London Marriott Hotel Regents Park
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
30 mei 2015 beoordeeld

Bij dit hotel heb je in de kamers geen wifi dus moet je beneden in de lobby zitten om op internet te gaan. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. De kamers waren prima (niet te klein, niet te groot) het enige nadeel van de badkamer is dat het een bad en douche in 1 is. Er ligt een metrostation op 5 minuten loopafstand. Het zwembad was lekker groot alleen is het enige nadeel dat er soms zwemles is en moet de helft van het zwembad dicht.
Prima hotel.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
Tony O, General Manager van London Marriott Hotel Regents Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2015

Dear Mr Pieter V.,

Thank you very much for choosing to stay at the London Marriott Hotel Regents Park last year and for reviewing your experience. We are glad that you were generally pleased with the hotel and that you enjoyed our breakfast!

Regarding in-room internet, we are pleased to let you know that since January this year we are offering complimentary in-room Wi-Fi to all members of our Marriott Rewards loyalty programme who book directly with us (more details on our website). Non-members are welcome to sign up for free with our reception team to enjoy this benefit instantly. We are sorry that this was not available during your stay last year, but hope that you will be able to enjoy this offering in the future. All guests who book an Executive, King Leisure room or Suite also enjoy free in-room internet, otherwise prices start from £10 per day for up to 6 devices.

Thank you again for all your feedback and we hope to welcome you back to the hotel on a future visit to London.

24 oktober 2014 beoordeeld

Prima hotel met zeer attente staff, van check-in tot restaurant en van roomservice to zwembad. Hotel ligt op loopafstand van de Swiss Cottage metro halte en heeft parkeergarage in de kelder (31 pond per 24 uur, geen koopje maar acceptabel gezien dit Londen is). Kamers typisch Marriott, bedden waren goed. Zwembad is leuk voor kinderen maar op weekdagen wordt er ook les gegeven en is het bad dus kleiner. Omkleedruimte vreemd genoeg aan andere kant van lobby... beter op kamer omkleden en badjas gebruiken.

Kamertip: Pas op met kamers op de 5e verdieping; op de 6e zijn namelijk vergaderruimtes met houten vloeren die worden 's avonds/'s nachts klaargemaakt/schoongemaakt voor de volgende dag wat tot geluidsoverlast kan leiden.
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
Tony O, General Manager van London Marriott Hotel Regents Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2014

Dear Guest,

Thank you very much for your positive and informative review of the London Marriott Hotel Regents Park - we are delighted that you found the hotel “prima”! We are also glad to read that your children enjoyed the swimming pool. The main changing facilities in our Leisure Club are located down the stairs, with a staircase that leads directly to the pool side. Alternatively, there is also a family changing room poolside, and further accessible changing facilities on the other side of the Leisure Club reception as you mention.

We hope you and your family had a wonderful time in London and we hope to welcome you back to the hotel in the future.

15 mei 2014 beoordeeld

Wij hebben van 21-04-2014 t/m 23-04-2014 in het Marriot regents park hotel in Londen verbleven. Wij hadden een kamer voor 4 personen en met 2 kinderen was dat prima te doen. Kamer was schoon en netjes, tevens ook de badkamer. De ontvangst was erg vriendelijk en hartelijk. Ondanks het vroege tijdstip was er toch al een kamer beschikbaar en konden we gelijk op onze kamer. Ontbijt was heerlijk en er werd terplaatse op verzoek van alles bereid. De kinderen hebben heerlijk in het zwembad gezwommen.
Uitstekende service, ik had een sierraad vergeten bij vertrek en dat is zonder problemen opgestuurd naar mijn huisadres. Het hotel heeft contact gehouden of het pakketje ook daadwerkelijk bij mij was aangekomen. Ben zeer tervreden over dit hotel en bij een volgend bezoek aan Londen verblijf ik zeker weer in dit hotel!

• Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
Tony O, General Manager van London Marriott Hotel Regents Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2014

Beste gasten,

Hartelijke dank voor de prachtige beoordeling van het London Marriott Hotel Regents Park en de top-punten aanbeveling. We zijn zeer tevreden dat u een tof verblijf heeft gehad. Het was een plezier van u te helpen gedurende uw verblijf en met het vinden en verzenden van uw juweel.

We hopen ook dat u een uitstekend bezoek had van Londen en we hopen van u op uw volgende reis naar Londen terug te kunnen welkomen.

Met vele groeten,

7 maart 2014 beoordeeld

Wij zijn vier dagen naar Londen geweest voor mijn verjaardag. Na een lange tijd zoeken naar hotels zijn we op deze uitgekomen. Veel hotels in Londen vond ik erg afgetrapt en niet netjes. Deze ligt een klein stukje buiten t centrum maar heeft zeker wel luxe.
Eenmaal aangekomen ontving het personeel ons vriendelijk. Daarna zijn we gelijk de stad in gegaan, die overigens erg goed bereikbaar is door de busstations en metro stations in de buurt van het hotel. Ik raad je aan om de bus te nemen, dan zie je veel meer. Tenzij je haast heb, dan is de metro een betere oplossing.

De volgende ochtend (mijn verjaardag), heeft de ontbijtchef een leuke verrassing gebracht zoals op de foto's te zien is :). Erg leuk.

De rest van ons verblijf was ook gewoon super. Lekkere bedden, goeie douche, vriendelijk personeel en lekker eten.

Vooral na een lange dag lopen in de stad is het lekker om even te ontspannen in het stoombad en/of sauna, helemaal gratis!

Kamertip: Als je slim bent neem je een kamer op de eerste verdieping. Ik had hier nog ontvangst van de 'gratis lobby wifi'. Helaas zat ik zelf op de 4e verdieping en kon hier niet echt van profiteren.
  • Verbleef: Maart, 2014, reisde met familie
Tony O, General Manager van London Marriott Hotel Regents Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2014

Geachte heer or mevrouw,

Bedankt voor uw vertrouwen. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze gasten en we zijn verrukt met uw feed-back over het London Marriott Hotel Regents Park.

We zijn tevreden dat uw verblijf “super tof” was. Het is het soort commentaar die ons drijft om uit te blinken.

We hopen van U terug te zien wanneer U het mogelijkheid heeft te komen.

Hartelijke groeten van het ploeg van het London Marriott Hotel Regents Park

6 januari 2014 beoordeeld

Ik ben van 2 tot 5 januari naar Londen geweest met 3 vrienden en had de Familiekamer voor vier geboekt. En over dit viersterren hotel is echt bijna niets op aan te merken. We kwamen al zeer vroeg aan bij het hotel,en al direct een heel warm ontvangst met directe ontferming over de bagage. De normale incheck tijd op papier was 15:00, maar al direct kregen we onze beschikbare familiekamer toegewezen. Kamers waren perfect uitgerust met al de nodige luxe en ruimte. Ook voor het ontbijt is er voor ieder wat wils. Cornflakes, eitjes,fruit,brood met allerlei soorten beleg en kaas. De ligging van dit hotel is ook heel tof, want metrohalte is op wandelafstand of wanneer je met taxi gaat krijg je een leuk beeld van Regent Park en de wel zeer welstellende buurt eromheen.Een echte aanrader dus voor eender welk gezelschap.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
Tony O, General Manager van London Marriott Hotel Regents Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2014

Geachte Gast,

Veel dank voor uw positive feed-back in verband met uw verblijf in het London Mariott Hotel Regents Park. We zijn blij dat u tevreden was met alle aspecten van uw bezoek en dat u zowel the check-in, kamer, het eten en de ligging van het hotel waardeerde. Wij danken u voor uw aanbeveling van ons hotel.

Wij hopen dat u en uw vrienden een heel aangename uitstap maakte in London en hopen van u terug te zien wanneer u terug naar London komt.