Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotels in de buurt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel Indigo(Londen)
Hotel bekijken
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Beoordelingen (3.097)
Beoordelingen filteren
3.097 resultaten
Waardering van reizigers
1.920
710
247
138
82
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.920
710
247
138
82
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.097 beoordelingen
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt ideaal voor een toeristisch bezoek aan London. Heel centraal en metrohalte Leicester Square om de hoek. De lobby, de bar en het restaurant (ook voor ontbijt) zijn onlangs verbouwd. En dat ziet er mooi uit. Open keuken waar het zeer goede ontbijt met ruime keuze wordt bereid. Dus echt vers fruit, echt vers sap, scrambled eggs vers bereid of zelfs ei op bestelling (probeer de Mexicaanse variant). Maar ook een uitgebreide keuze aan broodbeleg. De begane grond van het hotel uitstekend in orde. De kamers vind wat gedateerd (of misschien gewoon Engels) en zouden ook wel een opknapbeurt mogen hebben. In ieder geval beter onderhoud. Ook wat aan de krappe kant, de kamer. Niet slecht, maar steekt teveel af bij wat reeds verbouwd is. Prima bed overigens.

Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
Bedank SuperM66
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanielCarmagoScholz, Manager van Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2017
Google-vertaling

Dear SuperM66,

Thank you taking the time to share your recent experience at the Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel with us. We value all of our guests’ feedback, both positive and negative, as it is essential to the improvement of our service standards at the hotel.
I am pleased that you enjoyed the variety and looks of our new restaurant and also the breakfast choices and set-up.
I am also truly sorry that the room which you had booked was not to your entire liking. Due to the nature of our building (Former “Royal Dental Hospital”) we do have varying sizes and decors across our room categories, therefore I am sure should you choose to return to us again we could advise in finding a room suitable to your expectations.

Please do contact me directly at the hotel and I will be more than happy to assist.

Best Regards,

Daniel
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind november verbleven we 2 nachten in dit hotel. Een zeer groot pluspunt is de ligging: nabij veel dingen, dichtbij is een metro, vele restaurantjes, theaters,... De kamer was behoorlijk groot (zeker voor een stad als London). Een leuke touch dat er in de lobby elke avond snoepjes staan om mee te nemen. Ook bij aankomst waren snoepjes en chocolade aardbeien aanwezig als welkomsgeschenk, super leuk!

Het ontbijt was goed maar geen hoogvliegers (we hebben wel nooit besteld vanop de menukaart). Vriendelijk personeel! Het enige nadeel voor ons is dat er weinig plaats is om een glaasje te drinken in de avond in de bar (ene avond hebben we aan de bar gestaan, laatste avond mochten we een tafel gebruiken voor 1 uur. Het personeel deed zijn best maar er was gewoon geen plaats). Er worden wel hele lekkere cocktails geserveerd!! Al bij al een aanrader!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Bedank Sara W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanielCarmagoScholz, Manager van Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing our Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel for your last stay in London’s Theatre and shopping Land.
We are pleased to know about your great experience with our staff and the great location of our Hotel. And yes, the sweet corner in our Lobby is very tempting I must agree with you…….!!!
Our Bar is very popular with guests and theatre goers but we always do our best to get guests a good table.

Thank you very much for your great feedback and we very much look forward to your next visit.

All the best,

Daniel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

de ligging is centraal. de service is goed en de mensen zijn behulpzaam
het ontbijt is goed. buffet is uitgebreid en allerlei eieren bij bij te bestellen.
bar is altijd open voor koffie in de ochtend en eten in de avond
zeker een aanrader
kamers zijn goed en groot genoeg. badkamer is prima
schoonmaak is prima

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Bedank krista n
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anthony Paul A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2016
Google-vertaling

Dear Krista,


Thank you so much for this fantastic 5 star review about your recent stay at the Radisson Blu Edwardian Hampshire hotel.

I am truly delighted that you had a wonderful time in London and thoroughly enjoyed your stay with us. Indeed, we are located just a few minutes from both Trafalgar Square and Piccadilly Circus, right in the Heart of West End, perfect for enjoying this vibrant and historical city.

It is lovely to hear that you were happy with your room and breakfast. Also, I am pleased to learn that you had the opportunity to dine and wine in our Scoff and Banter restaurant. I will be definitely passing on your lovely compliments to our team, who will be very happy to be on the receiving of your compliments.

Me and my team cannot wait to welcome you back!


Best regards,

Marjaliisa Mango
Guest Relations Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeleken met onze eerdere bezoeken aan andere Radison hotels is dit hotel matig. Onze verlichting in de Luxe kamer was slecht. Of je had een compleet verlichte en niet te dimmen kamer of alleen bedlampjes. Geen bureau- en sfeerlampen. De slaapkussens waren allemaal van dezelfde forse dikte en het zou fijn zijn als je een keuzezou hebben. Het ontbijt 23 pond pp. was ook matig. Je kreeg qua brood alleen wit en bruin toost waar je ruim 10 min op moest wachten. En per dag werd dit aangevuld met een mueslibol of een ogenschijnlijk ongebakken bolletje vol maanzaad. Onze waiter was wel heel erg behulpzaam en had voor onze laatste ontbijt wat diverse broodjes voor ons geregeld. Dat was erg attent van haar. Na 2200 uur wilde we nog een snack bestellen in d bar (24uur service??)Echter dat alleen met roomservice dus op de kamer. Het management heeft wat ons betreft nog de nodige aandachtspunten die ze op kunnen pakken want de locatie is wat ons betreft prima!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Bedank Maretta B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anthony Paul A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2016
Google-vertaling

Dear Maretta,

Thank you for taking your time to leave your review about the Radisson Blu Edwardian Hampshire hotel.

I am saddened to hear that on this occasion your stay did not meet your expectations. Thank you so much for giving your feedback regarding the lighting in the room and breakfast menu. Rest assured I have forwarded your feedback to the senior management team for their consideration.

I do hope we will have another opportunity to host you again in the Hampshire hotel and on that occasion, may I kindly ask you to contact me directly, so I can personally make sure you have a memorable stay.

Thank you again for your feedback and I look forward to welcoming you back.

Best regards,

Marjaliisa Mango
Guest Relations Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendinnenweekend in dit hotel doorgebracht. Allereerst de goede punten: de ligging op Leicester Square is geweldig. Je bent overal dichtbij en ook dichtbij metrostation. Het ontbijt is heerlijk en uitermate goed verzorgd: erg lekker! Wel een paar minpuntjes. We hadden een non-smoking twin room geboekt maar helaas konden we enkel kiezen voor smoking twin of een non-smoking double. De kamers zijn klein en achteraf bleek dat we een superior kamer geboekt hadden maar een standaard kamer gekregen hadden. Niet netjes vind ik. Ook hadden we de eerste ochtend discussie over het ontbijt wat al dan niet inbegrepen was. Uiteindelijk na het terugzoeken van de papieren werd dit rechtgezet. Een ander minpunt vond ik dat de ramen in de kamer niet open konden. Verder prima verblijf.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Bedank evievie79
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alice C, Guest Relations Manager van Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share a review following your recent stay at the Radisson Blu Edwardian Hampshire hotel.

I am very pleased to hear how much you liked our location. If you are traveling on a leisure visit we are in a prime position to give our guests access to many fantastic attractions and renowned landmarks, all within a short walking distance from the hotel. Be it shopping, sightseeing or a trip to the theatre you will never be further than a 10 minute walk from an array of options.

I am sorry to hear that there was an initial confusion over your breakfast package, however very pleased that this was resolved and corrected for the remainder of your stay. Please accept my apologies for any inconvenience caused

I am disappointed to read that the room you were allocated did not live up to your expectations. I have raised your feedback with our hotel management team so that this may be investigated and the necessary remedial action taken to prevent such a shortfall in the future.

I hope you will consider choosing to stay with us again. Please do not hesitate to contact me directly at the hotel for any assistance with your booking.

Kindest Regards

Alice Chiplin
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken