“perfect”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
The Savoy
Beoordeeld als nr. 40 van 1.077 hotels in Londen
13 januari 2017 beoordeeld

Geweldige locatie, prima service, klassiek en iets gedateerde kamerinrichting maar zeer ruim, super conciërge; regelde al onze west end shows en diners, perfect ontbijt, prima bar ...
Prijzig maar verder een echte aanrader!

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
PhilipBarnes1, Regional Vice President and Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Beste Els_go,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen het genoegen verwelkomen u terug naar The Savoy binnenkort.

Philip Barnes

15 september 2016 beoordeeld

Zo'n heerlijk hotel is The Savoy. Sfeervol, klassiek, chic. Heerlijke kamers met waanzinnig comfortabele bedden en een heel mooie lichte badkamer (met bad). Erg vriendelijk personeel, fijn ontbijt, en een te gekke high tea kan je hier doen. Top locatie. Duur, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
Kiaran_MacDonald, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Geachte MissLipgloss,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie u! We waren blij om te lezen dat u genoten van uw Savoy ervaring en hopen het genoegen u te mogen verwelkomen snel terug te hebben.

Stefan Winistoerfer

27 februari 2016 beoordeeld

Vanaf het eerste moment dat je dit hotel binnenkomt krijg je een tweede thuis gevoel. Het personeel dat oog heeft voor het allerkleinste detail zorgt voor een zeer warm onthaal en is meer dan behulpzaam!
De inrichting van het gehele hotel eveneens als de kamers/suites zijn prachtig gerenoveerd met behoud van de authentieke elementen/sfeer van dit stijlvolle pand.
Een afternoon tea in "the thames foyer" is iets wat je zeker niet mag missen tijdens jouw verblijf.
Kortom gezegd, dit is een absolute aanrader, alles wat je verwacht van een dergelijk hotel is hier aanwezig!

Verbleef: Februari, 2016
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016

Dear Porters1980

We houden van het idee dat uw bezoek aan The Savoy was als een tweede thuis ! We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf en waarderen uw soort complimenten van zowel de diensten die u heeft ontvangen , alsmede de inrichting van het hotel . Wij hopen dat u nog een kans hebben zeer binnenkort om ons opnieuw te bezoeken.

30 januari 2016 beoordeeld

Een geweldig verblijf in deze 'Grand old Lady' van Londen.
Prachtig hotel op een toplocatie! Mooie grote kamers van alle gemak voorzien. Stijlvol en sfeer..
Goede service met name de conciërge en een erg fijn ontbijt!

Verbleef: December, 2015
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2016

Lieve FGB - AMS ,

Dank u voor de tijd neemt om uw recente bezoek aan The Savoy herzien . Uw soort complimenten van de service die u ontvangt van onze medewerkers zijn zeer gewaardeerd. Als beheerders van zo'n iconische hotel, we begrijpen hoe belangrijk het is om unieke identiteit van het hotel te behouden , zodat onze gasten kunnen genieten van een echte Savoy ervaring. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug .

3 augustus 2015 beoordeeld

savoy london is zeker een aanrader de lokatie is gewoon perfekt heel centraal gelegen kort bij de theaters gelegen aan de theems waar altijd wat te beleven is en dan het hotel zelve al bij de aankomst de ontvangst door de butlers is gewoon super de hall van het hotel is zoals in een sprookje de ontvangst aan de receptie en de algemene begeleiding zijn zeer goed de kamers zijn niet te groot maar men heeft alles wat men nodig heeft er ook een zeer mooie badkamer .savoy london zeker doen freddy

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Geachte gast,

Uw feedback wordt zeer gewaardeerd! We voelen ons vereerd dat u zo heeft genoten van uw verblijf and we kijken er naar uit om u in de toekomst weder welkom te heten in The Savoy.

Kiaran MacDonald

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
St. James's
1.936 beoordelingen
Southwark
Shangri-La Hotel, At The Shard, London
Prijzen weergeven

In The Savoy geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Savoy

Adres: The Strand, Londen WC2R 0EU, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Trafalgar Square / Embankment
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 16 spahotel in Londen
Nr. 40 luxe hotel in Londen
Nr. 44 romantisch hotel in Londen
Nr. 45 familiehotel in Londen
Nr. 53 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 432 € - 865 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Savoy 5*
Aantal kamers: 267
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Agoda, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Savoy met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Savoy Hotel London
Savoy London
Savoy Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?