig. Niets is te veel en ze willen maar 1 ding: Het ons naar de zin maken.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Harry,

Thank you very much for staying at The Tower Hotel and taking the time to write us a fantastic review. We are glad to read that our location contributed to a wonderful stay. The views from our bridge view rooms are indeed truly amazing and we are happy that you have enjoyed these. I would like to thank you especially for pointing out our lovely staff, we are pleased to provide the best services for all our guest.

We are looking forward to receive you again in the near future.

Kindest Regards,

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was samen met mijn beste vriend in dit hotel en hebben ontzettend van het hotel en de omgeving genoten. Perfect gelegen in het centrum en dicht bij een metro station. Service in het hotel was vriendelijk en professioneel. Vooral Stan bij check in was ontzettend vriendelijk en gaf ons zelfs een kamer met uitzicht op de brug. En we konden zelfs Nederlands praten!

Een ding voor de toekomst, misschien overwegen om een airco te installeren in de kamer.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Beste gast Weikenboom,

Hartelijk dank voor uw uitmuntende commentaar bij uw verblijf in ons hotel. Het doet ons enorm plezier dat u heeft genoten van onze service en de adembenemende uitzichten op de Tower Bridge.
Wij hebben uw feedback ook aan Stan doorgegeven.

Hopelijk zien we u in de nabije toekomst terug in The Tower.

13 oktober 2017 beoordeeld

Meest aangename element van het hotel is de omgeving. Vanuit de bar en sommige kamers heb je zicht op de Tower Bridge. Vanuit andere kamers op de haven.
Onthaal in erg mooie, ruime en moderne lobby.
Mijn kamer, op 9de verdieping aan haven zijde, was weliswaar mooi, maar klaar voor renovatie. Badkamer niet erg ruim.
Ontbijtbuffet is zeer goed.
Restaurant is erg goed en vriendelijk personeel.

Kamertip: Zicht op bridge!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie leuke en positieve commentaren over The Tower.
Het pleziert ons te lezen dat jullie een aangenaam en mooi verblijf hebben beleefd.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hygiënisch en comfortabel hotel. We zijn tevens erg goed te woord gestaan door Cidem Gulave en konden met alle vragen bij haar terecht. Ze heeft ons erg geholpen en op ons gemak gesteld. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Beste D Yucelen,
Hartelijk dank dat u zo positief reageert, in het bijzonder over de service die u heeft genoten van Cidem. Zij zal hier zeker voor erkend worden.
Wij verwelkomen u graag terug in ons hotel!