Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.267)
Beoordelingen filteren
5.267 resultaten
Waardering van reizigers
3.503
1.140
387
164
73
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.503
1.140
387
164
73
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 5.267 beoordelingen
17 februari 2016 beoordeeld

Onthaal uiterst competent, zeer hygiënisch, room service snel en efficiënt, prachtige kamers/badkamers en een zeer uitgebreid kwalitatief ontbijt ... maar gedurende de 4 dagen van ons verblijf werkten er 1 tot 2 liften van de 3 liften niet, dus soms lange wachttijden in een hotel met meer dan 200 kamers. Onvergeeflijk is het feit dat men in een 5 sterrenhotel aan de receptie niet kan vragen om een taxi te roepen om naar het treinstation gebracht worden. Men bevestigde ons dat dit niet meer mocht sinds een paar jaar (heb dit nog NOOIT meegemaakt in mijn hele leven dat men in een 5 sterrenhotel geen taxi kan vragen aan de receptie) , maar dat de hotelgasten moesten beroep doen op de car service van het hotel. Dit was ons niet bekend op voorhand met het gevolg dat wij onze trein naar Brussel gemist hebben ...

Kamertip: 1. Het in- en uitschakelen van de verlichting in de kamer is niet echt straight forward; vraagt enig zoekwerk. 2.Een uitgebreid aanbod van zenders op televisie, maar waarom geen Nederlandstalige zender in het aanbod mee opnemen ?
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Bedank Louis H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2016

Dear Louis H

Dank u voor de tijd neemt om uw beoordeling over uw recente verblijf in The Royal Horseguards Hotel te schrijven.

Onze gasten comfort van onze hoogste prioriteit en vanaf het begin neem mijn excuses voor eventuele tekorten die je hebt ervaren tijdens uw verblijf. Omdat het een zeer oude pand van de liften in het hotel kan een zeer inconsistent zijn en vereist specialistische onderhoud dat niet direct beschikbaar is altijd.

Ik heb uw opmerkingen gericht over het gebrek aan taxi service met mijn voorkant van het Huis Manager. Hij verzekert me dat hij onderzoekt en zal dienovereenkomstig worden het nemen van corrigerende maatregelen.

Op een positieve noot Ik ben blij om te lezen dat je gevonden hebt ons hotel aan uw verwachtingen en genoten van uw prachtig ingerichte kamer. We zijn erg trots op ons hotel en het is altijd prachtig als onze gasten de inspanning die het hele team zet in te waarderen.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug op een toekomstige bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Riddian Davies, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 januari 2016 beoordeeld

  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zakelijk verblijf van 5 dagen kan ik niets anders zeggen dan dat dit hotel uitermate goed is. Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en een gezellige bar.
Enige punt van kritiek is de vaak slechte WiFi verbinding. Het ontbijt is ruim van opzet en gevarieerd. Ook het diner is prima verzorgd, een aanrader.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Bedank Daniel05071965
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015
Google-vertaling

Dear Daniel05071965,

Thank you very much for taking the time to share your review following your most recent stay with us.

I am delighted that you had a wonderful stay with us at The Royal Horseguards Hotel in one of our beautifully appointed bedrooms.

Please be assured that I have shared your feedback with our Maintenance Manager regarding our WIFI connection.

Breakfast is the most important meal of the day so I am glad that you enjoyed the variety we have to offer.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Kindest regards,

Riddian Davies, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juli 2015 beoordeeld

Top hotel, mooie ruime kamer, het hotel is zeker waar voor je geld. Propere kamer, ruim bed en een goed uitgeruste badkamer. Misschien één nadeel was het uitzicht (aangezien ik aan de binnenkant van het hotel zat had ik ook bijna tot geen uitzicht). Het ontbijt was zeer verzorgd en zeker inorde!
De locatie is zeker ook een dikke 10!!! op 5 minuten wandelen zit je in het hartje van London!!!!!

  • Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank WesDv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015
Google-vertaling

Dear WesDv,

Thank you for taking the time to share your review.

I am delighted that you had a wonderful stay with us at The Royal Horseguards Hotel.

Indeed we are privileged to be perfectly located in the historic heart of London alongside the River Thames and opposite the London Eye.

I hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.

Kindest regards,

Riddian Davies, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 juli 2015 beoordeeld

Hotels in Londen zijn duur, maar de prijs-kwaliteit verhouding bij The Royal Horseguards is volledig zoek. De kamer is claustrofobisch klein, heeft geblindeerde ramen welke niet open kunnen en ruikt hoofdpijn opwekkend chemisch. Het hotel zit vol, dus een alternatieve kamer is er niet. 's-ochtends blijkt de design mengkraan kapot te zijn, waardoor de douche alleen koud is. En daarmee is meteen alles gezegd.

Kamertip: Alleen doen, als de kamers op straat uitkijken, bij voorkeur aan de Thames kant.
  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank RJBx
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
horseguardsLDN, General Manager van The Royal Horseguards, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015
Google-vertaling

Dear RJBx,

Thank you for taking the time to share your review following your recent stay with us at The Royal Horseguards Hotel.

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Please be assured that I have shared your comments with our Front of House Manager who would also like to apologise as the hotel was full and could not offer you a room move. The comfort of our guests is our highest priority and I am deeply saddened that we did not exceed your expectations.

Please may I kindly ask that you contact me directly on 0207 839 3400 so we can discuss your experience further as this is not the level of service we wish to aspire in a 5* hotel.

Once again thank you for taking the time to share your valuable feedback and I hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, to showcase you our true potential.

Kind regards,

Riddian Davies, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken