Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.978)
Beoordelingen filteren
4.979 resultaten
Waardering van reizigers
3.006
1.530
297
92
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.006
1.530
297
92
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.979 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamer en ideaal voor gezin met twee jonge kinderen mits badkamer tussen de 2 slaapgedeeltes inligt. Perfecte ligging tov treinstation en metro. Vriendelijk personeel hoewel het druk was en kamer nog niet beschikbaar was. Wijnkaart roomservice is voor hotel van dit niveau meer dan below average. In rood slechts 4 keuzes en zelf geen wijn van middelmatig niveau. Prijs-kwaliteit slecht en de rioja crianza was een van de minst goede riojas die ik al kreeg voorgeschoteld. Kortom hotel ok maar kaart roomservice niet in verhouding tot niveau (de sterren) van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank JNY48
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanLondon, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018
Google-vertaling

Dear JNY48,

Thank you so much for taking the time to provide our team with feedback!
It truly is wonderful to read of your experience had with us!
I have shared your comments in regards to our wine list with our Food and Beverage Manager. We do offer an extensive list however by the glass it is standard to have 3-4 glasses offered - however your feedback is greatly appreciated and we will be reviewing this.
We hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

Sincerely,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer handig hotel bij City trip vooral als je met de eurostar toekomt. Leuke en vriendelijke ontvangst. We werden zelfs in het Nederlands aangesproken. De kamer viel heel goed mee, netjes en geluiddicht. Zeer verzorgd ontbijt. Ook mogelijkheid om bagage in bewaring te geven op laatste dag.

Datum van verblijf: december 2017
Bedank annedL1404EX
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018
Google-vertaling

Dear Anne,

It is great to read that you had a lovely trip to London! Thank you for your amazing rating and sharing your experience with us. I am delighted that you were able to have a good night's sleep and enjoy our generous breakfast buffet. Good that you were able to tour a few more hours of London on your day of check-out whilst we looked after your luggage for you.

We wish you safe onward travels and hope you will revisit this city sometime in the near future again!

Regards,
Michelle Lim
Pullman London St Pancras

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 januari 2018

Dit is nou echt een fijne plek waarvandaan je London goed kan verkennen. Loopafstand van StPancras/King's Cross waar je aankomt met de Eurostar. Supervriendelijk onthaal door het aardige personeel. Ruime kamer voor een uiterst concurrerende prijs.

Goed oog voor detail. Al met al een heerlijke ervaring in het overigens rommelige London.

Enige mindere zou kunnen zijn dat er een wat lawaaiige DJ in de foyer stond, net toen wij aankwamen, maar dat was maar zeer tijdelijk en verder ook niet te horen elders in het hotel. En wellicht de artificiële geur van bloemen in de entree is wat minder, maar ook dat alleen daar en verder niet. Opmerking over gemaakt en het personeel verontschuldigde zich uitgebreid. Zelf roken ze het al niet meer, maar ze zijn zich er nu van bewust dat het wel een drupje minder mag.

Volgende keer eens kijken of dat ook zal gebeuren....

Datum van verblijf: januari 2018
1  Bedank dvdstaay
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, other van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2018

Beste dvdstaay,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je meest recente ervaring met ons te delen.

Pullman London St Pancras streeft naar zijn uitstekende locatie, op slechts een steenworp afstand van de stations Kings Cross en Euston. Het station St Pancras International ligt ook op loopafstand en biedt verbindingen naar bestemmingen in de Eurostar, zoals Parijs of Brussel.

Het spijt me dat je DJ-ervaring niet aan je verwachtingen voldoet. Mag ik aanbevelen om uw volgende verblijf opnieuw te bezoeken om onze GA Restaurant & Bar te proeven voor zijn overheerlijke gerechten en om te sterven voor cocktails.

Ik wens je een veilige reis en kijk ernaar uit om je binnenkort thuis te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,
Michelle Lim
Pullman London St Pancras

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2018

Wij hebben 4 nachten in de kerstvakantie verbleven in een classic kamer. De kamer was niet groot, maar acceptabel voor een stadshotel voor die prijs. De kamer was netjes en modern. Het kritiekpunt vonden we het harde bed. Er was een bar/restaurant waar je ook kon ontbijten. Het ontbijt was goed en er was een ruime keuze. We hebben er ook elke avond wat gegeten of gedronken. Het dinermenu van de bar was beperkt, maar wat we er gegeten hebben was wel lekker en het personeel is echt heel vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank hendrikav2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018
Google-vertaling

Dear hendrikav2018,
We are so appreciative of you taking the time to provide our team with feedback in regards to your recent stay with us at Pullman London St Pancras and the team are so thrilled that you had an enjoyable Christmas stay with us!
For your next stay, we recommend a topper. This adds extra softness to our comfortable Pullman Beds.
We wish you only the best of travels for 2018 & beyond.
Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2018

Ideaal gelegen als je weinig tijd hebt en met eurostar toekomt en weer aanzet. Mooie kamers, stijlvol hotel, snelle service, mooie kamer.
Beetje bummer dat we in een gekoppelde kamer lagen, waardoor de deur (die uiteraard op slot was) naar de naastliggende kamer wel veel geluid doorgaf.
Ontbijt is een van de beste die ik al gehad heb. Werkelijk alles hebben ze daar.
Ook lekkere cocktails.

Aanrader.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank niambam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018
Google-vertaling

Dear niambam,
Thank you so much for taking the time to provide our team with feedback in regards to your recent stay with us at Pullman London St Pancars.
We are thrilled to read of your enjoyable stay with us! For your next stay, please do let us know your preference for a room that in not interconnecting.
We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future. Until then - Happy New Year. Wishing you a wonderful year ahead.
Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken