Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Pullman London St Pancras Hotel
Hotels in de buurt
421 US$
240 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
231 US$
213 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
204 US$
163 US$
Doubletree
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
275 US$
228 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
212 US$
196 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
320 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
244 US$
117 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
414 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Rhodes Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
126 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (4.647)
Beoordelingen filteren
4.647 resultaten
Waardering van reizigers
2.808
1.434
274
84
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.808
1.434
274
84
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 4.647 beoordelingen
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging is vlakbij station en underground. Ontvangst en receptiepersoneel waren goed.
De kamer had alle comfort, zonder meer. Alleen was de airco zeer luidruchtig, de tweede nacht venster open gezet. Ook al zaten we aan de zijkant toch veel uitgangslawaai gehoord.
Een enorm pluspunt was wel de "handy" een Android smartphone die je in heel Londen gratis kon gebruiken.
Het ontbijt was uitgebreid, vers en goed. Veel vers fruit en versgeperst sap, heerlijk brood en lekkere koeken!
Bar en restaurant aan de dure kant.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Bedank Peeters S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017
Google-vertaling

Dear Peeters S,
Your feedback is much appreciated but it is deeply disappointing that we could not ensure a great stay for you.
Our location provides convenience and accessibility to London's most famous attractions and to our Eurostar, however being in the heart of Kings Cross does mean a bustling street side which ultimately brings about city noise.
With our staff friendly and helpful service, our home's comforts and scrumptious buffet breakfast being your highlights, the team are thrilled.
We wish you only the best of future travels.
Warm regards,
The Pullman London St Pancras Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2017 beoordeeld

Mooie en propere kamers , super lekker en uitgebreid ontbijt , super vriendelijk personeel en op wandelafstand van Londen St Pancras . Ideaal hotel om van daaruit Londen te ontdekken .
Leuke bar met keuze uit veel soorten Gin .

  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Steven V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 april 2017 beoordeeld

het hotel ligt op een loopafstand van St. Pancras station en het St Pancras Kings Cross metro station. Genoten van een junior suite in combinatie met een uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en goed restaurant ! Voor herhaling vatbaar.

  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Y4968FVlindal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017
Google-vertaling

Dear Y4968FVlindal,

We are so delighted to read you enjoyed your stay with us at Pullman London St Pancras. From our customer engaged team to our enviable location, we aim to ensure that each and every guest departs with expectations exceeded. We look forward to welcoming you back to our home on your next London visit. Until then.
Bon Voyage.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 maart 2017 beoordeeld

Een erg fijn hotel, wat super goed gelegen is vlakbij het treinstation waar de trein aankomt en vertrekt van en naar Brussel. Leuke bijkomstigheid was de bediening tijdens het ontbijt door Beadine Arnold die vooral onze zoon erg blij maakte met af en toe een gezellig praatje in het Nederlands. Als verrassing heeft ze zelfs na ons dagje Zoo een plateau vol met lekkers in onze hotelkamer laten bezorgen met daarbij een persoonlijk berichtje voor hem. Daarmee is ons verblijf onvergetelijk geworden! Dank je wel hiervoor!

  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank CVZ2212
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017
Google-vertaling

Dear CVZ2212,

Thank you for providing our team with such great feedback in regards to your recent stay.
Beaudine is ecstatic to have left a lasting impression with you and is overjoyed your son liked his little present left in the room upon return from the ZOO.
The entire team here at Pullman London St Pancras take pride in the services we offer to our guests and for you to have said you had an unforgettable stay with us for all the right reasons, we are so happy.
We look forward to welcoming you and your family back to our home and ACCOR Property again soon. Until then.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel. Prima locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enige negatieve is het restaurant en dan de bediening. Heb er erg lang moeten wachten alvorens ook maar geholpen te worden. En dit bij zowel de lunch als het diner!
Daarom uiteindelijk elders gegeten. Maar het hotel is absoluuut een aanrader!!

  • Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Renetenvaarwerk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017
Google-vertaling

Dear Renetenvaarwerk,

Thank you for taking the time to provide our team with constructive feedback in regards to you recent stay with us at our enviable location, Pullman London St Pancras.

It is disappointing to read that our Award Winning Restaurant, Golden Arrow, did not provide you with our persistently high level of service. Please be assured I have shared your comments with our Operations Team to ensure immediate action is taken so that our future guests experiences are not affected by similar issues.

We pride ourselves on our service culture, ability to provide to all types of travellers and variety of services on offer. We are delighted you think of us as a must.
We look forward to welcoming you back to our home again soon. Thank you again.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken