16 november 2015 beoordeeld

Kamertip: Gratis Wi-Fi
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Aflal J, Manager van Park International Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

6 november 2015 beoordeeld

We hadden een heerlijke kamer in een geweldig hotel, met goede service op een fantastische lokatie. Wat wil je nog meer? Wij (mijn dochter en ik) waren in elk geval erg tevreden en zouden graag weer eens terug komen.

Kamertip: Een kleine tip: de kamer was geweldig, evenals de douche, maar het water liep heel langzaam weg, daar zou even naar gekeken moeten worden.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Dear Guest,

Thank you for staying with us at the Park International Hotel.

kind regards,

Front Office Team

6 april 2015 beoordeeld

Reeds 2 keer hier gelogeerd, dit in een 2-persoonskamer en in een 3-persoonskamer. Telkens geboekt via de site van het hotel zelf. Je krijgt dan een mail een weekje vooraf en een paar dagen na je verblijf om te horen of alles in orde was.
Heel vriendelijke mensen aan de receptie. Kamers groot naar Londense normen, en geluiddicht. De kamers zijn proper, nette handdoeken en lakens. Ontbijt in orde.
Perfecte ligging vlakbij metrostation Gloucester Road, en op 10' wandelen van musea, je kan van hieruit perfect te voet de stad verkennen.
Ik kom zeker terug!

Verbleef: november 2014, reisde met familie
22 februari 2015 beoordeeld

Ligging perfect (National History Museum vlakbij,net als metro stations).
Matrassen 'out of date' - kan eigenlijk niet meer/ niet meer van deze tijd.
Ontbijt op z'n engels, maar ook niet exceptioneel, niet al te veel 'continentale' ontbijt-hapjes, vooral vette Engelse hap.
WIFI betalen: ook niet meer van deze tijd
Voor drie nachtjes wel te pruimen, zeker ook omdat het relatief ruime kamers zijn voor Londense begrippen.

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
7 februari 2015 beoordeeld

Rond kerst een weekje een weekje verbleven in dit hotel. We zijn naar huis gegaan met een goed gevoel, al zijn er wel wat kleine verbeterpunten. De temperatuur op de kamers was wat hoog en er was geen Wifi op onze kamer. Als je dat wou hebben, dan moest je extra betalen. Het ontbijt was erg lekker en vrij uitgebreid, de service was prima en de ligging van het hotel (vlakbij een metro stop) was ook uitstekend. Binnen een paar minuten stond je bij de Big Ben, of bij Harrods...of waar je ook maar naar toe wou. Hotel is aan te raden!

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner