“Superweekendje Londen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Pullman London St Pancras Hotel
Beoordeeld als nr. 131 van 1.077 hotels in Londen
29 juli 2017 beoordeeld

Mooie en propere kamers , super lekker en uitgebreid ontbijt , super vriendelijk personeel en op wandelafstand van Londen St Pancras . Ideaal hotel om van daaruit Londen te ontdekken .
Leuke bar met keuze uit veel soorten Gin .

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

13 april 2017 beoordeeld

het hotel ligt op een loopafstand van St. Pancras station en het St Pancras Kings Cross metro station. Genoten van een junior suite in combinatie met een uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en goed restaurant ! Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Y4968FVlindal,

We are so delighted to read you enjoyed your stay with us at Pullman London St Pancras. From our customer engaged team to our enviable location, we aim to ensure that each and every guest departs with expectations exceeded. We look forward to welcoming you back to our home on your next London visit. Until then.
Bon Voyage.

13 maart 2017 beoordeeld

Een erg fijn hotel, wat super goed gelegen is vlakbij het treinstation waar de trein aankomt en vertrekt van en naar Brussel. Leuke bijkomstigheid was de bediening tijdens het ontbijt door Beadine Arnold die vooral onze zoon erg blij maakte met af en toe een gezellig praatje in het Nederlands. Als verrassing heeft ze zelfs na ons dagje Zoo een plateau vol met lekkers in onze hotelkamer laten bezorgen met daarbij een persoonlijk berichtje voor hem. Daarmee is ons verblijf onvergetelijk geworden! Dank je wel hiervoor!

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Dear CVZ2212,

Thank you for providing our team with such great feedback in regards to your recent stay.
Beaudine is ecstatic to have left a lasting impression with you and is overjoyed your son liked his little present left in the room upon return from the ZOO.
The entire team here at Pullman London St Pancras take pride in the services we offer to our guests and for you to have said you had an unforgettable stay with us for all the right reasons, we are so happy.
We look forward to welcoming you and your family back to our home and ACCOR Property again soon. Until then.

27 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel. Prima locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enige negatieve is het restaurant en dan de bediening. Heb er erg lang moeten wachten alvorens ook maar geholpen te worden. En dit bij zowel de lunch als het diner!
Daarom uiteindelijk elders gegeten. Maar het hotel is absoluuut een aanrader!!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear Renetenvaarwerk,

Thank you for taking the time to provide our team with constructive feedback in regards to you recent stay with us at our enviable location, Pullman London St Pancras.

It is disappointing to read that our Award Winning Restaurant, Golden Arrow, did not provide you with our persistently high level of service. Please be assured I have shared your comments with our Operations Team to ensure immediate action is taken so that our future guests experiences are not affected by similar issues.

We pride ourselves on our service culture, ability to provide to all types of travellers and variety of services on offer. We are delighted you think of us as a must.
We look forward to welcoming you back to our home again soon. Thank you again.

16 januari 2017 beoordeeld

voor de verjaardag van mijn dochter zorgde het hotel voor een leuke attentie en kregen ze een gratis upgrade. zoals steeds wordt je hier in de watten gelegd. En extra aandacht voor Adolfo en Aleen aan de receptie want niets was hen te veel.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Faith J, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Dear 563carinek,

What a wonderful review! I am so glad that we were able to provide such a memorable experience for you and your daughter. I will of course pass on your positive comments to our Welcome Team members, Rodolfo and Alin.

With warm regards,

Faith J
Guest Experience Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Premier Inn London St Pancras Hotel
1.783 beoordelingen
Southbank
Park Plaza Westminster Bridge London
Prijzen weergeven

In Pullman London St Pancras Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman London St Pancras Hotel

Adres: 100 - 110 Euston Road, Londen NW1 2AJ, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Novotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Euston / Kings Cross /St Pancras , Paddington / Maida Vale
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 37 familiehotel in Londen
Nr. 67 zakenhotel in Londen
Nr. 69 romantisch hotel in Londen
Nr. 112 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 149 € - 285 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman London St Pancras Hotel 4*
Aantal kamers: 312
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pullman London St Pancras Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel London St Pancras Hotel London
Accor London St Pancras
London Novotel
Novotel London Euston
Novotel Euston

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?