Beoordeeld op 3 januari 2015

Om het eindejaar te vieren in London kozen we opnieuw voor Ibis Docklands. De parking van het hotel is momenteel wat moeilijker bereikbaar omwille van de bouwwerken ernaast. Maar je wagen staat er wel veilig. De parking is nu wel betalend. Het hotel zelf verdwijnt stilaan in het niets omwille van de hoogbouw die er rondom opgetrokken wordt.
De service was zeer goed, je kan bij Ibis nu ook op voorhand online inchecken zodat je bij aankomst alleen nog je naam hoeft te zeggen.
We hebben er goed geslapen en dat heeft veel te maken met de kwaliteit van de bedden. Super!
Het ontbijt is eerder basic maar ruimschoots voldoende.

Kamertip: Wij hadden een familiekamer met drie bedden.
Datum van verblijf: december 2014
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2015

Dear guest,

Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and our team.

I am pleased that you enjoy our New Online Check-in and fast checkout service 'Welcome by LeClub AccorHotels' which all guests can benefit from when booked online at ibis.com or accorhotels.com

My team and I all look forward to welcoming you back again this year for your next stay.

As always, don't hesitate to let us know if we can organise anything special for you in advance,

Kind regards,

Beoordeeld op 23 november 2014

Prima hotel voor een citytrip of bezoek aan de O2 arena. Op slecht 15 minuten van londen city AirPort. Vanuit het hotel ben je in 10 minuten bij de O2 arena en binnen 30 minuten in hartje londen. De omgeving is zakelijk en niet gezellig. Op 7 minuten lopen ligt de canary wharf. In het zakelijk gebied maar veel restaurants en pubs. Ook hele goede restaurants als Jamie Italian en Roka. Het hotel is rustig en heeft prima kamers. Geen luxe maar standaard netjes en schoon. Natte cabine in de kamer, maar heerlijke douche en schoon. Ontbijt is prima voor 8 pond. Bar gedeelte is niet heel erg gezellig maar wel gratis WiFi. Enige nadeel is je credit card verificatie. Dit wordt niet helemaal goed begrepen dus je moe voor alles een handtekening zetten of cash betalen. Verder een prima hotel.

Datum van verblijf: november 2014
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2014

Dear Guest,

Thank you for posting your thoughts on here, we really value your feedback.

I look forward to welcoming you back at Ibis London Docklands Canary Wharf.

Kind regards,

Beoordeeld op 8 september 2014 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het business gedeelte van Londen en nog net in zone 2 van de underground. Dit is een perfect hotel voor iemand die opzoek is naar een wat rustigere plaats om te overnachten in Londen.
Het ontbijt is klein maar goed. Ook het personeel is zeer vriendelijk en probeert altijd de beste oplossing te vinden.
De kamer werd elke dag gepoetst en was bij aankomst zeer proper.
Wat misschien een minpuntje kan zijn is dat er geen minibar is en dat de kamer wat klein is (maar zeker groot genoeg naar mijn norm) Het internet is wel gratis maar er is een optie voor sneller internet mogelijk (betalend).
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2014
ibisLondonDockland, General Manager van Ibis London Docklands Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2014

Dear guest,

We are glad you enjoyed your stay and thank you for the positive comments which I will pass onto the staff.

Hopefully see you back here in the near future.

Kind Regards.

Beoordeeld op 12 juli 2013

Vriendelijk personeel dat je steeds probeert zo goed mogelijk te helpen. Rustige, stille kamers. Goed gelegen voor zakelijk bezoek (bvb. beursbezoek Excel), dichtbij DLR-station "Blackwall" (5 min stappen).

Minpuntjes: kleine kamer en vooral kleine badkamer waar de afvoer duidelijk een geurprobleem had. Jammer dat je geen aankopen kon doen op de kamer (zoals ontbijt, barconsumpties,..)

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 januari 2013

Goede hotels in het centrum van London zijn nauwelijks betaalbaar. En als ze goedkoop zijn, is de kwaliteit heel slecht. Ibis Docklands bewijst dat het ook anders kan. Uiteraard is de ligging niet centraal maar je zit er vlak bij een station van de DLR (Docklands Light Railway) die je op een kwartier in het centrum brengt. Wij zijn er met de auto naar toe gereden en vanaf de Eurotunnel lukt dat zonder dat je in het drukke stadsverkeer van London zit. Verder lieten wij de auto op de parking van het hotel en gebruikten het openbaar vervoer. Ik zou hier zeker nog terugkeren.

Datum van verblijf: december 2012