London Marriott Hotel Marble Arch
FilterenAlle talen
Een TripAdvisor-lid
Amsterdam, Nederland
3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier een week overnacht wegens werk in Londen. Het hotel is wat je mag verwachten van een 4* hotel: schoon, goed bed, bar, fitness etc. Faciliteiten van fitness zijn goed in orde. Minpunten: douchen in bad; en het hotel ligt in een 'achteraf' straatje met uitzicht vanuit de kamer op andere gebouwen.

Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
6 januari 2015 beoordeeld

We waren heel tevreden van onze executive room in het hotel. Mooie kamer, leuke extra's met de executive selectie. Aperitief kan in de voorzien lounge en ook. Het ontbijt is inbegrepen. De meerprijs zeker waard. Het ontbijt was zeer ruim en lekker. Van hartig tot zoet, verse smooty's, eitjes op gelijk welke manier, mooi assortiment fruit, granen en brood. Koffie kan zowel cappuccino als gewone koffie....
De ligging is zeker goed, niet onmiddellijk aan oxfordstreet maat op 10 minuten wandelen. Het bed en bedelingen was zalig. Ik zou zeker terug in dit hotel logeren.

Kamertip: Executive room is meerprijs zeker waard
  • Verbleef: November, 2014, reisde met vrienden
30 december 2014 beoordeeld

wij werden uitermate vriendelijk ontvangen en gedurende ons verblijf hebben wij alleen maar zeer vriendelijk personeel getroffen. De lounge is onaantrekkelijk. Ontbijt is prima, de kamer op de 12e verdieping was koud en vochtig. Het raam leek niet goed te sluiten. Op loop afstand van metro Marble Arch en vlakbij Hidepark. Prima start om Londen te verkennen.

Verbleef: December, 2014, reisde met familie
28 september 2012 beoordeeld

Hygiëne was erg slecht. losse haren in de badkuip (inderdaad haren). en daar tevens in de badkamer waren de glazen kleverig aan de buitenzijde..

Tv 10 zenders? allen Engels

Beneden bij ontbijt, lopen de obers rond alsof ze net wakker zijn..... van service in de bediening bijna geen sprake. k

Prijs en kwaliteit gaan niet samen 168GBP voor een ergelijke overnachting

• Verbleef: September, 2012, reisde voor zaken
19 februari 2012 beoordeeld

Al jaren stamgast in dit hotel tijdens verblijf in Londen. Rustige ligging, prettige atmosfeer, attent en vriendelijk personeel. Comfortabele doch wat kleinere kamers met dito badkamer. Goed bed, uitgebreid ontbijt, inpandig zwembad. Goede ligging t.o.v. Hyde Park, Oxford Street.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie