27 februari 2016 beoordeeld

Vanaf het eerste moment dat je dit hotel binnenkomt krijg je een tweede thuis gevoel. Het personeel dat oog heeft voor het allerkleinste detail zorgt voor een zeer warm onthaal en is meer dan behulpzaam!
De inrichting van het gehele hotel eveneens als de kamers/suites zijn prachtig gerenoveerd met behoud van de authentieke elementen/sfeer van dit stijlvolle pand.
Een afternoon tea in "the thames foyer" is iets wat je zeker niet mag missen tijdens jouw verblijf.
Kortom gezegd, dit is een absolute aanrader, alles wat je verwacht van een dergelijk hotel is hier aanwezig!

Verbleef: februari 2016
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2016

Dear Porters1980

We houden van het idee dat uw bezoek aan The Savoy was als een tweede thuis ! We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf en waarderen uw soort complimenten van zowel de diensten die u heeft ontvangen , alsmede de inrichting van het hotel . Wij hopen dat u nog een kans hebben zeer binnenkort om ons opnieuw te bezoeken.

30 januari 2016 beoordeeld

Een geweldig verblijf in deze 'Grand old Lady' van Londen.
Prachtig hotel op een toplocatie! Mooie grote kamers van alle gemak voorzien. Stijlvol en sfeer..
Goede service met name de conciërge en een erg fijn ontbijt!

Verbleef: december 2015
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2016

Lieve FGB - AMS ,

Dank u voor de tijd neemt om uw recente bezoek aan The Savoy herzien . Uw soort complimenten van de service die u ontvangt van onze medewerkers zijn zeer gewaardeerd. Als beheerders van zo'n iconische hotel, we begrijpen hoe belangrijk het is om unieke identiteit van het hotel te behouden , zodat onze gasten kunnen genieten van een echte Savoy ervaring. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug .

3 augustus 2015 beoordeeld

savoy london is zeker een aanrader de lokatie is gewoon perfekt heel centraal gelegen kort bij de theaters gelegen aan de theems waar altijd wat te beleven is en dan het hotel zelve al bij de aankomst de ontvangst door de butlers is gewoon super de hall van het hotel is zoals in een sprookje de ontvangst aan de receptie en de algemene begeleiding zijn zeer goed de kamers zijn niet te groot maar men heeft alles wat men nodig heeft er ook een zeer mooie badkamer .savoy london zeker doen freddy

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
Kiaran_MacDonald, Managing Director van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Geachte gast,

Uw feedback wordt zeer gewaardeerd! We voelen ons vereerd dat u zo heeft genoten van uw verblijf and we kijken er naar uit om u in de toekomst weder welkom te heten in The Savoy.

19 mei 2015 beoordeeld

super hotel !! het is niet het goedkoopste maar zeker echt de moeite om te doen. al sje aankomt voel je je al als een koning behandelt !! alles wordt voor jou geregeld jij moet alleen maar denken aan jezelf te amuseren en te ontspannen. de 2 bars in het hotel zijn zeker de moeite om te doen...

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

Geachte Nlagrange,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen het genoegen verwelkomen u terug naar The Savoy binnenkort.

Stefan Winistoerfer

4 december 2014 beoordeeld

hotel savoy in london aan the strand is gewoon een super hotel we gaan nu voor de tweede maal met de kerst naar de savoy, we kijken er al naar uit de vorige keer was alles ok de lokatie de ontvangst de kamer het ontbijt en theater was gewoon onvergetelijk.wel duur maar prijs/kwaliteit was er wel.mvgr freddy de raeve

• Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
StefanWinistoerfer1, General Manager van The Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Kära Freddy D,

Tack för din positiv feedback, vi hoppas att få nöjet att välkomna dig tillbaka till The Savoy snart.

Vänliga Hälsningar,

Stefan Winistoerfer