The Bailey's Hotel London
230 US$
223 US$
306 US$
  • Restaurant
Holiday Inn Express London Stratford(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
  • Inclusief ontbijt
254 US$
207 US$
CrownePlaza.com
  • Roomservice
Alhambra Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
118 US$
  • Inclusief ontbijt
180 US$
155 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
87 US$
10 november 2017 beoordeeld

Al een aantal keer hier geweest. Mooi hotel met sfeervolle en schone kamers. Schone en een iets wat krappe badkamer. Goede locatie met de metro recht voor de deur. Dichtbij de leuke winkelstraat Kensington High Street, waar je ook veel leuke restaurants hebt. Het restaurant "Olives" dat zich in het hotel bevindt is ook aan te raden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Cipriano S, Manager van The Bailey's Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Dear Andra-Irena,

We appreciate you taking the time to write about your experience with us at The Bailey's Hotel London! We look forward to welcoming you again in the future.

Cipriano SIlva

28 februari 2017 beoordeeld

Wij zijn net terug van ons lange weekend Londen met een verblijf in the Bailey's hotel.

Omdat wij een vroege vlucht hadden op London City waren wij rond 9 uur al in het hotel. We werden heel vriendelijk welkom geheten en we konden meteen inchecken, om 12 uur zou er een kamer voor ons gereed zijn. We konden gelukkig wel alvast de koffers achterlaten, zodat we daar niet meer mee hoefden te sjouwen.
Uiteindelijk een kamer gekregen op de tweede verdieping met bad (Onze voorkeur voor een douche of bad werd bij het inchecken meteen gevraagd, net als de verdieping waarop we wilden zitten).
Kamer 209 is een erg mooie kamer, ruimte genoeg voor onze spullen. De badkamer is wat krap, maar met een hele fijne regendouche en een lekker ligbad en dus voor ons van alle gemakken voorzien. Het werd voor ons gevoel ook goed schoon gehouden en we kregen elke dag nieuwe handdoeken.

De locatie van het hotel is perfect, het ligt naast Gloucester station, waardoor je een hele goede verbinding heb qua metro lijnen naar andere delen van de stad.
Wij hebben dan ook veelvuldig gebruik gemaakt van onze Visitor Oyster Card (aanrader!) Verder ligt het hotel in een straat met allerlei restaurantjes waar je 's morgens lekker kan ontbijten en 's avonds goed kan eten en op loop afstand van Kensington Palace, Hyde Park en bijvoorbeeld het National Hystorie Museum.

De wijk waar het hotel in ligt is ook erg mooi, allemaal statige Engelse panden, veel dure auto's langs de weg geparkeerd of voorbij rijdend en een goede verbinding met verschillende vormen van het openbaar vervoer.

Het enige minpunt van het hotel vonden wij dat het ontbijt zeer hoog geprijsd is.
Normaal gesproken boeken wij dit altijd bij onze hotelovernachtingen, maar nu vonden we het een beetje te gek qua prijs.
Gelukkig waren er genoeg restaurantjes in de omgeving waar je lekker en goedkoop kon ontbijten.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Cipriano S, Manager van The Bailey's Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Thank you for your 5-star review! We are so glad you enjoyed our unique decor, charming neighbourhood, and friendly service. We appreciate your recommendation and we look forward to welcoming you back soon.

Regards,

Cipriano Silva

14 februari 2017 beoordeeld

The Bailey's is een prachtig hotel, vlot bereikbaar met de metro (ingang recht over het hotel) en voor Londense normen grote en perfect schone kamers met hele goede bedden. Het ontbijt was uitgebreid maar je zit nogal dicht op elkaar. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Dit wordt onze vaste stek wanneer we in Londen verblijven!

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Cipriano S, Manager van The Bailey's Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Thank you for your great review! We are so glad you enjoyed our unique decor, charming neighbourhood, and friendly service. Thank you for sharing your experience and we hope to welcome you back soon!

Cipriano and Team Bailey's

21 oktober 2016 beoordeeld

De locatie is perfect, levendige straat met gezellige restaurants, vlakbij metrostation. Voortreffelijk chique hotel, goed ingerichte kamers, mooie moderne badkamer met heerlijke handdoeken, kamer van alles voorzien incl. WIFI. Personeel erg aardig, behulpzaam en professioneel. Uitgebreid buffetontbijt.

Kamertip: Het hotel heeft een ideale locatie
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Cipriano S, Manager van The Bailey's Hotel London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

Geachte Madeleine,

Thank you for you wonderful review! We are extremely delighted that you had a great time with us during your visit to London!

It's always a pleasure to hear when our guests have such a great experience. We can't wait for your next visit. We hope to see you and your family soon!

Cipriano, Umberto & The Bailey's Team

2 dagen geleden beoordeeld