20 december 2016 beoordeeld

Gelegen vlakbij Green Park underground dus op een perfect, centrale plek. Een ontzettend Engels hotel met uitermate vriendelijk personeel die elke minuut van de dag tot je beschikking staat.

Zeer nette kamers. Die wij hadden was niet al te groot maar ruim voldoende. Eindelijk ook een hotel die begrepen heeft dat een goede Wifi verbinding belangrijk is.

In een mum van tijd, lopend naar Picadilly en Hyde park op een afstand van een korte wandeling.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

de afternoon tea is een totaalpakket waarbij de ervaring centraal staat. Ik heb gekozen voor de Wonka-tea. Heerlijk, lekkere gebakjes. Ober Marius stond ten alle tijde klaar en bediende ons naar onze wenken. hij was grappig en vriendelijk. Goede uitleg van de gebakjes-etalagere en prachtige serre waar de afternoon tea doorgaat. Bij het buitengaan kreeg ik nog een snoepje en een kauwgombal, zoals Wonka het zou doen. Dankuwel!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt super centraal en te voet en met de underground is alles in centraal london excellent te bereiken .
De standaard kamers zijn niet al te groot maar van alle comfort en luxe voorzien .
Staff is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt is heerlijk met geweldige keus aan warme gerechten . Buffet is fantastisch .
Mr Woodhead , de front office manager, was extra attent en behulpzaam bij ons inchecken .

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
19 december 2014 beoordeeld

Verbleven hier al meerdere keren rond de kerstperiode en nog steeds tiptop in orde. Prima service, attent en vriendelijk personeel, subliem ontbijt en een niet te evenaren afternoon tea. Kamers perfect. Restaurant Butlers is een aanrader.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
4 december 2012 beoordeeld

Fijn hotel, nette kamers, vriendelijk en beleefd personeel en een geweldig ontbijt. Zelfs om 5 uur 's ochtends stond er een trolley voor ons klaar om te kunnen ontbijten voordat we met de taxi naar het vliegveld moesten. Ook erg prettig dat het dichtstbijzijnde metrostation op een paar minuten lopen ligt.

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner