Geert
Antwerpen, België

Uistekende locatie, vriendelijk personeel

3,0 van 5 bollen5 jan 2020 beoordeeld
De sterkste troef van het hotel was voor ons de locatie, op wandelafstand van metrostation Southwark en op slechts 5 minuten wandelen van de Tate Modern aan de Theems en vlakbij St. Pauls. Een aantal topattracties liggen dus om de hoek. In de straat zijn twee fietsstations op wandelafstand voor als je de stad met een deelfiets zou willen verkennen. Vlakbij vind je drie supermarkten en ook eetgelegenheden zijn er zeker te vinden in de onmiddellijke omgeving.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel en de kamers zijn zeer schoon. De WiFi-verbinding is in heel het hotel prima. Na het uitchecken kan je je bagage zonder problemen achterlaten in een afgesloten bagageruimte.

Toch hebben we ook enkele minpunten ervaren. De kamers zijn erg gehorig. Vooral wat er in de gangen gebeurt, is zeer goed te horen. De standaardkamers zijn eerder klein met een klein tweepersoonsbed. De kamers komen wat gedateerd over en kunnen een opfrisbeurt gebruiken. De ontbijtruimte is bijzonder krap en komt zeer benauwd over. Het is best mogelijk dat je geen plaats vindt. Het aanbod is oké. Voorts ervaarden we in heel het hotel een onaangename geur. Onze eerste nacht drong ook duidelijk meerdere keren de geur van sigaretten in onze kamer binnen hoewel het hotel niet-roken is. Als gasten op andere kamers koffie zetten, heb je die geur ook gegarandeerd in je kamer hangen. Als je dat geen probleem vindt, is het prima uiteraard.

Voor de locatie en het personeel zouden we het zo weer doen. De andere bovenvermelde punten zouden ons echter wat tegenhouden, zeker als je de volle prijs zou betalen. Na enkele hotels in Londen en heel wat andere hotels elders in de wereld kunnen we niet anders dan concluderen dat je in Londen vaak méér betaalt voor minder.
Datum van verblijf: januari 2020
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Rodrigue A, Guest Relations Assistant van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 jan 2020
Dear GeertS81,

Thank you for finding the time to give us a feedback following your stay at the Holiday Inn Express London Southwark.

I’m very pleased to see that our staff made all the difference by being efficient and friendly.

Also thank you for bringing to our attention the problems that you experienced regarding the noise in your room. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We pride ourselves on the standard of our rooms and we want you to have the best stay possible, which is why we are extremely disappointed, that we failed to keep our promise.

I hope you can appreciate that it has not been our intention to disturb you.

Once again I want to reiterate the sincerity of my apology, and would like to have the opportunity of another chance to show you that we can and do provide 100% guest satisfaction. We hope that you will take advantage of our offer and give us the opportunity to restore the faith in our hotel.

Kind Regards

• Travelodge
2.1 km van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel
Meer hotels in Londen bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met nette kamers en engels ontbijt. Schoone kamers en een goed maar smal bed. Twee persoons bed is hooguit 160 breed. Verder goede airco en geen geluid van de weg in de kamer. Prima ontbijt als je van engels houd anders is het niet echt bijzonder maar het voldoet. 5 minuten lopen van Southwark station en een London fiets staat voor de deur.

Tower bridge is op 20min loop afstand

Datum van verblijf: augustus 2018
Jennifer S, Guest Relations Manager van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

*Dear Stefan,

Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feeling well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your terrific feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best,

Kind Regards,

William Mendez
Guest Services Manager

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is gewoon een prima hotel.
Goede service, nette kamer en een prettig verblijf. Verder goed bereikbaar, gewoon goed ontbijt. Tot een volgende keer in London. Want deze stad is natuurlijk de moeite waard.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Francesco M, Manager van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

*Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave your comment for your recent stay in Holiday Inn Express Southwark. I am glad to read that the staff made you feeling welcome and you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

Beoordeeld op 29 december 2017

Het hotel ligt op loopafstand van de metro. Het is pas gerenoveerd en ziet er prachtig uit.
De kamers zijn schoon, niet heel groot maar je hebt genoeg ruimte, de bedden zijn prima, de douche is heerlijk en het ontbijt is uitgebreid. Alles werd op tijd bij/aangevuld.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Door vertraging van het vliegtuig kwamen we na 12 pm aan maar dit was geen probleem.
Zeker een aanrader!!

Het enige minpunt dat ik kan bedenken, is de koffie die uit de automaat komt bij het ontbijt. Smaakt waterig en is slap.

Datum van verblijf: december 2017
Francesco M, Guest Service Assistant van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2017

Dear Guest,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Alberto
GSA
Holiday Inn Express London Southwark

Beoordeeld op 7 maart 2016

Proper hotel met propere kleine kamers. Ideaal voor een budgetovernachting in Londen. Uitstekende ligging, op wandelafstand van de metro. Ontbijt was verrassend uitgebreid. Het personeel was zeer professioneel en stond altijd klaar om te helpen. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2016
Francesco M, Manager van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2016

Dear Floris D,

Thank you for your nice feedback.
We are glad to see you had a pleasant stay with us.
We can see that you enjoyed the cleanness of the room and the location of the hotel.
Thank you for your nice comments about our staff. I am sure they will be happy to read that their efforts were recognized.
We are looking forward to welcoming you again.
Kind Regards
Gianina
Guest Service Manager

Beoordeeld op 6 mei 2015

Hotel ligt vlakbij metro station southwark, attente ontvangst aan de receptie. Kleine maar comfortabele kamers. Goede douche !
Lekker uitgebreid ontbijt .
goede prijs / kwaliteit verhouding voor een citytrip naar Londen !

Datum van verblijf: mei 2015
Francesco M, Guest Relations Manager van Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2015

Dear SusBelgi,

Thank you very much for taking time to leave us your feedback.

I am delighted to know that you had had an enjoyable stay at HIEX Southwark.
I am glad that our staff was attentive and helpful. Also because our location was great for your requirements.

I look forward to welcoming you again in not too distant future.

Regards,
Francisco Serrano Salazar.