6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, schone kamers en een fijn bed. In de straat liggen 3 supermarkten waar je verse broodjes kan halen. Het metrostation en een bushalte liggen voor de deur. Met de metro ben je zo in London centrum.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Premier Inn is en blijft aan te raden. Zo ook deze keer. Metroingang is op de hoek.
Kamers zijn zoals altijd prima. Badkamer is goed. Het enige is, wanneer gaan ze over naar douches waar ik onder pas met mijn 1,90m.
Bedden prima. Het was winter en dus een warmer dekbed er op prima.
Twee nadeeltjes: gratis internet. Maar traag.....
Het andere is dat de roomservice de temperatuur op 26(!) zet ongevraagd.
Ontbijt bij Thyme kan druk zijn, maar het is goed georganiseerd.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en prima hotel met metrostation meteen voor de deur. Naast hotel kleine supermarkt met oysteroplaadpunt voor underground en ook geldautomaat. Hotel heeft eigen afgesloten parkeerplaats voor 7 pond per dag. Schone kamers met prima bedden. Prima ontbijt kan druk zijn tussen 830 en 930 uur. Vriendelijk personeel en goede check-in. Reis met metro in ongeveer 25 min naar centrum van stad.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Goede bar, maar ook 's avonds zit het restaurant lekker vol. Kwaliteit lijkt gegarandeerd.

Op 50 meter afstand van de metro zonder er last van te hebben. In 25 minuten in het centrum, bv Oxford circus.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 2-pers bed, sofa ging ook wel, het opklapbed lag daarentegen erbarmelijk slecht.
Ontbijt lekker, al snakken we na 5 ontbijtjes wel erg naar kaas, hagelslag en pindakaas.
Ligging uitstekend, rustig bijkomen na al de drukte in en rond centrum Londen.
Wel wat weinig te doen rondom het hotel.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie