Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (8.309)
Beoordelingen filteren
8.309 resultaten
Waardering van reizigers
3.368
3.018
1.181
452
290
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.368
3.018
1.181
452
290
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 8.309 beoordelingen
26 juli 2017 beoordeeld

Nadat wij zeer enthousiast ontvangen zijn door receptioniste Judith, hebben wij een heerlijke midweek gehad. Judith heeft ons het een en ander vertelt over de omgeving. De kamer was zeer netjes met een prachtig uitzicht op een klein haventje.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bartsch8
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bechir M, General Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review your recent experience with us. We will certainly share your praise with the team and hope to have the opportunity to welcome you back very soon.

Best Regards,
Bechir Messaoud, Value Centre General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juli 2017 beoordeeld

The tower is een groot hotel met mooie ruime kamers op een prchtige plek nabij de Tower bridge.
Bij aankomst had de receptionist Robin, die insprong voor een collega net een lastig gesprek achter de rug met een ontevreden klant.
Hij gaf ons een warm welkom en had oog voor de zaken die ons verblijf in London speciaal maakte. Correct en zorgde dat zaken geregeld werden. Tevens op een prettige wijze geïnteresseerd in de gast. Heel prettig!
Ook bij uitchecken troffen we wederom Robin die alles vlot regelde.
Dank voor de goede zorgen en een onvergetelijk verblijf.

Kamertip: Kamer met zicht op de Thames is echt de moeite waard
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Anna K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bechir M, General Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review your experience at The Tower Hotel, we will certainly share your praise with the team! We hope to have the opportunity to welcome you back very soon.

Best Regards,
Bechir Messaoud, Value Centre General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juli 2017 beoordeeld

Geboekt en betaald via reisagentschap een paar maanden geleden, toen we aankwamen vorige week bleek er geen reservatie op onze naam te staan; Twee keer door iemand anders 'geholpen', ongeveer twee uur moeten wachten in de lobby tot we een kamer toegewezen kregen, ineens ging het wel. Zeer onvriendelijk aan de receptie desk. Ondertussen een mail geschreven met onze bevindingen, echter geen antwoord ontvangen. Teleurgesteld in de service, en het hotel op zich. Kamers waren wel degelijk en proper, wachttijden op de lift liepen op, in ontbijtruimte ook.Het was onze achtste keer Londen, maar in dit hotel logeren we niet meer.

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank eeckhoutveerle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bechir M, General Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review your experience at the Tower Hotel. We are sorry to read of your disappointment and would like to assure you that all guest feedback is extremely valuable to the team. Please do forward your feedback to feedback.tower@guoman.co.uk if you would like to discuss your comments further. We hope to have the opportunity to restore your faith in the Tower Hotel soon.

Best Regards,
Bechir Messaoud, Value Centre General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 juli 2017 beoordeeld

5 dagen city trip londen gedaan. mooi dich bij metro station Tower Hill. ook niet ver van de DLR. liften in het hotel werken niet zo goed meer. Soms erg lang wachten, met name smorgens. Ook zijn de ontbijt zalen niet berkend op een vol hotel. We zaten in de week dat het erg druk was en dan stond er zeker wat later op de ochtend een flinke rij voo beide ontbijtzalen. Gelukkig was daar Judith van de receptie die ons erg vriendelijk te woord stond. Ze hielp ons de eerste dagen echt op weg in londen. Die vrouw verstaat haar vak. Ook wanneer we met een klacht kwamen bleef ze lachen en wist zo ons goed te stemmen. 1 telefoontje en alles weer opgelost!

Kamertip: Bridge view is echt een aanrader!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank stalzuidema
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bechir M, Value Centre General Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing the Tower Hotel for your stay in London and for giving us a review.
It is good that our Location have contributed to a pleasant stay. Indeed, The Tower Hotel has an incredible location, surrounded by the breathtaking Bridge of London and several attractions.
Thank you for appreciating our team members effort. They will always be at your disposal for whatever you need.
Please accept our apologies for any inconvenience you have experienced with us.

I am looking forward to welcoming you back again at The Tower Hotel soon.

Kind Regards
Bechir Messaoud, Value Centre General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel op een mooie locatie. Het is wel oud en kan een restauratie gebruiken. Alles ziet er oud uit. Geen minibar, internet traag of niet werkend.
Prijs / kwaliteit is niet goed. Je betaald voor de locatie.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Bedank Eddie2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017
Google-vertaling

Dear Eddie,
I would like to thank you for having taken the time to share your feedback with us.
We are proud to share that we are currently updating our premises on an ongoing basis.
Only last year, we have replaced all of our curtains, carpets and bedding, and we have many more projects planned for this year to continue improving our offerings for our guests.
Furthermore, we have our Executive Rooms which have been finished to the highest standard and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, perhaps in one of our refurbished rooms.
Kind regards,
Bechir Messaoud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken