“Ontmoeting met de 19de eeuw !”
Beoordeling van Dukes Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Dukes Hotel
Beoordeeld als nr. 142 van 1.076 hotels in Londen
23 november 2015 beoordeeld

De rust en kalmte die het personeel uitstralen doen me vergeten dat ze nog vriendelijk zijn ook !
Krantje morgenvroeg meneer ? Voorkeuren bij het avondmaal - ja vegetarisch !
Geen probleem !
De lift is nog een echte oude fin de siècle met twee schuifdeuren en een zitbank om
de vermoeide benen te laten rusten !
Kamers perfect zoals verwacht, alleen een beetje te warm en de airco te luid, maar niet getreurd : vensters open !
Heerlijk ontbijt,
Het vriendelijk krantje lag echter niet aan de deur (misschien meegenomen door een andere gast ?) - Stond wel op de rekening
Een drankje nuttigen in de bar zat er ook niet in, hiervoor hadden we moeten reserveren of twee uur wachten ! Een piepje door het raam deed me de wenkbrauwen fronsen - De zaal was leeg !
Ik vermoed dat we in een typisch st James hotel gelogeerd waren - Alles ZAG er chique uit, maar achter de facade ....

Kamertip: Toch maar een hotel nemen genre Hilton
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Debrah_Dhugga, General Manager van Dukes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Geachte Gast,

We danken u voor uw recensie op Trip Advisor. We beoordelen alle onze gasten opmerkingen met zorg. Neemt u AUB kontakt met mij persoonlijk zodra u weer naar London reist.

DUKES LONDON

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
Debrah D, Managing Director van Dukes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Debrah D, Managing Director van Dukes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Debrah D, Managing Director van Dukes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

Verbleef: December, 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
St. James's Hotel and Club
Flemings Mayfair
nr. 116 van 1.076 in Londen
1.919 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Dukes Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dukes Hotel

Adres: 35 St. James's Place, Londen SW1A 1NY, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > St. James's
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 33 spahotel in Londen
Nr. 96 romantisch hotel in Londen
Nr. 117 luxe hotel in Londen
Nr. 133 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 226 € - 501 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Dukes Hotel 5*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Ctrip TA, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Dukes Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dukes Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?