3 januari 2018 beoordeeld

Voor het eerst oud en nieuw gevierd in Londen. Heerlijk luxe hotel hotel gevonden in the Waldorf Hilton.
Het hotel is klassiek oud Engels met stijlvolle afwerking.

De kamer, wij hadden een Queen size kamer, was groot genoeg. Heerlijk bed, ruime badkamer en alles voldoende aanwezig. Ook was er een Europees stopcontact aanwezig, erg fijn !

Het personeel aan de front is uiterst vriendelijk. In alles behulpzaam, meedenken en toegewijd om het je tot in de puntjes naar de zin te maken.

Ontbijt was erg lekker. Ruime keuze, heerlijk vers en alles in overvloed. Tijdens het wachten op een tafel was er zelfs de mogelijkheid tot het drinken van koffie, thee of Champagne.

De bar is prima ! Heerlijk momentje van rust na een dagje vertoeven in Londen. Vriendelijk personeel wat oprecht geïnteresseerd in het welzijn van de klant .
De huischampagne, een Pommery, is een absolute aanrader!

We hebben op oudjaarsavond hebben we roomservice laten komen op de kamer. Heerlijk eten, keurig op tijd gebracht en deze mevrouw was uiterst vriendelijk en professioneel.

Het bestellen van Roomservice voor het ontbijt was een probleem. We hadden keurig netjes op tijd het bestelformulier aan de deur gehangen maar het was er niet binnen de aangevraagde tijd. Gebeld naar de Roomservice afdeling en die stond me uiterst brutaal en onvriendelijk te woord. Ongeveer 10 minuten later werd het ontbijt gebracht. Helaas was deze meneer er niet van op de hoogte dat we ontbijt erbij hadden gekocht en moest ik dus tekenen, en dus betalen, voor het ontbijt. Deze meneer stond er echter op dat ik moest betalen, ik heb hem uiteindelijk de kamer uitgezet. Erg jammer.
Vanzelfsprekend is dit keurig netjes door de receptie opgelost. We kregen zelfs gratis wifi en toegang tot de Executive Lounge! Echter, als er gekeken wordt naar de prijsklasse van dit hotel, zou dit niet mogen gebeuren.

Hotel is fantastisch gelegen, 5 min lopen van Convent Garden Underground waar je met een Oistercard heel makkelijk londen kan ontdekken.
Anders is Uber een fantastisch alternatief! Londen stikt van de Uber taxi's die je overal voor een schijntje naar toe brengen.

Het Hotel is gelegen vlak bij de Londen Eye, echter, door de aanwezigheid van gebouwen was het vuurwerk niet helemaal te zien. Maar, als je voor het hotel stond, kon je nog behoorlijk wat meekrijgen. Een absolute belevenis!

Al met al is dit hotel een absolute aanrader. Fantastisch gelegen, uiterst vriendelijk personeel en een mooi statig pand. We komen zeker nog een keer terug !

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Dear maartenw2018

Thank you for your review following your recent stay and thank you for choosing to stay with us over new year.

I am pleased that overall you enjoyed your stay. I shall certainly share all your feedback with the relevant departments. We are only a 3 minute walk from the famous Waterloo bridge so if you manage to purchase tickets for the fireworks we are very close to seeing all the action.

26 november 2017 beoordeeld

Heerlijk verblijf in het comfortabele The Waldorf Hilton. Ideale uitvalsbasis voor het verkennen van het centrum van Londen. Slechts 3 metro-stops vanaf Saint Pancras Station. Karaktervol en' stylish' hotel, degelijke kamers/badkamer en uiterst vriendelijk personeel. Ontbijt is erg goed.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Dear gilberte0,

Thank you for your glowing review following your stay at The Waldorf Hilton, I am delighted you enjoyed your stay.

26 november 2017 beoordeeld

We verbleven 3 nachten in dit karaktervolle hotel in het centrum van London. De ontvangst in The Waldorf Hilton was erg hartelijk en we kregen als toemaatje de executive service aangeboden: gratis een flesje prima prosecco op de kamer en toegang tot de executive lounge waar er (alweer gratis) altijd wel iets lekkers te snoepen is; van een kopje thee met een sandwich, tot warme hapjes met naar keuze een biertje, een glaasje wijn, gin of whisky. Het personeel was steeds uiterst vriendelijk en oprecht bezorgd om je welzijn. De kamer was perfect in orde en helemaal in de stijl die past bij het karakter van het hotel. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en stevig: een aanrader! Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor verkenning van het centrum van Londen. Je stapt in enkele minuten naar Covent Garden, en Trafalgar Square of Piccadilly Circus zijn maar even verder. Of je stapt naar de vlakbij gelegen Waterloo Bridge van waarop je een prachtig zicht hebt op bijna heel Londen. Wij volgden vanaf hier het Thames Path, langs Tate Modern, naar de Tower Bridge en stapten overmoedig verder richting Greenwich.... Iets te ver voor onze benen dus namen we onderweg de bus tot aan de O2 waar we de tentoonstelling "My name is Prince" bezochten. We keerden bij valavond terug per boot over de Thames en zagen de oranje-rode zonsondergang weerspiegelen in de duizenden ramen van de lofts en de ontelbare glazen gebouwen langs de rivier: schitterend! Ook aan te raden: bezoek de gratis Sky Garden en bewonder de stad en de rivier vanaf de 35ste verdieping (best reserveren zodat je niet moet aanschuiven). En dan zijn er nog de talrijke indrukwekkende musea die we nog niet allemaal hebben bezocht.... dus we moeten zeker nog eens terug! Graag ;-)

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner

Dear Jos B,

Thank you for your glowing review following your 3 day stay at The Waldorf Hilton, I am delighted you enjoyed your visit to London.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk weekend in London hier verbleven. Verschrikkelijk duur maar heerlijk luxe. We hadden een executive kamer. Lekker ruim met super groot kingsize bed.
Ook de badkamer was super ruim. Omdat we in een kamer zaten die geschikt was voor mindervaliden zat er geen bad in.
De executive lounge mochten we gebruiken. Hier was t ontbijt en konden we ‘s middags thee met scones nemen. ‘S Avonds waren er hapjes maar die hebben we niet geproefd omdat we dan steeds niet in t hotel waren. Ontbijt was basic maar wel alles heerlijk vers.
Onze kamer zat aan de voorkant maar door de voorzetramen geen last van t geluid van buiten.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Dear Petra V,

Thank you very much for your super review and rating. We are pleased to read your feedback and we look forward to welcoming you back to London soon.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend Londen bezocht en als uitvalshaven in dit hotel verbleven. Mankeert niets aan, prima kamers en gezellige bar om s avonds nog even wat te nuttigen, ligt centraal gelegen bij theaters en uitgaansmogelijkheden wo Covent Garden, advies boek geen ontbijt dat Jan je overal in de buurt doen

Verbleef: april 2017
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Purmerend2016,

Thank you for your review, we are pleased overall that you enjoyed your stay. I was concerned to read your feedback regarding booking elsewhere for breakfast and hope your next experience with us is more favourable.