The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
116 US$
282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
99 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
147 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 177 US$ per nacht.

257 US$
207 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
331 US$
316 US$
Montague Hotel
29 december 2016 beoordeeld

Kerstmis in London doorgebracht met 3 kinderen in dit schitterend gelegen hotel. Vlakbij Convent Garden en Metro Station en slechts 10m wandelen naar Picadilly om vervolgens regentstreet, oxford street en new bond street te bereiken. Reeds vele malen in London geweest en normaal doen we alles met de metro maar nu alles te voet. Wij hadden 2 communicerende suites ( 140 & 137 ) en deze waren meer dan ruim genoeg voor 5. Service van het hotel is top, vriendelijk en behulpzaam. Speciale dank aan Lourdes van de receptie waaraan wij alles konden vragen. Enige minpuntje maar dan een zeer klein, het ontbijt kan beter. Vooral het aanbod van brood en pistolets is zeer beperkt. Een aanrader voor wie zoekt naar een mooi hotel op een topligging.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 4 januari 2017

Dear wolfgang b,

Thank you for your review and rating. We are delighted to read your fantastic comments regarding your recent stay at The Waldorf Hilton during Christmas time.
Thank you also for highlighting Lourdes for providing excellent customer service.

With regards to breakfast, we shall focus on the swift replenishment of the food items/dishes.

We look forward to welcoming you back in 2017.

Kind regards,

Guy Hilton
General Manager

11 augustus 2016 beoordeeld

Hotel ligt in west end midden tussen de theaters. Ook goed bereikbaar met openbaar vervoer: bus stopt voor hotel en metro is nabij. Ook vlakbij covent garden gebied en winkels centrum. Hotel heeft mooie entree, klassiek modern gestylde kamers, perfecte service en behulpzaam personeel.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
6 mei 2016 beoordeeld

Ik begrijp echt het commentaar niet wat sommige mensen hebben op dit hotel, het voldeed op elke manier aan onze verwachtingen.
Het personeel is bijzonder behulpzaam gastvrij , vriendelijk, en zeer belangstellend in hoe je je dagen in Londen besteed.

De kamer, een Queen Hilton Superior Room was dik in orde, weliswaar een beetje old fashioned maar zeker comfortabel.

De maaltijden zowel diner als ontbijt verrasten ons aangenaam,

Samengevat een zeer mooi klassiek hotel , gelegen op een mooie locatie in het hart van Londen, waar we zeker nog eens terug willen keren.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
16 februari 2016 beoordeeld

Van een executive kamer verwacht je niet een kleine simpele kamer met nota bene een douche in een 'oud' bad. Erg outdated hotel en absoluut het geld (EUR 400,-) voor een executive kamer niet waard. Geen aanrader dus.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
16 oktober 2015 beoordeeld

Als Hilton diamond Members hebben we een streepje voor. Dat merkten we onmiddelijk bij aanvang van ons verblijf. Werkelijk alles werd gedaan om ons te onzorgen. De kamers zijn heerlijk, en de lounge is prima. De restaurants zijn sfeervol ingericht.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Georgina B, Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Dear AnnairP,

Thank you for your review and brilliant rating!

As Diamond HHonors members we are delighted you enjoyed your stay and found the room comfortable, enjoyed the Executive Lounge and liked the ambience of Homage Restaurant. Your comments have been shared with the team.

We look forward to your next visit.

Kind regards,

Georgina