Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Pullman London St Pancras Hotel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotels in de buurt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
Hotel bekijken
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Crescent Hotel(Londen)
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hilton London Euston(Londen)
Hotel bekijken
  • Restaurant
  • Roomservice
The Euro Hotel(Londen)
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (4.646)
Beoordelingen filteren
4.646 resultaten
Waardering van reizigers
2.808
1.433
274
84
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.808
1.433
274
84
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 4.646 beoordelingen
13 april 2017 beoordeeld

het hotel ligt op een loopafstand van St. Pancras station en het St Pancras Kings Cross metro station. Genoten van een junior suite in combinatie met een uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en goed restaurant ! Voor herhaling vatbaar.

  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Y4968FVlindal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017
Google-vertaling

Dear Y4968FVlindal,

We are so delighted to read you enjoyed your stay with us at Pullman London St Pancras. From our customer engaged team to our enviable location, we aim to ensure that each and every guest departs with expectations exceeded. We look forward to welcoming you back to our home on your next London visit. Until then.
Bon Voyage.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 maart 2017 beoordeeld

Een erg fijn hotel, wat super goed gelegen is vlakbij het treinstation waar de trein aankomt en vertrekt van en naar Brussel. Leuke bijkomstigheid was de bediening tijdens het ontbijt door Beadine Arnold die vooral onze zoon erg blij maakte met af en toe een gezellig praatje in het Nederlands. Als verrassing heeft ze zelfs na ons dagje Zoo een plateau vol met lekkers in onze hotelkamer laten bezorgen met daarbij een persoonlijk berichtje voor hem. Daarmee is ons verblijf onvergetelijk geworden! Dank je wel hiervoor!

  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank CVZ2212
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017
Google-vertaling

Dear CVZ2212,

Thank you for providing our team with such great feedback in regards to your recent stay.
Beaudine is ecstatic to have left a lasting impression with you and is overjoyed your son liked his little present left in the room upon return from the ZOO.
The entire team here at Pullman London St Pancras take pride in the services we offer to our guests and for you to have said you had an unforgettable stay with us for all the right reasons, we are so happy.
We look forward to welcoming you and your family back to our home and ACCOR Property again soon. Until then.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel. Prima locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enige negatieve is het restaurant en dan de bediening. Heb er erg lang moeten wachten alvorens ook maar geholpen te worden. En dit bij zowel de lunch als het diner!
Daarom uiteindelijk elders gegeten. Maar het hotel is absoluuut een aanrader!!

  • Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Renetenvaarwerk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meggan G, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017
Google-vertaling

Dear Renetenvaarwerk,

Thank you for taking the time to provide our team with constructive feedback in regards to you recent stay with us at our enviable location, Pullman London St Pancras.

It is disappointing to read that our Award Winning Restaurant, Golden Arrow, did not provide you with our persistently high level of service. Please be assured I have shared your comments with our Operations Team to ensure immediate action is taken so that our future guests experiences are not affected by similar issues.

We pride ourselves on our service culture, ability to provide to all types of travellers and variety of services on offer. We are delighted you think of us as a must.
We look forward to welcoming you back to our home again soon. Thank you again.

Warm regards,
Meggan Gardner
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 januari 2017 beoordeeld

voor de verjaardag van mijn dochter zorgde het hotel voor een leuke attentie en kregen ze een gratis upgrade. zoals steeds wordt je hier in de watten gelegd. En extra aandacht voor Adolfo en Aleen aan de receptie want niets was hen te veel.

  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 563carinek
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Faith J, Manager van Pullman London St Pancras Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017
Google-vertaling

Dear 563carinek,

What a wonderful review! I am so glad that we were able to provide such a memorable experience for you and your daughter. I will of course pass on your positive comments to our Welcome Team members, Rodolfo and Alin.

With warm regards,

Faith J
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 december 2016 beoordeeld

Locatie: Vlak bij Underground station King's Cross/ St. Pancras, zeer goede verbindingen naar de hele stad. Directe verbinding met Heathrow door de Picadilly Line.
De kamer is ruim en van alle gemakken voorzien, de staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij voelden ons echt als gasten in dit hotel. Het ontbijt was excellent!

Kamertip: wij hadden om een in-loop douche gevraagd, omdat we er niet van houden om in een bad te douchen.
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank wiebe_buising
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken