The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
195 US$
142 US$
  • Gratis parkeren
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
279 US$
170 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
252 US$
207 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
104 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
97 US$
Agoda.com
254 US$
204 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
122 US$
327 US$
296 US$
11 augustus 2016 beoordeeld

Hotel ligt in west end midden tussen de theaters. Ook goed bereikbaar met openbaar vervoer: bus stopt voor hotel en metro is nabij. Ook vlakbij covent garden gebied en winkels centrum. Hotel heeft mooie entree, klassiek modern gestylde kamers, perfecte service en behulpzaam personeel.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
6 mei 2016 beoordeeld

Ik begrijp echt het commentaar niet wat sommige mensen hebben op dit hotel, het voldeed op elke manier aan onze verwachtingen.
Het personeel is bijzonder behulpzaam gastvrij , vriendelijk, en zeer belangstellend in hoe je je dagen in Londen besteed.

De kamer, een Queen Hilton Superior Room was dik in orde, weliswaar een beetje old fashioned maar zeker comfortabel.

De maaltijden zowel diner als ontbijt verrasten ons aangenaam,

Samengevat een zeer mooi klassiek hotel , gelegen op een mooie locatie in het hart van Londen, waar we zeker nog eens terug willen keren.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
16 februari 2016 beoordeeld

Van een executive kamer verwacht je niet een kleine simpele kamer met nota bene een douche in een 'oud' bad. Erg outdated hotel en absoluut het geld (EUR 400,-) voor een executive kamer niet waard. Geen aanrader dus.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
16 oktober 2015 beoordeeld

Als Hilton diamond Members hebben we een streepje voor. Dat merkten we onmiddelijk bij aanvang van ons verblijf. Werkelijk alles werd gedaan om ons te onzorgen. De kamers zijn heerlijk, en de lounge is prima. De restaurants zijn sfeervol ingericht.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Georgina B, Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Dear AnnairP,

Thank you for your review and brilliant rating!

As Diamond HHonors members we are delighted you enjoyed your stay and found the room comfortable, enjoyed the Executive Lounge and liked the ambience of Homage Restaurant. Your comments have been shared with the team.

We look forward to your next visit.

Kind regards,

Georgina

On behalf of The Waldorf Hilton

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

The Waldorf Hilton, vlakbij Covent Garden, dan verwacht je veel service, comfort en gastvrijheid. Tenminste, zo dachten wij.
En als je dan een kamer boekt voor 3 personen, dan verwacht je ook 3 bedden op je kamer. En als je dan een opmerking hierover maakt en je teleurstelling uitspreekt, dan verwacht je niet een college over het boekingssysteem, nee dan verwacht je een oplossing. Uiteindelijk (dankzij ingrijpen van de hospitality manager) is alles goed afgehandeld.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Georgina B, Manager van The Waldorf Hilton London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2015

Dear Marlies A,

Thank you for your review, we are sorry for the inconvenience caused upon arrival and note it was rectified by the Duty Manager. We do hope you still enjoyed your time in London and the rest of your stay with us.

Yours sincerely,

Georgina