Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.907)
Beoordelingen filteren
4.907 resultaten
Waardering van reizigers
2.973
1.502
290
89
53
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.973
1.502
290
89
53
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 4.907 beoordelingen
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging is vlakbij station en underground. Ontvangst en receptiepersoneel waren goed.
De kamer had alle comfort, zonder meer. Alleen was de airco zeer luidruchtig, de tweede nacht venster open gezet. Ook al zaten we aan de zijkant toch veel uitgangslawaai gehoord.
Een enorm pluspunt was wel de "handy" een Android smartphone die je in heel Londen gratis kon gebruiken.
Het ontbijt was uitgebreid, vers en goed. Veel vers fruit en versgeperst sap, heerlijk brood en lekkere koeken!
Bar en restaurant aan de dure kant.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bedank Peeters S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017
Google-vertaling

Dear Peeters S,
Your feedback is much appreciated but it is deeply disappointing that we could not ensure a great stay for you.
Our location provides convenience and accessibility to London's most famous attractions and to our Eurostar, however being in the heart of Kings Cross does mean a bustling street side which ultimately brings about city noise.
With our staff friendly and helpful service, our home's comforts and scrumptious buffet breakfast being your highlights, the team are thrilled.
We wish you only the best of future travels.
Warm regards,
The Pullman London St Pancras Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2017 beoordeeld

Mooie en propere kamers , super lekker en uitgebreid ontbijt , super vriendelijk personeel en op wandelafstand van Londen St Pancras . Ideaal hotel om van daaruit Londen te ontdekken .
Leuke bar met keuze uit veel soorten Gin .

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank StevenV2201
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 april 2017 beoordeeld

het hotel ligt op een loopafstand van St. Pancras station en het St Pancras Kings Cross metro station. Genoten van een junior suite in combinatie met een uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en goed restaurant ! Voor herhaling vatbaar.

  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Y4968FVlindal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017
Google-vertaling

Dear Y4968FVlindal,

We are so delighted to read you enjoyed your stay with us at Pullman London St Pancras. From our customer engaged team to our enviable location, we aim to ensure that each and every guest departs with expectations exceeded. We look forward to welcoming you back to our home on your next London visit. Until then.
Bon Voyage.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 maart 2017 beoordeeld

Een erg fijn hotel, wat super goed gelegen is vlakbij het treinstation waar de trein aankomt en vertrekt van en naar Brussel. Leuke bijkomstigheid was de bediening tijdens het ontbijt door Beadine Arnold die vooral onze zoon erg blij maakte met af en toe een gezellig praatje in het Nederlands. Als verrassing heeft ze zelfs na ons dagje Zoo een plateau vol met lekkers in onze hotelkamer laten bezorgen met daarbij een persoonlijk berichtje voor hem. Daarmee is ons verblijf onvergetelijk geworden! Dank je wel hiervoor!

  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank CVZ2212
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017
Google-vertaling

Dear CVZ2212,

Thank you for providing our team with such great feedback in regards to your recent stay.
Beaudine is ecstatic to have left a lasting impression with you and is overjoyed your son liked his little present left in the room upon return from the ZOO.
The entire team here at Pullman London St Pancras take pride in the services we offer to our guests and for you to have said you had an unforgettable stay with us for all the right reasons, we are so happy.
We look forward to welcoming you and your family back to our home and ACCOR Property again soon. Until then.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel. Prima locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enige negatieve is het restaurant en dan de bediening. Heb er erg lang moeten wachten alvorens ook maar geholpen te worden. En dit bij zowel de lunch als het diner!
Daarom uiteindelijk elders gegeten. Maar het hotel is absoluuut een aanrader!!

  • Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Renetenvaarwerk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017
Google-vertaling

Dear Renetenvaarwerk,

Thank you for taking the time to provide our team with constructive feedback in regards to you recent stay with us at our enviable location, Pullman London St Pancras.

It is disappointing to read that our Award Winning Restaurant, Golden Arrow, did not provide you with our persistently high level of service. Please be assured I have shared your comments with our Operations Team to ensure immediate action is taken so that our future guests experiences are not affected by similar issues.

We pride ourselves on our service culture, ability to provide to all types of travellers and variety of services on offer. We are delighted you think of us as a must.
We look forward to welcoming you back to our home again soon. Thank you again.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken