“Fantastisch!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Pullman London St Pancras Hotel
Beoordeeld als nr. 134 van 1.076 hotels in Londen
20 november 2017 beoordeeld

Wat een goed hotel! De kamers zijn zeer ruim opgezet bevatten een lekker ruim 2 persoonsbed en prima badkamer! De lobby-bar is een gezellige aanrader. Wij hebben zelfs een live DJ met saxofonist mogen aanschouwen. Personeel ook uiterst vriendelijk!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken
Meggan G, Pullman London St Pancras van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Dear Mr_Peters007,

I am ecstatic to read that you enjoyed our GA BAR with its great DJ and Live music offered every Wednesday to Friday 6-10 pm. I am delighted to read that our staff made you feel welcome as well. We look forward to seeing you again in our hotel very soon.

Regards,
Michelle Lim

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging is vlakbij station en underground. Ontvangst en receptiepersoneel waren goed.
De kamer had alle comfort, zonder meer. Alleen was de airco zeer luidruchtig, de tweede nacht venster open gezet. Ook al zaten we aan de zijkant toch veel uitgangslawaai gehoord.
Een enorm pluspunt was wel de "handy" een Android smartphone die je in heel Londen gratis kon gebruiken.
Het ontbijt was uitgebreid, vers en goed. Veel vers fruit en versgeperst sap, heerlijk brood en lekkere koeken!
Bar en restaurant aan de dure kant.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Dear Peeters S,
Your feedback is much appreciated but it is deeply disappointing that we could not ensure a great stay for you.
Our location provides convenience and accessibility to London's most famous attractions and to our Eurostar, however being in the heart of Kings Cross does mean a bustling street side which ultimately brings about city noise.
With our staff friendly and helpful service, our home's comforts and scrumptious buffet breakfast being your highlights, the team are thrilled.
We wish you only the best of future travels.
The Pullman London St Pancras Team

29 juli 2017 beoordeeld

Mooie en propere kamers , super lekker en uitgebreid ontbijt , super vriendelijk personeel en op wandelafstand van Londen St Pancras . Ideaal hotel om van daaruit Londen te ontdekken .
Leuke bar met keuze uit veel soorten Gin .

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
13 april 2017 beoordeeld

het hotel ligt op een loopafstand van St. Pancras station en het St Pancras Kings Cross metro station. Genoten van een junior suite in combinatie met een uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en goed restaurant ! Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Y4968FVlindal,

We are so delighted to read you enjoyed your stay with us at Pullman London St Pancras. From our customer engaged team to our enviable location, we aim to ensure that each and every guest departs with expectations exceeded. We look forward to welcoming you back to our home on your next London visit. Until then.
Bon Voyage.

Meggan Gardner
Guest Experience Manager

13 maart 2017 beoordeeld

Een erg fijn hotel, wat super goed gelegen is vlakbij het treinstation waar de trein aankomt en vertrekt van en naar Brussel. Leuke bijkomstigheid was de bediening tijdens het ontbijt door Beadine Arnold die vooral onze zoon erg blij maakte met af en toe een gezellig praatje in het Nederlands. Als verrassing heeft ze zelfs na ons dagje Zoo een plateau vol met lekkers in onze hotelkamer laten bezorgen met daarbij een persoonlijk berichtje voor hem. Daarmee is ons verblijf onvergetelijk geworden! Dank je wel hiervoor!

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Dear CVZ2212,

Thank you for providing our team with such great feedback in regards to your recent stay.
Beaudine is ecstatic to have left a lasting impression with you and is overjoyed your son liked his little present left in the room upon return from the ZOO.
The entire team here at Pullman London St Pancras take pride in the services we offer to our guests and for you to have said you had an unforgettable stay with us for all the right reasons, we are so happy.
We look forward to welcoming you and your family back to our home and ACCOR Property again soon. Until then.

Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Premier Inn London St Pancras Hotel
Jesmond Dene Hotel
nr. 296 van 1.076 in Londen
1.781 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pullman London St Pancras Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman London St Pancras Hotel

Adres: 100 - 110 Euston Road, Londen NW1 2AJ, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Novotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Euston / Kings Cross /St Pancras , Paddington / Maida Vale
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 37 familiehotel in Londen
Nr. 67 zakenhotel in Londen
Nr. 69 romantisch hotel in Londen
Nr. 113 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 147 € - 276 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman London St Pancras Hotel 4*
Aantal kamers: 312
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Ctrip TA, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pullman London St Pancras Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel London St Pancras Hotel London
Accor London St Pancras
London Novotel
Novotel London Euston
Novotel Euston

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?