Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.945)
Beoordelingen filteren
4.945 resultaten
Waardering van reizigers
2.046
1.446
855
390
208
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.046
1.446
855
390
208
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 4.945 beoordelingen
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Hotel ligt in west end midden tussen de theaters. Ook goed bereikbaar met openbaar vervoer: bus stopt voor hotel en metro is nabij. Ook vlakbij covent garden gebied en winkels centrum. Hotel heeft mooie entree, klassiek modern gestylde kamers, perfecte service en behulpzaam personeel.

  • Verbleef: mei 2016, reisde alleen
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank moniquek170
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2016

Ik begrijp echt het commentaar niet wat sommige mensen hebben op dit hotel, het voldeed op elke manier aan onze verwachtingen.
Het personeel is bijzonder behulpzaam gastvrij , vriendelijk, en zeer belangstellend in hoe je je dagen in Londen besteed.

De kamer, een Queen Hilton Superior Room was dik in orde, weliswaar een beetje old fashioned maar zeker comfortabel.

De maaltijden zowel diner als ontbijt verrasten ons aangenaam,

Samengevat een zeer mooi klassiek hotel , gelegen op een mooie locatie in het hart van Londen, waar we zeker nog eens terug willen keren.

  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank josdedijck
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 februari 2016

Van een executive kamer verwacht je niet een kleine simpele kamer met nota bene een douche in een 'oud' bad. Erg outdated hotel en absoluut het geld (EUR 400,-) voor een executive kamer niet waard. Geen aanrader dus.

  • Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank rensdenhollander
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Als Hilton diamond Members hebben we een streepje voor. Dat merkten we onmiddelijk bij aanvang van ons verblijf. Werkelijk alles werd gedaan om ons te onzorgen. De kamers zijn heerlijk, en de lounge is prima. De restaurants zijn sfeervol ingericht.

  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AnnairP
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Georgina B, Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015
Google-vertaling

Dear AnnairP,

Thank you for your review and brilliant rating!

As Diamond HHonors members we are delighted you enjoyed your stay and found the room comfortable, enjoyed the Executive Lounge and liked the ambience of Homage Restaurant. Your comments have been shared with the team.

We look forward to your next visit.

Kind regards,

Georgina

On behalf of The Waldorf Hilton

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

The Waldorf Hilton, vlakbij Covent Garden, dan verwacht je veel service, comfort en gastvrijheid. Tenminste, zo dachten wij.
En als je dan een kamer boekt voor 3 personen, dan verwacht je ook 3 bedden op je kamer. En als je dan een opmerking hierover maakt en je teleurstelling uitspreekt, dan verwacht je niet een college over het boekingssysteem, nee dan verwacht je een oplossing. Uiteindelijk (dankzij ingrijpen van de hospitality manager) is alles goed afgehandeld.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank Marlies A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Georgina B, Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Marlies A,

Thank you for your review, we are sorry for the inconvenience caused upon arrival and note it was rectified by the Duty Manager. We do hope you still enjoyed your time in London and the rest of your stay with us.

Yours sincerely,

Georgina
on behalf of The Waldorf Hilton

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken