“Weekendje Londen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Waldorf Hilton London
Beoordeeld als nr. 337 van 1.077 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Zilver
26 november 2017 beoordeeld

Heerlijk verblijf in het comfortabele The Waldorf Hilton. Ideale uitvalsbasis voor het verkennen van het centrum van Londen. Slechts 3 metro-stops vanaf Saint Pancras Station. Karaktervol en' stylish' hotel, degelijke kamers/badkamer en uiterst vriendelijk personeel. Ontbijt is erg goed.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Dear gilberte0,

Thank you for your glowing review following your stay at The Waldorf Hilton, I am delighted you enjoyed your stay.

26 november 2017 beoordeeld

We verbleven 3 nachten in dit karaktervolle hotel in het centrum van London. De ontvangst in The Waldorf Hilton was erg hartelijk en we kregen als toemaatje de executive service aangeboden: gratis een flesje prima prosecco op de kamer en toegang tot de executive lounge waar er (alweer gratis) altijd wel iets lekkers te snoepen is; van een kopje thee met een sandwich, tot warme hapjes met naar keuze een biertje, een glaasje wijn, gin of whisky. Het personeel was steeds uiterst vriendelijk en oprecht bezorgd om je welzijn. De kamer was perfect in orde en helemaal in de stijl die past bij het karakter van het hotel. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en stevig: een aanrader! Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor verkenning van het centrum van Londen. Je stapt in enkele minuten naar Covent Garden, en Trafalgar Square of Piccadilly Circus zijn maar even verder. Of je stapt naar de vlakbij gelegen Waterloo Bridge van waarop je een prachtig zicht hebt op bijna heel Londen. Wij volgden vanaf hier het Thames Path, langs Tate Modern, naar de Tower Bridge en stapten overmoedig verder richting Greenwich.... Iets te ver voor onze benen dus namen we onderweg de bus tot aan de O2 waar we de tentoonstelling "My name is Prince" bezochten. We keerden bij valavond terug per boot over de Thames en zagen de oranje-rode zonsondergang weerspiegelen in de duizenden ramen van de lofts en de ontelbare glazen gebouwen langs de rivier: schitterend! Ook aan te raden: bezoek de gratis Sky Garden en bewonder de stad en de rivier vanaf de 35ste verdieping (best reserveren zodat je niet moet aanschuiven). En dan zijn er nog de talrijke indrukwekkende musea die we nog niet allemaal hebben bezocht.... dus we moeten zeker nog eens terug! Graag ;-)

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

Dear Jos B,

Thank you for your glowing review following your 3 day stay at The Waldorf Hilton, I am delighted you enjoyed your visit to London.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk weekend in London hier verbleven. Verschrikkelijk duur maar heerlijk luxe. We hadden een executive kamer. Lekker ruim met super groot kingsize bed.
Ook de badkamer was super ruim. Omdat we in een kamer zaten die geschikt was voor mindervaliden zat er geen bad in.
De executive lounge mochten we gebruiken. Hier was t ontbijt en konden we ‘s middags thee met scones nemen. ‘S Avonds waren er hapjes maar die hebben we niet geproefd omdat we dan steeds niet in t hotel waren. Ontbijt was basic maar wel alles heerlijk vers.
Onze kamer zat aan de voorkant maar door de voorzetramen geen last van t geluid van buiten.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Dear Petra V,

Thank you very much for your super review and rating. We are pleased to read your feedback and we look forward to welcoming you back to London soon.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend Londen bezocht en als uitvalshaven in dit hotel verbleven. Mankeert niets aan, prima kamers en gezellige bar om s avonds nog even wat te nuttigen, ligt centraal gelegen bij theaters en uitgaansmogelijkheden wo Covent Garden, advies boek geen ontbijt dat Jan je overal in de buurt doen

Verbleef: April, 2017
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Purmerend2016,

Thank you for your review, we are pleased overall that you enjoyed your stay. I was concerned to read your feedback regarding booking elsewhere for breakfast and hope your next experience with us is more favourable.

14 februari 2017 beoordeeld

Fantastisch hotel. Personeel was zo vriendelijk en behulpzaam. Voelde ons er thuis en zeer gewenst. De kamers waren zeer rolstoelvriendelijk. De luxe van de executive rooms was buitengewoon. Het was het geld meer dan waard.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
lonwaguest, General Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear K4292RPlindav,

Thank you for your super review.

As a wheelchair user I was very pleased to read that the team were helpful and friendly throughout your stay.

We look forward to your next visit.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Trafalgar Square / Embankment
The Piccadilly London West End
Westminster
DoubleTree by Hilton London - Westminster
Prijzen weergeven

In The Waldorf Hilton London geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Waldorf Hilton London

Adres: Aldwych, Londen WC2B 4DD, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Trafalgar Square / Embankment
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 32 eco-hotel in Londen
Nr. 237 luxe hotel in Londen
Nr. 305 zakenhotel in Londen
Nr. 333 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 198 € - 422 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Waldorf Hilton London 4*
Aantal kamers: 299
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hilton EMEA, Ctrip TA, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Waldorf Hilton London met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Waldorf Hilton Hotel London
Hilton Hotel London
Hilton Hotel Waldorf
Hilton London Waldorf
London Hilton
Waldorf Hotel London
Waldorf Hilton London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?