Beoordeeld op 31 december 2016 via mobiele applicatie

Premier Inn is en blijft aan te raden. Zo ook deze keer. Metroingang is op de hoek.
Kamers zijn zoals altijd prima. Badkamer is goed. Het enige is, wanneer gaan ze over naar douches waar ik onder pas met mijn 1,90m.
Bedden prima. Het was winter en dus een warmer dekbed er op prima.
Twee nadeeltjes: gratis internet. Maar traag.....
Het andere is dat de roomservice de temperatuur op 26(!) zet ongevraagd.
Ontbijt bij Thyme kan druk zijn, maar het is goed georganiseerd.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2016 via mobiele applicatie

Schoon en prima hotel met metrostation meteen voor de deur. Naast hotel kleine supermarkt met oysteroplaadpunt voor underground en ook geldautomaat. Hotel heeft eigen afgesloten parkeerplaats voor 7 pond per dag. Schone kamers met prima bedden. Prima ontbijt kan druk zijn tussen 830 en 930 uur. Vriendelijk personeel en goede check-in. Reis met metro in ongeveer 25 min naar centrum van stad.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 11 augustus 2015 via mobiele applicatie

Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Goede bar, maar ook 's avonds zit het restaurant lekker vol. Kwaliteit lijkt gegarandeerd.

Op 50 meter afstand van de metro zonder er last van te hebben. In 25 minuten in het centrum, bv Oxford circus.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk 2-pers bed, sofa ging ook wel, het opklapbed lag daarentegen erbarmelijk slecht.
Ontbijt lekker, al snakken we na 5 ontbijtjes wel erg naar kaas, hagelslag en pindakaas.
Ligging uitstekend, rustig bijkomen na al de drukte in en rond centrum Londen.
Wel wat weinig te doen rondom het hotel.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 24 juli 2015

Enkel gebruikt voor overnachten en ontbijt tijdens meerdaagse citytrip. De kamer was proper, comfortabel en rustig. Het personeel was zeer vriendelijk. Ontbijt zeer uitgebreid en gevarieerd. Enige minpunt is dat stadcentrum met subway op 25min van hotel ligt, maar station is vlakbij en metros rijden frequent. Ruime (betalende) parking van het hotel zelf is praktisch en gemakkelijk bereikbaar. In de buurt zelf lijkt weinig te beleven. Correcte prijs/kwaliteitverhouding.
Als ik nog eens met de wagen naar London ga kom ik hier zeker terug, als ik met de Eurostar ga zou ik dichter in het centrum verblijven.

Datum van verblijf: december 2014