“Prima hotel en handige liging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Ibis London Docklands Canary Wharf
Beoordeeld als nr. 346 van 1.077 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Brons
6 december 2016 beoordeeld

Prima hotel! Ligt dicht bij de o2 arena en is dus handig als je in Londen bent voor een concert. Prima te bereiken vanuit het centrum ( metro en bus) en mooie kamer voor een weekendje. Alles was schoon en prima geregeld

Kamertip: Dicht bij de o2 Arena
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear Tessa,

I am pleased to hear that you find our location to your liking. On your next visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in the area. I hope to see you again soon.

Kind regards,

19 oktober 2016 beoordeeld

Verzorgde kamers en vriendelijk onthaal. Niet zo ver van het DLR-station, waar je in een kwartiertje in London City geraakt. De A13 loopt er langs en daaronder nog een verkeersknooppunt en dat hoor je op de kamers. Gelukkig is er een bar in het hotel, want in de omgeving is er niets te vinden. Ontbijtbuffet was uitgebreid en verzorgd.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde alleen
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Beste Gast Dirk,

Ik was zeer blij met de samenvatting van uw opmerking te lezen in dergelijke woorden van lof. We strikt genomen een stuk in meer dan onze gasten verwachtingen en ik ben echt blij te horen dat we ons doel hebben bereikt met je mee.

Wij verzoeken u om ons zo goed.

We verheugen ons op uw volgende verblijf.

Vriendelijke groeten,

Algemeen Directeur

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers in dit hotel zijn klein en ingericht volgens de standaard ibis normen. Wel goed bed. Als je londen wil bezoeken, is dit hotel zeer slecht gelegen. Reken minstens een half uur reistijd (DLR + Underground) tot in het centrum.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Joeri,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Ibis London Docklands Canary Wharf, but I was very disappointed to hear that our location was not to your liking. Please allow me to express my sincerest apologies.

If you wish to contact me on my direct email sylvie.gallon@accor.com
Yours sincerely,

27 juni 2016 beoordeeld

Lang weekend London met 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima hotelkamer met goede bedden, schone badkamer, flatscreen en koffie/thee.

Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Bacon and eggs, worstjes, vers fruit, yoghurt, etc.

Twee metrostations op 5 (Blackwall) en 10 minuten lopen (Canary Warf). Binnen 20 minuten vanaf daar in centrum.

Bagage kon blijven staan na uitchecken en bij regen staat er paraplu klaas. Bijzonder aardig personeel!

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2016

Dear Eugene,

I thank you for your detailed, very personal feedback.

I was extremely pleased to read the summary of your comment in such words of praise. We genuinely put a lot into exceeding our guests expectations and I am truly glad to hear that we have achieved our aim with you.

Thank you for recommending us so well.

We look forward to your next stay.

Kind regards,

10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, schoon en verzorgd hotel. Prima bed, beetje hard wel. Ruime kamer, ook met je bagage genoeg beweegruimte. Thee en koffie op de kamer. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is niet goedkoop, badkamer is dan wel heel eenvoudig voor deze prijsklasse. Ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen en £9,50 pp voor Engels ontbijt. Dat is Londen...

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Dear Valued Guest ,

Ci auguriamo possa esserti utile il vostro soggiorno e vi ringrazio per i commenti positivi che ho passerà sulla squadra .

Speriamo che ci vediamo di nuovo qui in un prossimo futuro ,

Cordiali Saluti,

Direttore Generale

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Travelodge London Docklands
Fraser Place Canary Wharf
nr. 517 van 1.077 in Londen
461 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis London Docklands Canary Wharf geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis London Docklands Canary Wharf

Adres: 1 Baffin Way | off Preston Road, Londen E14 9PE, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs , East End / East London
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 47 eco-hotel in Londen
Prijsklasse: 62 € - 179 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis London Docklands Canary Wharf 3*
Aantal kamers: 87
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Ibis London Docklands Canary Wharf met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ibis London Docklands Hotel London
Accor London Docklands

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?