Beoordeeld op 15 juli 2016

Erg mooi hotel, zeer gunstig gelegen tov de bezienswaardigheden en metro.
Kamers niet erg groot, maar schoon. De bedden zijn wel erg hard (mogelijkheid een topmatras te vragen).
High tea die ze serveren is veel te duur tov wat je krijgt. Deze zou ik hier overslaan.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw recente verblijf bij ons in The Royal Horseguards Hotel.

Onze pittoreske locatie is inderdaad erg gewild. Met uitzicht op de rivier de Theems en slechts een paar minuten lopen van de London Eye en Southbank. Als u het hoofd af in de tegenovergestelde richting vindt u The Strand, Trafalgar Square, Leicester Square, Soho en Chinatown te vinden om een paar te noemen. Met een fantastisch openbaar vervoer, met inbegrip van 2 metrostations, tal van bushaltes, een treinstation en Embankment Pier minuten ook!

Ik ben blij dat je gevonden onze kamers zijn schoon. We hebben inderdaad bieden bed toppers op onze bedden van Hypnos alle comfortabeler te maken.

We kijken enorm uit naar verwelkomen u terug naar onze mooie stad voor een ander verblijf!

Vriendelijke groeten

Ian Fletcher, General Manager

Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie aan de Theems, ligt dit fijne vijf sterren hotel. Door een vriendelijke portier begeleid naar de receptie en van daaruit naar de kamer. De kamer beschikt over allerlei luxe faciliteiten zoals bijvoorbeeld vloerverwarming in de badkamer, een grote regendouchekop, lekkere badproducten en het belangrijkst: heerlijke bedden! Bedden waarin je het liefst de hele dag wil blijven liggen. Maar goed voor een citytrip wil je natuurlijk de prachtige stad Londen verkennen. In de buurt zitten veel leuke winkelstraten. Het continentale ontbijt zou ik zeker bijboeken. Een goed begin om de dag mee te beginnen. Al met al zeker een aanrader. Het kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Heel erg bedankt voor uw gracieuze beoordeling over uw recente verblijf bij ons!

Onze ongeëvenaarde locatie is inderdaad een troef. Of je het raken van de toeristische hot spots van Trafalgar Square, Covent Garden of Buckingham Palace of op zoek naar de verborgen juweeltjes van China Town, Shepherds Markt in Mayfair of de beroemde onafhankelijke boekwinkels van Charing Cross, zijn wij de perfecte uitvalsbasis voor uw verblijf in Londen.

Ik ben blij om te lezen dat u genoten van de slaapkamer die u verbleven. Ik ben blij om te weten dat u genoten van onze verwarmde badkamers en vonden onze bedden de hoogte van comfort. Onze bedden van Hypnos, die wel dragen de Royal Seal of Approval best aangevuld met onze luxe beddengoed van Egyptisch katoen.

Het ontbijt team waren bijzonder blij met jouw soort opmerkingen. Ze hebben onlangs een aantal verbeteringen aan het ontbijt service en waren blij om te weten dat je had een plezierige ervaring.

Nogmaals bedankt voor je mening en we kunnen niet wachten om u te verwelkomen voor een fantastisch, volgende verblijf!

Vriendelijke groeten

Ian Fletcher, General Manager

Beoordeeld op 17 februari 2016

Onthaal uiterst competent, zeer hygiënisch, room service snel en efficiënt, prachtige kamers/badkamers en een zeer uitgebreid kwalitatief ontbijt ... maar gedurende de 4 dagen van ons verblijf werkten er 1 tot 2 liften van de 3 liften niet, dus soms lange wachttijden in een hotel met meer dan 200 kamers. Onvergeeflijk is het feit dat men in een 5 sterrenhotel aan de receptie niet kan vragen om een taxi te roepen om naar het treinstation gebracht worden. Men bevestigde ons dat dit niet meer mocht sinds een paar jaar (heb dit nog NOOIT meegemaakt in mijn hele leven dat men in een 5 sterrenhotel geen taxi kan vragen aan de receptie) , maar dat de hotelgasten moesten beroep doen op de car service van het hotel. Dit was ons niet bekend op voorhand met het gevolg dat wij onze trein naar Brussel gemist hebben ...

Kamertip: 1. Het in- en uitschakelen van de verlichting in de kamer is niet echt straight forward; vraagt enig zoekwerk. 2.Een uitgebreid aanbod van zenders op televisie, maar waarom geen Nederlandstalige zender in het aanbod mee opnemen ?
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2016

Dear Louis H

Dank u voor de tijd neemt om uw beoordeling over uw recente verblijf in The Royal Horseguards Hotel te schrijven.

Onze gasten comfort van onze hoogste prioriteit en vanaf het begin neem mijn excuses voor eventuele tekorten die je hebt ervaren tijdens uw verblijf. Omdat het een zeer oude pand van de liften in het hotel kan een zeer inconsistent zijn en vereist specialistische onderhoud dat niet direct beschikbaar is altijd.

Ik heb uw opmerkingen gericht over het gebrek aan taxi service met mijn voorkant van het Huis Manager. Hij verzekert me dat hij onderzoekt en zal dienovereenkomstig worden het nemen van corrigerende maatregelen.

Op een positieve noot Ik ben blij om te lezen dat je gevonden hebt ons hotel aan uw verwachtingen en genoten van uw prachtig ingerichte kamer. We zijn erg trots op ons hotel en het is altijd prachtig als onze gasten de inspanning die het hele team zet in te waarderen.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug op een toekomstige bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Riddian Davies, General Manager

Beoordeeld op 5 januari 2016

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Na een zakelijk verblijf van 5 dagen kan ik niets anders zeggen dan dat dit hotel uitermate goed is. Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en een gezellige bar.
Enige punt van kritiek is de vaak slechte WiFi verbinding. Het ontbijt is ruim van opzet en gevarieerd. Ook het diner is prima verzorgd, een aanrader.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

Dear Daniel05071965,

Thank you very much for taking the time to share your review following your most recent stay with us.

I am delighted that you had a wonderful stay with us at The Royal Horseguards Hotel in one of our beautifully appointed bedrooms.

Please be assured that I have shared your feedback with our Maintenance Manager regarding our WIFI connection.

Breakfast is the most important meal of the day so I am glad that you enjoyed the variety we have to offer.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Kindest regards,

Riddian Davies, General Manager