282 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
116 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
98 US$
Zie aanbieding
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
141 US$
123 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
179 US$
146 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

258 US$
206 US$
332 US$
316 US$
Montague Hotel
531 US$
446 US$
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier 1 nacht geslapen. Alles is aanwezig, douche toilet, maar de kamers en de faciliteiten in de kamers zijn wel erg klein.
Met mijn 1,80 meter lengte moest ik diagonaal in bed en paste ik net in de douche, die meer lijkt op een Tupperware bakje.
Aardig personeel, uit Italië, Polen en andere landen, praten niet echt goed Engels. De jongen achter de bar zat zo vol met piercings dat die waarschijnlijk niet door de douane op het vliegveld komt.
Prima ontbijt, maar alles machinaal. Alle borden waren vies.

Niet echt een goede ervaring.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
TravelodgeUK, Niki from The Social Media Team van Travelodge London Covent Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Thank you for taking the time to review our hotel. We feel that we offer all that is needed for a comfortable night’s stay. We do not provide extras which other hotels may provide so we can keep our room rates low however we understand your frustration. Your feedback has been noted and we thank you once again for reviewing our hotel. We do hope you will stay with us in the future.

11 augustus 2016 beoordeeld

Bezoek van 2 overnachtingen - 1 familie met 4 volwassenen waarvan 1 in manuele rolstoel
POS:
Receptie is vriendelijk en behulpzaam
Hotel is toegankelijk voor de manuele rolstoel (redelijk lange helling achteraan het hotel, rolstoel steeds geduwd), ook de kamer is toegankelijk.
Dicht bij hotel is veel te beleven en te zien, in de buurt zijn leuke lokale plaatsjes voor een typisch brits ontbijt
Airco op de kamer
NEG:
Geen plaats om bagage op te leggen, wat moeilijk is voor persoon in rolstoel (we hebben de stoel gebruikt)
Twee kamers, op verschillende verdieping
De sleutel was 2 keer onbruikbaar tijdens het verblijf van 2 dagen
Aan de bar was het cash te betalen, geen mogelijkheid om op de kaart te zetten (waardoor op het einde alles zou kunnen betaald worden met de credit card)

Kamertip: Op de hogere verdiepingen is er minder geluid dat van buiten kan komen
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Heel basic hotel. Ziet er van de buitenkant niet echt uitnodigend uit. Maar de binnenkant was gelukkig wel helder en zuiver. Vriendelijk geholpen bij het inchecken via een automaat. Kamer was in orde. Niet super recent, maar alles was bij de hand.
UItzicht op andere gebouwen. Goed bed.
Erg goede ligging in Covent Garden. Op enkele minuten van Savoy & The Strand.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
27 september 2015 beoordeeld

Goed centraal gelegen in London, nette kamers maar niets bijzonders en wat onpersoonlijk. Ontbijt wel prima voor deze prijs.
Wel raar dat je je bagage niet kan stallen als je voor/na je verblijf de stad in wilt. Niet van deze tijd

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
18 september 2015 beoordeeld

Rond kerst hebben wij een lang weekend in dit hotel gelogeerd. Wanneer je binnenkomt schrik je je rot, een beetje een ziekenhuissfeer met die witte tegels. Maar eenmaal op de kamer was het top! Wij hadden echt een onwijs ruime kamer en badkamer met een ligbad! We waren eerst wat sceptisch over de prijs, aangezien de prijzen normaal een stuk hoger liggen in Londen. Maar dat is nergens voor nodig! Dezelfde fijne kamers als hotels in een veel hogere prijsklasse. De locatie van het hotel is daarnaast ook echt top. Vlakbij de metro en winkelstraten. In de directe omgeving genoeg leuke, trendy plekjes om te ontbijten of dineren!

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner