Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
105 US$
280 US$
200 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 185 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
423 US$
330 US$
299 US$
11 november 2016 beoordeeld

Londen hotels in het luxe segment hebben altijd wat extras. Ingericht door Philp Stark. Ruime kamers met mooie gordijnen en heerlijk bed en bad. Service is top zoals je mag verwachten voor dat geld. Ligging lekker centraal helemaal super.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Grant C, General Manager van Sanderson London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear Pdekleine,

We’re delighted you enjoyed our stylish, original design, our gorgeously luxurious bedrooms, and our friendly, attentive service. And we couldn’t agree more about about our super location, perfect for all you’d ever want to do in London.

Looking forward to welcoming you back soon for another wonderful Sanderson experience.

Warm wishes,

Grant

15 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een heerlijk hotel op een super locatie. Mooie ruime kamers, design is hedendaags

en een beetje funky. De bar is altijd levendig en alleen maar mooie mensen. Het personeel zijn allemaal van hoge kwaliteit en zeer behulpzaam en vriendelijk. Aanrader in hartje Londen!

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Grant C, Hotel Manager van Sanderson London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2015

Dear Arnjnz,

What a super review, thank you so much. Our amazing central location, our original, iconic design, the energy of our bars, and all of the people in them (both guests and our friendly, attentive staff), all come together to create a truly memorable Sanderson experience. I’m absolutely delighted that you enjoyed your stay with us!

When you’re next coming to London, please be sure to contact paris.barati@mhgc.com so that she may personally oversee your next stay.

Looking forward to welcoming you back again soon.

Warmest wishes,

Grant

25 maart 2015 beoordeeld

Tophotel!
De ligging van dit hotel is perfect, in hartje Londen.
Kamers zijn kraaknet, ruim en zeer mooi ingericht (vooral de badkamer).
Het personeel is heel vriendelijk. Lekker ontbijt, goede roomservice.
Enig minpuntje: Dinner in het restaurant viel een beetje tegen (pasta was nogal flauw van smaak).

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
15 december 2014 beoordeeld

Top hotel, prima service, uitstekend personeel en altijd vriendelijk. Kamers zijn vernieuwd en mooi. is een uitstekend hotel als je voor zaken in Londen bent maar ook voor een prive trip zou ik het gebruiken. niet te groot hotel en het personeel weet wie je bent en daardoor voel je je erg welkom.

• Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
Grant C, Hotel Manager van Sanderson London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2014

Hartelijk dank voor uw fantastische overzicht van uw recente verblijf in Sanderson . Wij waarderen u ons aanbevelen en het is geweldig om te lezen dat je dacht dat ons personeel zo vriendelijk en gastvrij te zijn , zijn we ook blij dat je van onze onlangs gerenoveerde kamers . We kijken ernaar uit om je weer te zien , wanneer u een datum in gedachten terug te keren laat het ons dan weten door contact met paris.barati@mhgc.com

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Grant C, General Manager van Sanderson London Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden