“Heerlijk comfortabel luxe hotel!”
Beoordeling van The Royal Horseguards

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Royal Horseguards
Beoordeeld als nr. 116 van 1.077 hotels in Londen
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie aan de Theems, ligt dit fijne vijf sterren hotel. Door een vriendelijke portier begeleid naar de receptie en van daaruit naar de kamer. De kamer beschikt over allerlei luxe faciliteiten zoals bijvoorbeeld vloerverwarming in de badkamer, een grote regendouchekop, lekkere badproducten en het belangrijkst: heerlijke bedden! Bedden waarin je het liefst de hele dag wil blijven liggen. Maar goed voor een citytrip wil je natuurlijk de prachtige stad Londen verkennen. In de buurt zitten veel leuke winkelstraten. Het continentale ontbijt zou ik zeker bijboeken. Een goed begin om de dag mee te beginnen. Al met al zeker een aanrader. Het kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Heel erg bedankt voor uw gracieuze beoordeling over uw recente verblijf bij ons!

Onze ongeëvenaarde locatie is inderdaad een troef. Of je het raken van de toeristische hot spots van Trafalgar Square, Covent Garden of Buckingham Palace of op zoek naar de verborgen juweeltjes van China Town, Shepherds Markt in Mayfair of de beroemde onafhankelijke boekwinkels van Charing Cross, zijn wij de perfecte uitvalsbasis voor uw verblijf in Londen.

Ik ben blij om te lezen dat u genoten van de slaapkamer die u verbleven. Ik ben blij om te weten dat u genoten van onze verwarmde badkamers en vonden onze bedden de hoogte van comfort. Onze bedden van Hypnos, die wel dragen de Royal Seal of Approval best aangevuld met onze luxe beddengoed van Egyptisch katoen.

Het ontbijt team waren bijzonder blij met jouw soort opmerkingen. Ze hebben onlangs een aantal verbeteringen aan het ontbijt service en waren blij om te weten dat je had een plezierige ervaring.

Nogmaals bedankt voor je mening en we kunnen niet wachten om u te verwelkomen voor een fantastisch, volgende verblijf!

Vriendelijke groeten

Ian Fletcher, General Manager

17 februari 2016 beoordeeld

Onthaal uiterst competent, zeer hygiënisch, room service snel en efficiënt, prachtige kamers/badkamers en een zeer uitgebreid kwalitatief ontbijt ... maar gedurende de 4 dagen van ons verblijf werkten er 1 tot 2 liften van de 3 liften niet, dus soms lange wachttijden in een hotel met meer dan 200 kamers. Onvergeeflijk is het feit dat men in een 5 sterrenhotel aan de receptie niet kan vragen om een taxi te roepen om naar het treinstation gebracht worden. Men bevestigde ons dat dit niet meer mocht sinds een paar jaar (heb dit nog NOOIT meegemaakt in mijn hele leven dat men in een 5 sterrenhotel geen taxi kan vragen aan de receptie) , maar dat de hotelgasten moesten beroep doen op de car service van het hotel. Dit was ons niet bekend op voorhand met het gevolg dat wij onze trein naar Brussel gemist hebben ...

Kamertip: 1. Het in- en uitschakelen van de verlichting in de kamer is niet echt straight forward; vraagt enig ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2016

Dear Louis H

Dank u voor de tijd neemt om uw beoordeling over uw recente verblijf in The Royal Horseguards Hotel te schrijven.

Onze gasten comfort van onze hoogste prioriteit en vanaf het begin neem mijn excuses voor eventuele tekorten die je hebt ervaren tijdens uw verblijf. Omdat het een zeer oude pand van de liften in het hotel kan een zeer inconsistent zijn en vereist specialistische onderhoud dat niet direct beschikbaar is altijd.

Ik heb uw opmerkingen gericht over het gebrek aan taxi service met mijn voorkant van het Huis Manager. Hij verzekert me dat hij onderzoekt en zal dienovereenkomstig worden het nemen van corrigerende maatregelen.

Op een positieve noot Ik ben blij om te lezen dat je gevonden hebt ons hotel aan uw verwachtingen en genoten van uw prachtig ingerichte kamer. We zijn erg trots op ons hotel en het is altijd prachtig als onze gasten de inspanning die het hele team zet in te waarderen.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug op een toekomstige bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

5 januari 2016 beoordeeld

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zakelijk verblijf van 5 dagen kan ik niets anders zeggen dan dat dit hotel uitermate goed is. Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en een gezellige bar.
Enige punt van kritiek is de vaak slechte WiFi verbinding. Het ontbijt is ruim van opzet en gevarieerd. Ook het diner is prima verzorgd, een aanrader.

Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

Dear Daniel05071965,

Thank you very much for taking the time to share your review following your most recent stay with us.

I am delighted that you had a wonderful stay with us at The Royal Horseguards Hotel in one of our beautifully appointed bedrooms.

Please be assured that I have shared your feedback with our Maintenance Manager regarding our WIFI connection.

Breakfast is the most important meal of the day so I am glad that you enjoyed the variety we have to offer.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Kindest regards,

20 juli 2015 beoordeeld

Top hotel, mooie ruime kamer, het hotel is zeker waar voor je geld. Propere kamer, ruim bed en een goed uitgeruste badkamer. Misschien één nadeel was het uitzicht (aangezien ik aan de binnenkant van het hotel zat had ik ook bijna tot geen uitzicht). Het ontbijt was zeer verzorgd en zeker inorde!
De locatie is zeker ook een dikke 10!!! op 5 minuten wandelen zit je in het hartje van London!!!!!

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015

Dear WesDv,

Thank you for taking the time to share your review.

I am delighted that you had a wonderful stay with us at The Royal Horseguards Hotel.

Indeed we are privileged to be perfectly located in the historic heart of London alongside the River Thames and opposite the London Eye.

I hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.

Kindest regards,

Riddian Davies, General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Trafalgar Square / Embankment
The Kensington Hotel
nr. 31 van 1.077 in Londen
3.086 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Royal Horseguards geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Royal Horseguards

Adres: 2 Whitehall Court, Londen SW1A 2EJ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Westminster
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 39 romantisch hotel in Londen
Nr. 60 zakenhotel in Londen
Nr. 102 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 169 € - 464 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Royal Horseguards 5*
Aantal kamers: 282
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Ctrip TA, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Royal Horseguards met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Royal Horseguards Hotel London
Royal Horseguards London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?