Pullman
ZenHotels.com
Beoordeeld op 23 januari 2018

Dit is nou echt een fijne plek waarvandaan je London goed kan verkennen. Loopafstand van StPancras/King's Cross waar je aankomt met de Eurostar. Supervriendelijk onthaal door het aardige personeel. Ruime kamer voor een uiterst concurrerende prijs.

Goed oog voor detail. Al met al een heerlijke ervaring in het overigens rommelige London.

Enige mindere zou kunnen zijn dat er een wat lawaaiige DJ in de foyer stond, net toen wij aankwamen, maar dat was maar zeer tijdelijk en verder ook niet te horen elders in het hotel. En wellicht de artificiële geur van bloemen in de entree is wat minder, maar ook dat alleen daar en verder niet. Opmerking over gemaakt en het personeel verontschuldigde zich uitgebreid. Zelf roken ze het al niet meer, maar ze zijn zich er nu van bewust dat het wel een drupje minder mag.

Volgende keer eens kijken of dat ook zal gebeuren....

Datum van verblijf: januari 2018
Meggan G, other van Pullman London St. Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2018

Beste dvdstaay,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je meest recente ervaring met ons te delen.

Pullman London St Pancras streeft naar zijn uitstekende locatie, op slechts een steenworp afstand van de stations Kings Cross en Euston. Het station St Pancras International ligt ook op loopafstand en biedt verbindingen naar bestemmingen in de Eurostar, zoals Parijs of Brussel.

Het spijt me dat je DJ-ervaring niet aan je verwachtingen voldoet. Mag ik aanbevelen om uw volgende verblijf opnieuw te bezoeken om onze GA Restaurant & Bar te proeven voor zijn overheerlijke gerechten en om te sterven voor cocktails.

Ik wens je een veilige reis en kijk ernaar uit om je binnenkort thuis te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,
Michelle Lim
Pullman London St Pancras

Beoordeeld op 13 januari 2018

Wij hebben 4 nachten in de kerstvakantie verbleven in een classic kamer. De kamer was niet groot, maar acceptabel voor een stadshotel voor die prijs. De kamer was netjes en modern. Het kritiekpunt vonden we het harde bed. Er was een bar/restaurant waar je ook kon ontbijten. Het ontbijt was goed en er was een ruime keuze. We hebben er ook elke avond wat gegeten of gedronken. Het dinermenu van de bar was beperkt, maar wat we er gegeten hebben was wel lekker en het personeel is echt heel vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Meggan G, Manager van Pullman London St. Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Dear hendrikav2018,
We are so appreciative of you taking the time to provide our team with feedback in regards to your recent stay with us at Pullman London St Pancras and the team are so thrilled that you had an enjoyable Christmas stay with us!
For your next stay, we recommend a topper. This adds extra softness to our comfortable Pullman Beds.
We wish you only the best of travels for 2018 & beyond.

Beoordeeld op 7 januari 2018

Ideaal gelegen als je weinig tijd hebt en met eurostar toekomt en weer aanzet. Mooie kamers, stijlvol hotel, snelle service, mooie kamer.
Beetje bummer dat we in een gekoppelde kamer lagen, waardoor de deur (die uiteraard op slot was) naar de naastliggende kamer wel veel geluid doorgaf.
Ontbijt is een van de beste die ik al gehad heb. Werkelijk alles hebben ze daar.
Ook lekkere cocktails.

Aanrader.

• Reistype: Reisde met vrienden
Meggan G, Manager van Pullman London St. Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Dear niambam,
Thank you so much for taking the time to provide our team with feedback in regards to your recent stay with us at Pullman London St Pancars.
We are thrilled to read of your enjoyable stay with us! For your next stay, please do let us know your preference for a room that in not interconnecting.
We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future. Until then - Happy New Year. Wishing you a wonderful year ahead.

Beoordeeld op 7 januari 2018

Een hotel dat ideaal is voor een citytrip naar Londen. Vlakbij St Pancras (Eurostar en Metro) van waar je alle centrale metrolijnen en buslijnen hebt om naar alle belangrijke bezienswaardigheden te reizen. Het hotel is vrij modern. Het onthaal door de werknemers is zeer hartelijk waardoor je onmiddellijk een thuisgevoel krijgt. De kamers zijn zeer net en hebben alle comfort binnen hun quotering en prijsklasse

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Dear FirminE2018,
It truly is something to read that our passionate team made you feel at home on your recent visit to London.
We so look forward to welcoming you back to our home again in the near future.
Until then, the team wish you a wonderful 2018 ahead.

Beoordeeld op 20 november 2017

Wat een goed hotel! De kamers zijn zeer ruim opgezet bevatten een lekker ruim 2 persoonsbed en prima badkamer! De lobby-bar is een gezellige aanrader. Wij hebben zelfs een live DJ met saxofonist mogen aanschouwen. Personeel ook uiterst vriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Meggan G, Pullman London St Pancras van Pullman London St. Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2017

Dear Mr_Peters007,

I am ecstatic to read that you enjoyed our GA BAR with its great DJ and Live music offered every Wednesday to Friday 6-10 pm. I am delighted to read that our staff made you feel welcome as well. We look forward to seeing you again in our hotel very soon.

Regards,
Michelle Lim