Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (945)
Beoordelingen filteren
945 resultaten
Waardering van reizigers
282
395
187
49
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
282
395
187
49
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 945 beoordelingen
Beoordeeld op 6 december 2016

Prima hotel! Ligt dicht bij de o2 arena en is dus handig als je in Londen bent voor een concert. Prima te bereiken vanuit het centrum ( metro en bus) en mooie kamer voor een weekendje. Alles was schoon en prima geregeld

Kamertip: Dicht bij de o2 Arena
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tessa N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2016
Google-vertaling

Dear Tessa,

I am pleased to hear that you find our location to your liking. On your next visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in the area. I hope to see you again soon.

Kind regards,

Sylvie Gallon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2016 via mobiele applicatie

Kamers in dit hotel zijn klein en ingericht volgens de standaard ibis normen. Wel goed bed. Als je londen wil bezoeken, is dit hotel zeer slecht gelegen. Reken minstens een half uur reistijd (DLR + Underground) tot in het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank JoeriMaes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Joeri,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Ibis London Docklands Canary Wharf, but I was very disappointed to hear that our location was not to your liking. Please allow me to express my sincerest apologies.

If you wish to contact me on my direct email sylvie.gallon@accor.com
Yours sincerely,
Sylvie Gallon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2016

Lang weekend London met 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima hotelkamer met goede bedden, schone badkamer, flatscreen en koffie/thee.

Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Bacon and eggs, worstjes, vers fruit, yoghurt, etc.

Twee metrostations op 5 (Blackwall) en 10 minuten lopen (Canary Warf). Binnen 20 minuten vanaf daar in centrum.

Bagage kon blijven staan na uitchecken en bij regen staat er paraplu klaas. Bijzonder aardig personeel!

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Eugène T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016
Google-vertaling

Dear Eugene,

I thank you for your detailed, very personal feedback.

I was extremely pleased to read the summary of your comment in such words of praise. We genuinely put a lot into exceeding our guests expectations and I am truly glad to hear that we have achieved our aim with you.

Thank you for recommending us so well.

We look forward to your next stay.

Kind regards,
Sylvie Gallon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi, schoon en verzorgd hotel. Prima bed, beetje hard wel. Ruime kamer, ook met je bagage genoeg beweegruimte. Thee en koffie op de kamer. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is niet goedkoop, badkamer is dan wel heel eenvoudig voor deze prijsklasse. Ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen en £9,50 pp voor Engels ontbijt. Dat is Londen...

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Susevdw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest ,

Ci auguriamo possa esserti utile il vostro soggiorno e vi ringrazio per i commenti positivi che ho passerà sulla squadra .

Speriamo che ci vediamo di nuovo qui in un prossimo futuro ,

Cordiali Saluti,

Sylvie Gallon
Direttore Generale

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2015

+ Goede service en prijs kwaliteit verhouding.
+ Prima bedden en schone kamers.
+ Vriendelijk en behulpzaam personeel.
+ Uitgebreid ontbijt
+ 2 min lopen naar DLR station Blackwall 7min reistijd naar Tower Gateway of Bank station met aansluiting op metronet.
- 2 pond per bagagestuk als je deze achter wil laten na het uitchecken.
- airco werkte (nog) niet, redelijk warm op de kamer.

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Bedank Sander-en-Co
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2015

Geachte gast,

Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen en we zijn blij dat je had een comfortabel verblijf en het was een geweldige uitvalsbasis voor u.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Sylvie Gallon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken