“Prima”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Travelodge London Covent Garden
Beoordeeld als nr. 412 van 1.077 hotels in Londen
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede ligging heeft dit hotel. We gingen naar het vuurwerk kijken en alles was goed te lopen vanaf hier. Op 1 januari ooknog verlengd ontbijt. Wij hadden een family room, die zijn meestal ruim. Omdat We er tijdens de feestdagen waren geen last van de bouw werkzaam heden. Covent garden was 10 minuten lopen en picadilly ongeveer 30

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier 1 nacht geslapen. Alles is aanwezig, douche toilet, maar de kamers en de faciliteiten in de kamers zijn wel erg klein.
Met mijn 1,80 meter lengte moest ik diagonaal in bed en paste ik net in de douche, die meer lijkt op een Tupperware bakje.
Aardig personeel, uit Italië, Polen en andere landen, praten niet echt goed Engels. De jongen achter de bar zat zo vol met piercings dat die waarschijnlijk niet door de douane op het vliegveld komt.
Prima ontbijt, maar alles machinaal. Alle borden waren vies.

Niet echt een goede ervaring.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
TravelodgeUK, Niki from The Social Media Team van Travelodge London Covent Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Thank you for taking the time to review our hotel. We feel that we offer all that is needed for a comfortable night’s stay. We do not provide extras which other hotels may provide so we can keep our room rates low however we understand your frustration. Your feedback has been noted and we thank you once again for reviewing our hotel. We do hope you will stay with us in the future.

11 augustus 2016 beoordeeld

Bezoek van 2 overnachtingen - 1 familie met 4 volwassenen waarvan 1 in manuele rolstoel
POS:
Receptie is vriendelijk en behulpzaam
Hotel is toegankelijk voor de manuele rolstoel (redelijk lange helling achteraan het hotel, rolstoel steeds geduwd), ook de kamer is toegankelijk.
Dicht bij hotel is veel te beleven en te zien, in de buurt zijn leuke lokale plaatsjes voor een typisch brits ontbijt
Airco op de kamer
NEG:
Geen plaats om bagage op te leggen, wat moeilijk is voor persoon in rolstoel (we hebben de stoel gebruikt)
Twee kamers, op verschillende verdieping
De sleutel was 2 keer onbruikbaar tijdens het verblijf van 2 dagen
Aan de bar was het cash te betalen, geen mogelijkheid om op de kaart te zetten (waardoor op het einde alles zou kunnen betaald worden met de credit card)

Kamertip: Op de hogere verdiepingen is er minder geluid dat van buiten kan komen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Heel basic hotel. Ziet er van de buitenkant niet echt uitnodigend uit. Maar de binnenkant was gelukkig wel helder en zuiver. Vriendelijk geholpen bij het inchecken via een automaat. Kamer was in orde. Niet super recent, maar alles was bij de hand.
UItzicht op andere gebouwen. Goed bed.
Erg goede ligging in Covent Garden. Op enkele minuten van Savoy & The Strand.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
27 september 2015 beoordeeld

Goed centraal gelegen in London, nette kamers maar niets bijzonders en wat onpersoonlijk. Ontbijt wel prima voor deze prijs.
Wel raar dat je je bagage niet kan stallen als je voor/na je verblijf de stad in wilt. Niet van deze tijd

• Verbleef: September, 2015, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Strand Palace Hotel
The Fielding Hotel
nr. 217 van 1.077 in Londen
707 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Travelodge London Covent Garden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Travelodge London Covent Garden

Adres: 10 Drury Lane | High Holborn, Londen WC2B 5RE, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Covent Garden
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 336 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 55 € - 173 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Travelodge London Covent Garden 3*
Aantal kamers: 657
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Travelodge Hotels Ltd en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Travelodge London Covent Garden met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Travelodge London Covent Garden Hotel London
Travelodge Covent Garden
Travel Lodge Covent Garden
Drury Lane Hotel
London Travelodge
London Travel Lodge
Travel Inn Covent Garden

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?