Beoordeeld op 27 juni 2016

Lang weekend London met 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima hotelkamer met goede bedden, schone badkamer, flatscreen en koffie/thee.

Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Bacon and eggs, worstjes, vers fruit, yoghurt, etc.

Twee metrostations op 5 (Blackwall) en 10 minuten lopen (Canary Warf). Binnen 20 minuten vanaf daar in centrum.

Bagage kon blijven staan na uitchecken en bij regen staat er paraplu klaas. Bijzonder aardig personeel!

Datum van verblijf: juni 2016
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Dear Eugene,

I thank you for your detailed, very personal feedback.

I was extremely pleased to read the summary of your comment in such words of praise. We genuinely put a lot into exceeding our guests expectations and I am truly glad to hear that we have achieved our aim with you.

Thank you for recommending us so well.

We look forward to your next stay.

Beoordeeld op 10 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi, schoon en verzorgd hotel. Prima bed, beetje hard wel. Ruime kamer, ook met je bagage genoeg beweegruimte. Thee en koffie op de kamer. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is niet goedkoop, badkamer is dan wel heel eenvoudig voor deze prijsklasse. Ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen en £9,50 pp voor Engels ontbijt. Dat is Londen...

Datum van verblijf: juli 2015
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2015

Dear Valued Guest ,

Ci auguriamo possa esserti utile il vostro soggiorno e vi ringrazio per i commenti positivi che ho passerà sulla squadra .

Speriamo che ci vediamo di nuovo qui in un prossimo futuro ,

Cordiali Saluti,

Direttore Generale

Beoordeeld op 16 april 2015

+ Goede service en prijs kwaliteit verhouding.
+ Prima bedden en schone kamers.
+ Vriendelijk en behulpzaam personeel.
+ Uitgebreid ontbijt
+ 2 min lopen naar DLR station Blackwall 7min reistijd naar Tower Gateway of Bank station met aansluiting op metronet.
- 2 pond per bagagestuk als je deze achter wil laten na het uitchecken.
- airco werkte (nog) niet, redelijk warm op de kamer.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2015

Geachte gast,

Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen en we zijn blij dat je had een comfortabel verblijf en het was een geweldige uitvalsbasis voor u.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 januari 2015

Om het eindejaar te vieren in London kozen we opnieuw voor Ibis Docklands. De parking van het hotel is momenteel wat moeilijker bereikbaar omwille van de bouwwerken ernaast. Maar je wagen staat er wel veilig. De parking is nu wel betalend. Het hotel zelf verdwijnt stilaan in het niets omwille van de hoogbouw die er rondom opgetrokken wordt.
De service was zeer goed, je kan bij Ibis nu ook op voorhand online inchecken zodat je bij aankomst alleen nog je naam hoeft te zeggen.
We hebben er goed geslapen en dat heeft veel te maken met de kwaliteit van de bedden. Super!
Het ontbijt is eerder basic maar ruimschoots voldoende.

Kamertip: Wij hadden een familiekamer met drie bedden.
Datum van verblijf: december 2014
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2015

Dear guest,

Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and our team.

I am pleased that you enjoy our New Online Check-in and fast checkout service 'Welcome by LeClub AccorHotels' which all guests can benefit from when booked online at ibis.com or accorhotels.com

My team and I all look forward to welcoming you back again this year for your next stay.

As always, don't hesitate to let us know if we can organise anything special for you in advance,

Beoordeeld op 23 november 2014

Prima hotel voor een citytrip of bezoek aan de O2 arena. Op slecht 15 minuten van londen city AirPort. Vanuit het hotel ben je in 10 minuten bij de O2 arena en binnen 30 minuten in hartje londen. De omgeving is zakelijk en niet gezellig. Op 7 minuten lopen ligt de canary wharf. In het zakelijk gebied maar veel restaurants en pubs. Ook hele goede restaurants als Jamie Italian en Roka. Het hotel is rustig en heeft prima kamers. Geen luxe maar standaard netjes en schoon. Natte cabine in de kamer, maar heerlijke douche en schoon. Ontbijt is prima voor 8 pond. Bar gedeelte is niet heel erg gezellig maar wel gratis WiFi. Enige nadeel is je credit card verificatie. Dit wordt niet helemaal goed begrepen dus je moe voor alles een handtekening zetten of cash betalen. Verder een prima hotel.

Datum van verblijf: november 2014
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2014

Dear Guest,

Thank you for posting your thoughts on here, we really value your feedback.

I look forward to welcoming you back at Ibis London Docklands Canary Wharf.