Opslaan

vanaf 94,00 US$
vanaf 42,06 US$
vanaf 60,62 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Dat was de Max een super aanrader
Mijn papa was een keer uitgekozen om iets te doen en hij vond het zelf keileuk
Ze waren ook super cool gekleed
En het was ook ni zo van ja het is een beetje eng maar het was echt wel eng hoor Geloof mij maar

Datum van activiteit: juli 2019
LondonDungeon1975, Guest Relations Manager van The London Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Thank you for your review, Sweeney Todd enjoyed your close shave!

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Is volledig in de donkere of schemerdonker te doen en je gaat van de ene vertelling naar de andere... de vertellers leven zich volledig in en er is veel interactie met de groep... doordat je steeds op je hoede bent, luister je ook veel beter naar de stukjes geschiedenis die verteld worden... de 2 attracties die erin zitten zijn niet spectaculair maar een leuke afwisseling.

Datum van activiteit: februari 2020
LondonDungeon1975, Guest Relations Manager van The London Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Thank you for your review! Sweeney Todd hopes you will come back for another hair cut or close shave soon!

Beoordeeld op 1 januari 2020 via mobiele applicatie

Een fantastisch concept en een hele goede uitvoering bij de London Dungeon. Zodra je binnen bent, krijg je direct de sfeer mee. De acteus zijn zeer professioneel en stuk voor stuk gemaakt voor hun rol. Alles wordt heel goed uitgebeeld en op een gruwelijke maar educatieve manier uitgelegd. Sowieso een must als je naar Londen gaat!

LondonDungeon1975, Guest Relations Manager van The London Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

We're so happy you had a great time but the torturer was disappointed to hear you managed to escape and requests that you come back soon so he can show you his new devices...

Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Super leuk om te doen als je naar Londen gaat. De lugubere geschiedenis van Londen wordt goed uitgebeeld door goede acteurs. Aanrader!

Datum van activiteit: november 2019
LondonDungeon1975, Guest Relations Manager van The London Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Thank you for your 5-star review! We are glad you enjoyed your journey into London's spine-tingling history! Don't be a stranger now! The torturer has some new tools he wants to try out...

Beoordeeld op 16 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor mij was het de 4e keer dat ik The London Dungeon bezocht. Alle 4 de keren was het anders. Ik miste de displays waar je langs kon lopen en waar bepaalde situaties werden uitgebeeld, en het vuurpeloton. En dat de guillotine weg is vind ik echt heel erg jammer!
Maar de acteurs zijn erg goed en leven zich geweldig in! Ook de special effects zijn heel leuk, vooral de ontsnapte bloedzuigers .
Verder is het ook best leerzaam, de geschiedenis van Londen is ontzettend interessant. En bloederig .
Mijn dochter van 13 vond het ook heel erg leuk, maar die is toch al groot fan van horror en bloody history en had The London Dungeon al heel lang op haar wensenlijstje staan.

We komen zeker een keer terug, al is het maar om te zien wat er nu weer veranderd is aan de show.

LondonDungeon1975, Guest Relations Manager van The London Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2019

Thank you for your review! Master Edward Bates is glad you had a Blast!