“Fantastisch hotel in hartje Londen!”
Beoordeling van The Chesterfield Mayfair

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
The Chesterfield Mayfair
Beoordeeld als nr. 13 van 1.076 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Zilver
29 december 2016 beoordeeld

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in The Chesterfield. Prachtig klassiek ingericht hotel met heel vriendelijk personeel. De stijlvolle kamers zijn gezellig en voorzien van alle comfort. Het hotel ligt in hartje Londen met de winkelstraten op wandelafstand. We hebben genoten van een heerlijk diner en ontbijt. We komen zeker terug!

Kamertip: Niet op alle tweepersoonskamers kan een extra bed geplaatst worden
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie

20 december 2016 beoordeeld

Gelegen vlakbij Green Park underground dus op een perfect, centrale plek. Een ontzettend Engels hotel met uitermate vriendelijk personeel die elke minuut van de dag tot je beschikking staat.

Zeer nette kamers. Die wij hadden was niet al te groot maar ruim voldoende. Eindelijk ook een hotel die begrepen heeft dat een goede Wifi verbinding belangrijk is.

In een mum van tijd, lopend naar Picadilly en Hyde park op een afstand van een korte wandeling.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

de afternoon tea is een totaalpakket waarbij de ervaring centraal staat. Ik heb gekozen voor de Wonka-tea. Heerlijk, lekkere gebakjes. Ober Marius stond ten alle tijde klaar en bediende ons naar onze wenken. hij was grappig en vriendelijk. Goede uitleg van de gebakjes-etalagere en prachtige serre waar de afternoon tea doorgaat. Bij het buitengaan kreeg ik nog een snoepje en een kauwgombal, zoals Wonka het zou doen. Dankuwel!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt super centraal en te voet en met de underground is alles in centraal london excellent te bereiken .
De standaard kamers zijn niet al te groot maar van alle comfort en luxe voorzien .
Staff is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt is heerlijk met geweldige keus aan warme gerechten . Buffet is fantastisch .
Mr Woodhead , de front office manager, was extra attent en behulpzaam bij ons inchecken .

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
19 december 2014 beoordeeld

Verbleven hier al meerdere keren rond de kerstperiode en nog steeds tiptop in orde. Prima service, attent en vriendelijk personeel, subliem ontbijt en een niet te evenaren afternoon tea. Kamers perfect. Restaurant Butlers is een aanrader.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Bloomsbury
1.517 beoordelingen
Marylebone
The Montcalm London Marble Arch
Prijzen weergeven

In The Chesterfield Mayfair geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Chesterfield Mayfair

Adres: 35 Charles Street | Mayfair, Londen W1J 5EB, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Mayfair
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 3 familiehotel in Londen
Nr. 13 romantisch hotel in Londen
Nr. 13 luxe hotel in Londen
Nr. 18 eco-hotel in Londen
Nr. 41 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 188 € - 591 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Chesterfield Mayfair 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Chesterfield Mayfair met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Chesterfield Mayfair Hotel London
Chesterfield Mayfair Hotel
Chesterfield Mayfair London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?