“Prima zakenhotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
London Marriott Hotel Marble Arch
Beoordeeld als nr. 394 van 1.077 hotels in Londen
6 juli 2016 beoordeeld

Voor een zakentrip in dit hotel overnacht waar het prima geschikt voor is. Wel een nadeel dat de metro die het meest dichtbij is een eindje lopen is.
De lobby is fraai wat niet helemaal in lijn is met de rest van het hotel. Mijn kamer oogt gedateerd en het veel te korte dekentje - of valt dit onder een dekbed - geeft niet het luxe gevoel. Het stoomstrijkijzer (wel fijn dat dat er is)kan niet met water gevuld worden omdat het domweg niet onder de kleine kraan past.
De minibar is volledig leeg met en briefje erbij dat je de drankjes via de roomservice kan bestellen. Geen idee wat die lege minibar er dan doet? De badkamer is behelpen. Douchen in de badkuip met een plastic douchegordijn is echt niet meer van deze tijd.
Het ontbijt is perfect wat heel veel goed maakt.

Kamertip: ik had kamer 510 wat een rustige kamer is
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken
Lonma -, General Manager van London Marriott Hotel Marble Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Dear Joost V
Thank you for taking the time to post a review on Trip Advisor in regards to your stay at London Marriott Hotel Marble Arch. We very much appreciate your feedback as this allows me the opportunity to review the services and facilities we offer all our guests and where required action any necessary changes. I also take this time to apologise for the shortfalls in regards to the blanket and steam iron and have relayed this information to the relevant department.
I am please overall the hotel was suited to your business needs and I trust we will have the opportunity to welcome you back to the London Marriott Hotel Marble Arch in the very near future.
Kind regards Ross Paton, General Manager.

Een TripAdvisor-lid
Amsterdam, Nederland
3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier een week overnacht wegens werk in Londen. Het hotel is wat je mag verwachten van een 4* hotel: schoon, goed bed, bar, fitness etc. Faciliteiten van fitness zijn goed in orde. Minpunten: douchen in bad; en het hotel ligt in een 'achteraf' straatje met uitzicht vanuit de kamer op andere gebouwen.

Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
6 januari 2015 beoordeeld

We waren heel tevreden van onze executive room in het hotel. Mooie kamer, leuke extra's met de executive selectie. Aperitief kan in de voorzien lounge en ook. Het ontbijt is inbegrepen. De meerprijs zeker waard. Het ontbijt was zeer ruim en lekker. Van hartig tot zoet, verse smooty's, eitjes op gelijk welke manier, mooi assortiment fruit, granen en brood. Koffie kan zowel cappuccino als gewone koffie....
De ligging is zeker goed, niet onmiddellijk aan oxfordstreet maat op 10 minuten wandelen. Het bed en bedelingen was zalig. Ik zou zeker terug in dit hotel logeren.

Kamertip: Executive room is meerprijs zeker waard
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2014, reisde met vrienden
30 december 2014 beoordeeld

wij werden uitermate vriendelijk ontvangen en gedurende ons verblijf hebben wij alleen maar zeer vriendelijk personeel getroffen. De lounge is onaantrekkelijk. Ontbijt is prima, de kamer op de 12e verdieping was koud en vochtig. Het raam leek niet goed te sluiten. Op loop afstand van metro Marble Arch en vlakbij Hidepark. Prima start om Londen te verkennen.

Verbleef: December, 2014, reisde met familie
28 september 2012 beoordeeld

Hygiëne was erg slecht. losse haren in de badkuip (inderdaad haren). en daar tevens in de badkamer waren de glazen kleverig aan de buitenzijde..

Tv 10 zenders? allen Engels

Beneden bij ontbijt, lopen de obers rond alsof ze net wakker zijn..... van service in de bediening bijna geen sprake. k

Prijs en kwaliteit gaan niet samen 168GBP voor een ergelijke overnachting

• Verbleef: September, 2012, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Marylebone
St. Ermin's Hotel, Autograph Collection
South Kensington
Crowne Plaza London Kensington
Prijzen weergeven

In London Marriott Hotel Marble Arch geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over London Marriott Hotel Marble Arch

Adres: 134 George Street, Londen W1H 5DN, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Marylebone
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 272 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 181 € - 355 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — London Marriott Hotel Marble Arch 4*
Aantal kamers: 240
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij London Marriott Hotel Marble Arch met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marriott London
London Marriott

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?